معرفی و دانلود رایگان کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات)

عکس جلد کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات)

مزرعهٔ حیوانات ( Animal Farm) که در ایران به نام قلعهٔ حیوانات نیز شناخته شده‌است،این رمان نوشتهٔ جورج اورول می باشد. این رمان در طول جنگ جهانی دوم نوشته و در سال ۱۹۴۵ میلادی در انگلستان منتشر شد، ولی در اواخر دههٔ ۱۹۵۰ میلادی به شهرت رسید.این رمان دربارهٔ گروهی از حیوانات است که انسان‌ها را از مزرعه‌ای که در آن زندگی می‌کنند بیرون می‌کنند و خود ادارهٔ مزرعه را به دست می‌گیرند، ولی …

Animal Farm is the most famous by far of all twentieth-century political allegories. Its account of a group of barnyard animals who revolt against their vicious human master, only to submit to a tyranny erected by their own kind, can fairly be said to have become a universal drama. Orwell is one of the very few modern satirists comparable to Jonathan Swift in power, artistry, and moral authority; in animal farm his spare prose and the logic of his dark comedy brilliantly highlight his stark message. Taking as his starting point the betrayed promise of the Russian Revolution, Orwell lays out a vision that, in its bitter wisdom, gives us the clearest understanding we possess of the possible consequences of our social and political acts.

فهرست مطالب کتاب

Chapter I
Chapter II
Chapter III
Chapter IV
Chapter V
Chapter VI
Chapter VII
Chapter VIII
Chapter IX
Chapter X

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات)

