معرفی و دانلود رایگان کتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم)

عکس جلد کتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم)

این نمایشنامه را در حدود سال های 1599 تا 1601 نوشته که می توان گفت این هم جزو یکی از آثار فاخر او به حساب می آید. داستان در مورد اورسینیو دوک محبوب ایلیریا می باشد که در دام عشقی افتاده است که او را از خودش بیخود کرده و مرتب در فکر عشق خودش بوده است. عشق او نیز کسی غیر از "کنتس" اولیویای زیبای شهر نبود. از یک نظر می توان گفت که دوک بسیار خوش شانس نیز بود. برای این که کنتس قصری در نزدیکی محل اقامت و کاخ دوک داشت که کار را برای دوک که مرتب سعی می کرد خودش را به او نشان دهد و مقدمات را برای خواستاری کردن از کنتس فراهم کند آسان کرده بود. پیام و هدیه‌ای توسط قاصد جدید خود، سزاریوی جوان، برای کنتس می‌فرستد. اما نمی‌داند سزاریو که به تازگی به خدمت او در آمده در واقع دختری در لباس پسران است با نام واقعی ویولا! دلیل این کار ویولا نیز این بوده که او نیز عاشق دوک بود و حالا که می دید دوک عاشق دختر دیگری شده است بسیار غم زده و ناراحت شده بود. تقریبا می توان گفت که ویولا از همان روزهای اول عاشق دوک شده بود و کنتس نیز در این روزها بسیار غمگین بود. با این که او نیز تا حدی به دوک دل بسته بود ، اما از آن جایی که به تازگی برادر خودش را از دست داده بود ، این امر باعت می شد که همیشه حالتی ناراحت و غمگین داشته باشد.

Set in a topsy-turvy world like a holiday revel, this comedy devises a romantic plot around separated twins, misplaced passions, and mistaken identity. Juxtaposed to it is the satirical story of a self-deluded steward who dreams of becoming Count Malvolio only to receive his comeuppance at the hands of the merrymakers he wishes to suppress. The two plots combine to create a farce touched with melancholy, mixed throughout with seductively beautiful explorations on the themes of love and time, and the play ends, not with laughter, but with a clown’s sad song.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات124
زبانانگلیسی
موضوع کتابstory books
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم)

فردوس ذوالفقاری
۱۴۰۱/۸/۱۲
نمایشنامه‌ی نسبتا خشنی هست. وهمینطور ترجمه کردنش به زبان فارسی هنر زیادی میخواد. چون به ظرافت به زبان انگلیسی نوشته شده. اما لغات پیچیده نداره. و اگر کمی از این نوع متن‌ها بخونیم بهتر میشه با متن ارتباط برقرار کرد.
M.t Tttt
۱۳۹۷/۶/۱۴
دوستانی که دنبال ترجمه هستند میتونند گوگل سرچ کنند و اگه به زبان فارسی داشت مطالعه کنند!این کتاب‌ها و نمایشنامه‌ها لذتش به اینه که اصل کتاب رو بخونید و ترجمه فارسی داخل کتاب اصلا معنی نداره
زهره عباسی
۱۳۹۵/۱۰/۲۰
آثار شکسپیر همواره جزء بهترین هاست اما سخته انگلیسیش و ایکاش که دو زبانه اون رو منتشر میکردین ک هم زبانمون تقویت بشه هم بفهمیم
Onli_shamim
۱۴۰۲/۵/۶
فوق العاده عالی بود ولی از کلمات سختی استفاده شده بود که در عین زیبایی و طرفت درک و فهمیدنش کمی مشکله
محمد فتاحی
۱۳۹۵/۱۰/۱۹
خواهش می‌کنم این کتاب‌های نویسندە هایە محبوب رو با ترجمە ش بزارید
MinA E
۱۳۹۸/۱۰/۲۶
همیشه دوس داشتم نمایشنامه‌های شکسپیرُ بخونم... بالاخره تونستم 😍❤
محدثه شیری
۱۴۰۰/۵/۲۱
کاش ترجمه بود من زبان بلد نیستمممممم 15سالمم بیشتر نیس ایشش😑
abdolsamad atashfaraz
۱۳۹۵/۱۲/۱۳
هیچ متنی دیده نشد فقط نقطه‌های بدون معنا ومفهوم!!!
Angel 777
۱۳۹۷/۸/۱۷
بسیار عالیه 👌🏻👏🏻
مریم آخوندی
۱۳۹۷/۶/۱۷
عالی بود ممنون
M.t Tttt
۱۳۹۷/۶/۱۴
وااااااای خدا یه دنیا ممنون ازتون😍😍😍😍😍😍
ناشناس JALALI
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
هنوز نخوندم ولی تعریفشو شنیدم
فاطمه رفعت نیا
۱۳۹۶/۱۱/۵
اثار این نویسنده همیشه عالیه
Alireza Esmi
۱۳۹۶/۶/۲
عالی کاش شماره داشت فقط
سعیده زمانی
۱۳۹۵/۱۱/۳۰
بدون ترجمه که فایده نداره
مشاهده همه نظرات 18

راهنمای مطالعه کتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم)

برای دریافت کتاب Twelfth Night (نمایشنامه شب دوازدهم) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.