معرفی و دانلود رمان حقیقت یخی

عکس جلد رمان حقیقت یخی
قیمت:
90000 تومان - 9.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان حقیقت یخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان حقیقت یخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان حقیقت یخی

حقیقت یخی، ترجمه کتاب «Deception point» یکی دیگر از رمان های هیجان انگیز دن براون، نویسنده آمریکاییست که به سبب رمان‌هایی مانند "رمز داوینچی" به شهرت رسیده است.

این رمان نیز مانند دیگر آثار دن براون ماجرایی رازآلود دارد. ناسا شهاب‌سنگى را پیدا مى‌کند که زمین‌شناس‌ها می‌گویند حاوى یک فسیل است و این، یعنی یک پیام: در فضا حیات هست. این کشف تبدیل به سلاحى براى از پا درآوردن رقیب انتخاباتى رییس‌جمهور مى‌شود که گفته ناسا نباید چنین بودجه هنگفتى را خرج ولگردى در آسمان کند. در این میان راشل، شخصیت اصلی داستان که دختر رقیب انتخاباتى رئیس‌جمهور است و در یکى از ادارات اطلاعاتى کار مى‌کند همراه با چند دانشمند بزرگ دیگر به رازى پى مى‌برد که می‌تواند سرنوشت انتخابات را تغییر دهد.

در آغاز این کتاب خواهید خواند:

مرگ به اشکال گوناگونی پا به آن سرزمین گذاشته بود، اما ‌این بار چارلز بروفیِ زمین‌شناس که سال‌ها با حیات‌وحش آن سرزمین دست و پنجه نرم کرده بود،‌ آماده‌ی تقابل با سرنوشت غیرعادی و مرموزی که انتظارش را می‌کشید،‌ نبود.

چهار اسب سورتمه‌کش که ابزار زمین‌شناسی را حمل می‌کردند، ناگاه با پوزه‌های رو به آسمان،‌ از سرعت خود کاستند.

بروفی از سورتمه پایین پرید و پرسید: چه اتفاقی افتاده، بچه‌ها؟

از خلال ابر‌های پاره‌پاره،‌ هلیکوپتر باری نظامی، با گذر از کوه‌های یخی، رخ نمود.

بروفی با خود گفت: «عجیبه. هیچ‌وقت تو‌ این نقطه‌ی قطب شمال،‌ هلیکوپتری ندیده بودم.» هلیکوپتر در سی متری او بر زمین نشست و غباری از ذرات برف را به هوا فرستاد. سگ‌ها عصبی و وحشت‌زده پارس کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان حقیقت یخی
نویسنده
مترجمندا شادنظر
ناشر چاپیانتشارات افراز
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات488
زبانفارسی
شابک978-964-2837-06-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
90000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان حقیقت یخی