شادی درخشان راد
۱۴۰۰/۸/۲۷
اوایل کتاب کمی به نظر خسته کننده بنظر می‌رسید یعنی چه که بشینی و کارها و حرفهای چند حیوان زبان بسته را بخوانی!! ولی در پس فلسفه آن کارها و حرف‌ها، هر کدام نکته‌ی ظریفی پنهان بود که انسان را شگفت زده میکرد!! مگر میشود یک نویسنده‌ی خارجی حال زندگی ما را اینقدر دقیق و موشکافانه توصیف کند. توصیف شخصیت ناپلیٔون و قانون‌های قلعه که روز به روز به دلخواه خوک‌ها رنگ میباختند و تمام ممنوعیت‌ها را به نفع خودشان بر میداشتند جای بس شگفتی داشت! چگونه یک نفر قهرمان را در زمانی دیگر دشمن وخایٔن جا میزدند!! و گوسفندانی که بی فکر بع بع میکردند و سگان بادیگارد که با ایجاد رعب و وحشت مانع هر گونه اعتراضی میشدند! چگونه به حیوانات امید واهی زندگی بهتر با ساختن آسیاب بادی میدادند!! و چقدر دردناک بود سرنوشت اسب داستان، بعد از آن همه جانفشانی و وفاداری مطلق، آخر سر به دست جلاد سپرده شد!! چقدر دلم برای خودمان سوخت.... کاش گوسفند نباشیم.... کاش مزرعه مان از تصرف خوک‌ها آزاد شود.... به امید برابری، آزادی و صلح جهانی تمام انسانهای جهان!
محمدرضا
۱۴۰۰/۱۱/۹
این کتاب معروف‌ترین اثر جورج اورول می‌باشد که جنبه سیاسی دارد اما در قالب شخصیت‌های حیوانی بیان شده‌اند و هر حیوان در اصل اشاره به یک شخص یا یک مکان سیاسی دارد. در ابتدا خوک پیری در اصطبل خوابی را که دیده تعریف میکند و دیگران ترغیب می‌کند تا خود را از دست انسان‌ها نجات بدهند. چند روز بعد آن خوک پیر میمیرد و حیوانات دو خوک را به نام‌های ناپلئون و اسنوبال به عنوان رهبر خود بر می‌گزینند. در ابتدا وضعیت به خوبی پیش می‌رود و هر حیوان گوشه‌ای از کار را به دست می‌گیرد. در ابتدا نیز قوانینی وضع می‌کنند که هفت تا می‌باشند و همه حیوانات بایستی از اینها تبعیت کنند، تنها حیوانی که تحت تاثیر این اتفاقات قرار نمیگیرد یک الاغ پیر است. وضع خیلی خوب پیش می‌رود اما به مرور زمان بین دو رهبر اصلی دشمنی ایجاد میشود و در یک روز ناپلئون به همراه چهار سگ از سگ‌های مزرعه اسنوبال را از مزرعه بیرون میکنند و ناپلئون به طور کامل بر مزرعه مسلط میشود، هر روز قوانین را زیر پا میگذارند و تنها اگر کسی کوچکترین خطایی را مرتکب شود معدوم میشود، هر حیوان پیری را از مزرعه بیرون میفرستند و رییس مزرعه خودش با آدم‌ها قرار داد وضع میکند. در نهایت همه قوانین از بین می‌روند و خوک‌ها و آدم‌ها هر دو سر میز قمار می‌نشینند به طوری که دیگر معلوم نیست کدام انسان است و کدام خوک... داستان جالب و تامل برانگیزی است، اگر زبان انگلیسی شما قوی است حتما این کتاب را مطالعه کنید.
حجت مظفریان
۱۴۰۲/۱۱/۹
اورول نویسنده این کتاب با ظرافت و هنرمندی جامعه جهانی به ویژه جامعه‌های که تازه انقلاب کرده‌اند را به قلم خود در قالب مزرعه‌ی حیوانات به تصویر کشیده است. مزرعه‌ای که در آن هر یک از حیوانات نماد و نشان دهنده‌ی شخصیت‌های مختلف افراد جامعه است. و همچنین ماهیت انقلاب رویایی که در ابتدا جرقه انقلاب را و روشن می‌کند به تدریج به انقلابی سوخته تبدیل می‌شود. قوانینی که به مرور تغییر میکندند، واقعیت‌هایی که تحریف می شوند، کله‌های تو خالی که به سرعت اغوا می‌شوند، خوک‌های که هر روز فربه تر میشوند همه واقعیت‌های انکار ناپذیر جامعه‌اند و این حقیقت تلخ زندگی است. به قول نویسنده «همه حیوانات برابرند اما بعضی برابرترند»
عابده مخدومی درمیان
۱۴۰۲/۳/۲۹
اولویت بندی از مهمترین مهارتهای زندگیست. شما هر چقدر زیبا ویولن بنوازید، در یک قایق در حال غرق شدن، ویولن نواختن در اولویت قرار ندارد. شما هرچقدر کشاورز قابلی باشید، در یک مزرعه‌ی در حال سوختن، سم پاشی و آفت زدایی در اولویت قرار ندارد.
«کارل مارکس»، فیلسوف آلمانی، یکی از افسونهای جامعه‌ی سرمایه
