معرفی و دانلود کتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال

عکس جلد کتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال
قیمت:
4000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال

انسان از بدو تولد تا هنگام مرگ مشغول جمع آوری اطلاعات از محیط اطراف خود است. تا با استفاده از این اطلاعات و ادغام آنها با قدرت اندیشه و تفکر خود راه های ساده تر، سریعتر و بهتر را انتخاب کرده و زندگی بهتری برای خود رقم بزند، همچنین بتواند با استفاده از این اطلاعات خود را از خطرات و تهدیدها مصون دارد و به اهداف دور و نزدیکش جامه ی عمل بپوشاند.

ما نیز با در نظر گرفتن این اصل مهم زندگی و نیز با توجه به توانایی ها و تجربیاتمان در زمینه ی رشته مورد علاقه مان یعنی بسکتبال تصمیم گرفتیم تا قدمی در این راه هر چند کوچک برداریم، و با انتقال دانش و اطلاعات ناچیزمان در این زمینه کمکی ناچیز کرده باشیم و مانند مربیان و افرادی که در زندگیمان مؤثر بوده اند، ما نیز نقش تأثیرگذاری در زندگی اجتماعی و ورزشی دیگر مربیان و بازیکنان جوان این رشته ی مهیج و جذاب داشته باشیم، و پلی باشیم برای آنان تا آسان تر و سریعتر به اهداف مورد نظرشان دست پیدا کنند.

این نکات که حاصل ساعت ها تجربه اندوزی و مطالعه در عرصه های بازیگری و مربیگری بوده به شما کمک میکند که علاوه بر آموزش عملی هرحرکت، به نکات ریز و کاربردی و البته روانشناسی آن نیز توجه داشته و آن را بکار ببرید، تا سریعتر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنید.

این کتاب شامل توضیحاتی درباره ی اصول و مهارت های پایه بسکتبال، آموزش آنها، زمان مناسب بکارگیری این مهارت ها، اصول مربیگری، شخصیت و رفتار مناسب یک مربی در حین تمرین، مسابقه و خارج از آنها می باشد. همچنین فصل آخر کتاب شامل نکاتی از بزرگان در مورد گرم کردن و سردکردن بدن است. لازم به ذکر است که نکات مربوط به مربیگری و شخصیت مربی فقط مختص بسکتبال نیست و میتواند مورد استفاده ی تمامی مربیان در رشته های مختلف ورزشی قرار گیرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال
نویسنده،
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-6349-61-9
موضوع کتابکتاب‌های ورزشی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال

برای دریافت کتاب 304 نکته برای مربیان بسکتبال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.