سارا سوری
۱۴۰۱/۱۱/۵
موضوع کتاب خیلی قشنگ بود حقایق جالبی در مورد ناسا بیان شده که برای من خیلی جالب بود. سیر داستانی و تعلیق‌های ایجاد شده خواننده رو ترغیب به خواندن ادامه‌ی داستان می‌کرد اما ترجمه گاهی افتضاح می‌شد. فکر کنید یه داستان فوق مدرن در مورد ناسا و کلی مطالب علمی می‌خونی بعد میگه افراد را به سوی او یساول بر کرد او بُراق شد و به اسلحه‌اش دست یازید!!!! من اصلا معنای چنین ترجمه‌ی کهنه‌ای رو در اثری مدرن نفهمیدم حتی گوگل ترنسلیت هم این ترجمه رو ارائه نمیده دیگه! واقعا مترجم رو در این جور مواقع نفهمیدم!!!!
Mohammad Davarpanah
۱۳۹۶/۱۱/۱۹
همیشه آثار دن براون را دنبال میکنم. موضوعی که در این اثر مرا ناراحت کرد توهین وی به برخی مشاغل و تخصصها بود که پیش از این در آثار وی ندیده و یا متوجه آن نشده بودم. ازطرفی برخی واحدها و مقیاس‌ها بدرستی درج نشده بود که نمیدانم در متن اصلی هم به همین شکل بوده یا خیر؛ ترجمه نیز به خوبی ویرایش نشده بود. در برخی صفحات هم نیاز به پانوشت احساس میشد. نکته جالب دراین اثر تمرکز بر سیاست و اجتناب از بحثهای دینی و اعتقادی‌ای بود که در بیشتر آثار براون به چشم میخورند.
امین جو
۱۳۹۷/۱۲/۸
من این کتاب رو موقعی که دانشجو بودم شب امتحان خوندم 😀 رمانی بسیار زیبا در مورد اینکه مطبوعات و قدرتهای حامی آنان چگونه هر اطلاعات درست و نادرستی رو به مردم یک کشور تحمیل و لانسه کنند و سازمانهایی که از دور بسیار انساندوستانه بنظر میرسند در حقیقت چه نقشه‌های شومی را برای ادامه قدرت بعضی از افراد و احزاب رقم میزنند.
مرضیه معینی
۱۳۹۹/۱/۹
یجاهایی خیلی مبالغه آمیز بود ولی لذت بردم ممنون از کتاب راه بابت تخفیف‌های متنوع عید امسال.. یه پیشنهاد هم دارم.. اگه میشد تو صفحه اصلی، معرفی کتاب با نشون دادن امتیازات اون همراه باشه خیلی عالی میشد
شقایق شمس الدینی
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
من این کتاب رو خوندم اسم دیگش فک کنم تزویر هست ولی زیاد برام جالب نبود نسبت به بقیه‌ی کتابای دن برون چون نویسنده مورد علاقمه میگم البته شما بخونید شاید دیدگاه‌ها فرق داشته باشن
shirin zbouri
۱۳۹۶/۴/۲۲
مثل همه کتاب‌های دن براون داستان معمایی داشت اما من به شخصه کتاب راز داوینچی رو بیشتر پسندیدم. اما خوندن این کتاب هم خالی از لطف نیست.
Sonia Donboli
۱۴۰۲/۷/۱۷
خیلی کتاب سرگرم کننده‌ای هست مثل بقیه آثار دن براون و کاملا ارزش خوندن داره ۴ ستاره دادم چون بقیه آثارش از این یکی بهترن
فاطمه فرامرزی
۱۳۹۷/۱/۱۸
ادم ازین حجم اطلاعات، تخیل و توانایی نویسنده چه در این کتاب چه در مورد بقیه اثارش شگفت زده میشه.
سیاوش جلال منش
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
همه کتاب‌های دن براون جذاب و فوق العاده هستند. موقع خواندن کتاب انگار در حال تماشای فیلم هستید.
Nazi .
۱۳۹۹/۷/۱۴
خیلی جذاب هست و به نبوغ نویسنده باید آفرین گفت.
خیلی ذهن و درگیر میکنه و یه چالش می‌کشه
راحله. ر
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتاب فوق العاده‌ای بود، در عجبم که چرا تا به حال فیلمی ازش ساخته نشده!..
علیرضا شفیعی
۱۳۹۶/۱۱/۳
بسیار عالی بود تا اخر میخکوب شدم و یک نفس خوندمش.
صمد اسماعیلیان
۱۴۰۳/۱/۱
هیچوقت از کارهای دن براون سیر نمیشم محشره...
گقانی کشیش آبرام
۱۳۹۸/۳/۲۷
فوق‌العاده، کتاب‌های دن براون عالی هستن
وحید قنواتی
۱۳۹۷/۷/۸
این کتاب مثل بقیه کتاب‌های دنی بروان عالی بود.
مشاهده همه نظرات 19

راهنمای مطالعه رمان حقیقت یخی

برای دریافت رمان حقیقت یخی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.