داری را «تخصصی شدن» میداند. هر کس چنان سرش به کار و تخصص خود گرم است که فراموش میکند کل این جامعه به کدام سو حرکت می‌کند. باهوشترین و سخت کوش‌ترین آدمها گرفتار الگوی «باکستر» میشوند و مسائل کلان اجتماعی را از یاد میبرند.
مهدی عزتی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتاب خیلی جالب و جذابیه و نشون میده قدرت چه تاثیری میتونه داشته باشه از داستانش خوشم اومد یک خوک خواب میبینه حیوانات درآسایش زندگی میکنن و به سایر موجودات میگه کاری بکنین که تحقق بیابه و بعد از چند روز میمیره و سه نفر به عنوان رهبر انتخاب میشن و... همشو نگم هیجانش میره ولی درکل پایان تاثیر گذاری داشت کتاب 1984 هم خوندم واقعا اونم جذاب بود نویسنده‌ای میلی خوش قلم و خوش فکری هست
hossein ardestani
۱۳۹۵/۱۱/۱۹
این کتابو من چند سال پیش خوندمش متن قوی و خوبی داره. والبته خیلی زیباست. این کتاب در واقع بیانگر زندگانی طبقه‌های مختلف جامعه‌ی انسانی در طول زمان است که نویسنده اونهارو به حیوان تشبیه کرده. در کل کتاب خوبیه. و اگر آدم فنو سیاست و تاریخ باشید میفهمید ک زمینه‌های سیاسی نیز در اون وجود داره. فکر نمیکردم این کتابو اینجا ببینم
S K
۱۳۹۹/۱/۳۰
کتاب خوبى که تابع دریافت نویسنده صده قبل از رخدادهاى تحولات جهان به ویژه جهان غرب از زادگاه مولف در هندوستان استعمار زده، انقلاب فرانسه و شورى کمونیستى و... است که البته در دنیاى سرمایه دارى کنونى به عنوان تمثیل قلعه یا مزرعه اى بزرگ (دهکده جهانى) بسیار نمود پیدا میکند چه در کلیت دنیاى بشرى و چه جزعیات گوشه گوشه آن
elnaz nourshid
۱۳۹۸/۶/۲۴
کتاب خیلی خوبی هست به زبان انگلیسی خوندم نثرش ساده اس برای کسانی که اولین بار هست کتاب انگلیسی می‌خونن مناسبه فهمش ساده اس و داستان خیلی خوبی داره که خوندن رو بسیار جذاب تر میکنه. این داستان خیلی از کشور هاس که انقلاب رو پشت سر گذاشتن.
Anita
۱۴۰۱/۹/۲۰
نسخه ترجمه شده کتاب رو خوندم. در کنار کتاب ۱۹۸۴ که خونده بشه با خیلی از واقعیتها آشنا میشه آدم.
و البته فیلم هردو کتاب ساخته شده که اوناهم جذابن منتهی توی فیلم خیلی جزئیاتی که توی کتابها نوشته شده رو حذف کرده ولی هم کتاب و هم فیلمشون جذابن
کاربر .
۱۳۹۹/۴/۹
ادامه این رمان سیاسی جذاب رو یک ایرانی نوشته که توی کتابراه هم هست به نام نمایشنامه‌ای در طویله.... هر دو رو باید خوند اول مال جرج اورولو بعد اون کتابو... سیاسی و جذاب... فک کنم از زیر دست ارشاد در رفته. پیشنهاد میکنم حتما بخونین
امید محمدی
۱۳۹۵/۱۲/۱۸
این کتاب شاهکار اورول هستش جالبه که مردم هر کشوری که میخونن با خودشون میگن که این زندگی و وضع کشور ماست! من دوبار خوندم این کتاب رو و اگر وقت کنم بار سوم هم میخونم چون واقعا ارزش داره که براش وقت بذاریم
حانیه امراللهی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
این کتاب رو باید چندبار خوند تا به نقش واقعی هر کاراکتر پی برد؛ اینکه هر حیوانی نشانگر کدام طبقه اجتماعی و دارای چه میزان اختیار است؟ و همچنین مقایسه درونمایه داستان با قیام‌ها و شورش‌های هر نظام و دوره ای.
فرنوش
۱۴۰۲/۱/۱۸
عالی بود اگر به حیوانات علاقه دارید و انگلیسی بلیدین حتما بخونید
تنها دلیل اینکه ۵ ستاره ندادم اینه که اگه اشتباه نکنم یه جاهایی از کتاب غلط املایی داشت که همین باعث شد برای خوندن بعضی جا‌ها به مشکل بر بخورم
شکوفه احمدی
۱۴۰۰/۱۲/۵
اول از همه ممنون از کتابراه برای انتشار نسخ انگلیسی کتاب‌های مطرح، برای تقویت سطح زبان مطالعه کتاب‌های انگلیسی زبان خیلی عالیه و همچنین مطالعه نسخه اصلی حس خوبی به آدم می‌ده.
مزرعه حیوانات هم که نیازی به صحبت نداره
Gol barg
۱۳۹۷/۶/۲۷
یکی از کتابهای بسیار خوب. مطالعه ش برای احوال این زمان ایران لازمه
مشاهده همه نظرات 145

راهنمای مطالعه کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات)

برای دریافت کتاب Animal Farm (مزرعه حیوانات) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.