معرفی و دانلود کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت

عکس جلد کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت
قیمت:
۸۹۹۰۰ 44950 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت

کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت اثر زیگ زیگلار بر خلاف خیلی از کتاب‌های موفقیت که خیلی کلیشه‌ای حرف زدند با متنی بسیار زیبا و مثال‌های فراوان سعی در توضیح دادن در مورد عوامل موفقیت دارد و کتاب فوق العاده جذابی است.

در کل کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت (Success for dummies) زیگلار به ارتباطات تأکید می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که ارتباطات کلید موفقیت در تندرستی، شادی، امید، نیکبختی و همهٔ چیزهای مهم در زندگی است. ناتوانی در برقراری ارتباطات مناسب طی سی سال گذشته به‌طور عجیبی افزایش یافته است. جامعه جدید آمریکایی خشن، بی‌نزاکت و خودخواه و فلسفه آن به این شرح شده است: «هورا به خودم، برای مقابله و قیاس با شما، من با روش خودم پیش خواهم رفت. من با مرعوب کردن برنده خواهم شد. من به‌دنبال «شمارهٔ یک» هستم و اکنون می‌خواهم به آن برسم.» این فلسفه، به‌طور دقیق، یک انسان بدبخت را نشان می‌دهد. من هرگز یک انسان خودخواه و خوشحال ندیده‌ام و مطمئنم شما هم چنین انسانی را هرگز ندیده‌اید.

بدبختی و ناراحتی تنها احساس باقی‌مانده برای افرادی است که از انسان‌های پیرامون خود بیزار و گریزان‌اند. فریب دادن و ترساندن افراد، صرف‌نظر از نیازهای آن‌ها، و مطرح کردن خود در مقام نخست، از شما فردی تنها می‌سازد. افرادی که در رشد ارتباطات خود مشکل دارند وقت زیادی را در تنهایی می‌گذرانند و بی‌شک افراد تنها احساس بدبختی می‌کنند.

زیگ زیگلار (Zig Ziglar) نویسنده مشهور بین‌المللی با سطح عملکرد بسیار بالاست. او مدیر سیستم‌های آموزشی زیگلار است، که در آن سیستم متعهد است به افراد کمک کند تا از منابع جسمی، فکری و معنوی خود بیشترین استفاده را ببرند. دورهٔ آموزشی «من می‌توانم» زیگلار، در بیش از سه‌هزار مدرسه تدریس شده است و صدها شرکت از کتاب‌ها، نوارهای صوتی و تصویری او استفاده می‌کنند تا کارکنان خود را آموزش دهند. زیگ بیش از پنج‌میلیون مایل در جهان سفر کرده است. او به‌عنوان سخنگو و مدرس، سالانه در سمینارهای موفقیت پیتر لو و در کار و تجارت، سازمان‌های فروش و مدارس بیش از سیصدهزار نفر را مورد خطاب قرار می‌دهد و در بسیاری از برنامه‌های تلویزیون و رادیو شرکت می‌کند. زیگ نویسندهٔ چند کتاب پرفروش است از جمله رموز زیگ زیگلار برای فروش بیشتر، بزرگ کردن بچه‌های مثبت در دنیای منفی، و شما را در اوج می‌بینم که بیش از یک‌ونیم میلیون جلد از آن‌ها به فروش رسیده است و دو کتاب جدید او بالاتر از اوج و چیزی که به آن بخندید نام دارند. او نوارهای آموزشی صوتی و تصویری و سایر ابزارهای انگیزه‌بخش فروش را در سرتاسر جهان گسترش می‌دهد و بازاریابی می‌کند. آثار او به 32 زبان مختلف ترجمه شده است.

در بخشی از کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت می‌خوانیم:

درک کنید که شکست فقط یک رویداد است.
شما فردی موفق هستید، اگر به‌طور شفاف درک کنید که شکست یک رویداد است، نه یک شخص دیروز به پایان رسید و امروز، روزی نو است.
بین شکست در طرح و شکست در زندگی تفاوت وجود دارد. از دست دادن فروش یک موضوع است و شکست‌خورده بودن به‌عنوان فروشنده موضوع دیگری است. شکست در رسیدن به هدفی خاص یک موضوع است، و فردی شکست‌خورده بودن در زندگی یک موضوع. در این مورد فکر کنید؛ بیشتر داستان‌های موفقیت این موضوع را تأیید می‌کند که بیشتر افرادی که «کار بزرگ انجام می‌دهند» در مسیر خود برای رسیدن به اوج چند شکست را تجربه می‌کنند. هر روز فرصتی برای شروع دوباره است و هر شکست می‌تواند تجربه‌ای آموزنده باشد که شما را برای موفقیت آماده کند. می‌توانید بگذارید شکست به شما تعلیم دهد یا به شما ضربه بزند؛ انتخاب با خودتان است.
بدانید موفقیت شما را نمی‌سازد و شما را نمی‌شکند.
شما فردی موفق هستید، اگر بدانید یک موفقیت (یک برد) شما را نمی‌سازد و یک شکست (یک ضرر) شما را نمی‌شکند. یک رویداد، امتیازبندی هدف برای برد، غلبه بر دوران سخت، و دریافت ترفیع شما را به‌سوی آینده‌ای موفق‌تر پرتاب می‌کنند و بدون تردید شکست در رسیدن به هدف آرزومندانه می‌تواند تأثیر منفی بر آیندهٔ شما داشته باشد؛ اما باید درک کنید که شکست یک رویداد است و موفقیت یک فرایند. هر رویدادی مهم است؛ اما شما آیندهٔ خود را بر یک رویداد بنا نمی‌کنید یا اجازه نمی‌دهید آینده با یک شکست تخریب شود. به‌جای آن، تأیید کنید چه اتفاقی افتاد و به هر رویداد پاداشی شایسته بدهید. اگر رویداد یک موفقیت است، آن را بسازید، و اگر شکست است، از آن درسی بیاموزید و با سرعت تمام پیش بروید.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: فرمول موفقیت
فصل 2: نقش ارتباط
فصل 3: ویژگی‌های موفقیت
فصل 4: درک کنید انگیزه چگونه عمل می‌کند
فصل 5: شما نمی‌توانید باانگیزه شوید، مگر این‌که انگیزه‌هایتان را بشناسید
فصل 6: مشخص کنید از زندگی خود چه می‌خواهید انتخاب ‌کنید تا چیزهایی را که در زندگی می‌خواهید به‌دست آورید
فصل 7: تمرکز بر اهداف لازم
فصل 8: مثبت باشید: برای رسیدن به اهداف خود شروع کنید
فصل 9: شما پیشرفت نمی‌کنید، پس حال چه کنید؟
فصل 10: دستیابی به سلامت جسمی مطلوب و حفظ آن
فصل 11: کسب نگرش فکری صحیح
فصل 12: رشد معنوی
فصل 13: گسترش روابط دوستی بسیار مناسب
فصل 14: پرورش و توسعه‌ی عشق جاودانه، از اهداف ازدواج
فصل 15: والدینی موفق باشید
فصل 16: ایجاد روابط بهتر کارفرما کارمند
فصل 17: ایجاد پایه‌ای شخصیتی برای جامعه
فصل 18: شما هرگز تنها نیستید
فصل 19: موفقیت یک عادت است
فصل 20: ده (یا چند) الگوی موفقیت
فصل 21: ده فرد موفق
فصل 22: ده نکته برای ملحق شدن به راهکارهای موفقیت
فصل 23: یازده گوهر انگیزه‌بخش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت
نویسنده
مترجمفرزانه نوری
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات515
زبانفارسی
شابک978-964-236-482-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۹۹۰۰ 44950 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت

غلامرضا صیدالی
۱۳۹۶/۸/۱۳
بسیار عالی اگر در زمینه خودشناسی و موفقیت کتابهای جدید رو کتابراه اضافه کند بسیار ممنون می‌شویم.... کتاب جدید تونی رابینز با نام سرسختی در زمین پول آفرینی.... رو بیارید.... بازم ممنون
Reza .r
۱۳۹۷/۱۰/۱۷
کتابی سرشار از نکات بسیار آموزنده از استادی بزرگ در عرصه‌ی موفقیت و بازاریابی.
طاها محمودی
۱۳۹۷/۱۰/۵
واقعاً خیلی موثره. اگه قوانین زیگلار رو انجام بدیم شدیم ارزوهامون
mahdi razzaghi
۱۳۹۶/۸/۱۰
با تشکر از زحمات شما
الهام سلیمانی
۱۳۹۹/۶/۲
کتاب برای چ سنیه؟
محمد واحدیان
۱۳۹۹/۱/۱۹
کتابی خوب ولی ترجمه‌ای مبتدیانه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت

برای دریافت کتاب توصیه‌های جادویی برای موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.