معرفی و دانلود رایگان کتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین)

عکس جلد کتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین)
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین)

طوفانی که چارلز داروین با انتشار کتاب منشأ انواع بر انگیخت هنوز پس از غریب یکصد و بیست سال فروکش نکرده است. خود او به عظمت کارش آگهی داشت به همین دلیل در سپتامبر ۱۸۷۱ خطاب به دوست و همرزمش چنین نوشت، «ها کسلی عزیزم نبرد بسیار طولانی است حتی پس از مرگ من و تو نیز سالیان دراز ادامه خواهد یافت.»

Description
Charles Darwin’s groundbreaking work of evolutionary biology, The Origin of Species introduces the scientific theory of evolution, which posits that species evolve over a period of many generations through a process of natural selection. Darwin’s theories have been widely embraced by the scientific community as fact and have laid the foundation for subsequent major advances in the field of biology. It is arguably one of the most important scientific treatises ever written. This is the sixth edition of the formative text of evolutionary biology.

فهرست مطالب کتاب

An Historical Sketch of the Progress of Opinion on the Origin of Species
Introduction
Chapter I
Chapter II
Chapter III
Chapter IV
Chapter V
Chapter VI
Chapter VII
Chapter VIII
Chapter IX
Chapter X
Chapter XI
Chapter XII
Chapter XIII
Chapter XIV
Chapter XV
Glossary of the Principal Scientific Terms Used in the Present Volume

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات803
زبانانگلیسی
موضوع کتابکتاب‌های زیست شناسی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین)

امیررضا عمویی
۱۴۰۰/۸/۲۱
ب نظر من داروین یکی از مهمترین انسان‌های تاریخ بشریت هستش و کتابی ک الان پیش رومون هست از مهمترین نظریه‌های داروین هست ک تا ب امروز کسی نمیتونه کاملا منکر این حرف‌ها و نظریه‌ها بشه و هیچ دلیل و منطقی تا ب امروز نتونسته این نظریه هارو نقض بکنه و افرادس هم ک انتقاد میکنن همان تندروهایی هستن ک آن زمان گفتن چارلز یک کفرگو هست و منکر خدا و دین... از نظر من از بزرگان تاریخ علم بوده هست و خواهد بود
ریدلی
۱۴۰۲/۸/۲۰
این خیلی خوبه که نسخه انگلیسی کتاب رو در دسترسمون قرار دادین و ارزشمنده این اقدام، اما‌ای کاش برای کتابی به این مهمی کتابی که مرجع نه تنها زیست شناسی جهان بلکه مرجع بسیاری از علوم و دانشمندان بوده و آنقدر از جایگاه والا و قدرتمند و ارزشمندی برخورداره رو هم ترجمه می‌کردید و هم روخوانی.
این کتاب نه
میت خیلی کمک کننده باشه، و لازمه مرجع له این اصیلی، کمی راحت تر در دسترس قرار بگیره برای افرادی که مجبور نباشن ترجمه کنند و زمام بیشتری رو صرف کنند.
جواد احمدیانی
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتاب برای کسی که بخواد بدونه داروین واقعا چی گفته خیلی خوبه. اما خب نظریه داروین امروز تفاوتهایی کرده است و با وجود اینکه اکنون نظریه غالب است اما انتقادهای اساسی هم بدان وارد است. چیزی که جالب است مواردی است که داروین در اینجا به عنوان نقد بر نظریش مطرح میکنه و جواب میده. این روحیه در بین خیلیا که وجود نددره. نکته دیگه شکی است داروین همراه با نظریش داره ولی خب برخی تکاملگراها امروز خیلی قطعی دارن صحبت میکنن که به نظرم با روح علم تجربی خیلی فاصله داره
رضا مدبری
۱۳۹۵/۱۰/۱۵
سلام. بنده هم مثل دوستان، لطفا ترجمه فارسی هم بزارید
فرزانه حسن زاده
۱۴۰۲/۱۰/۲
داروینیسم به شدت گسترش پیدا کرده. هنوز هم سر موضوع تکامل در غرب بین دانشمندان علوم تجربی اختلافات و نزاعهای جدی وجود داره. تکامل رکن اصلی علوم تجربی چه فیزیک شیمی و زیست قرار گرفته. و پایه‌ی کلان تاریخ قرار گرفته. تاریخ از لحظه صفر. در واقع تاریخ آفرینش جهان‌ و انسان بدون وجود خدا.
فرهاد جلیدانی
۱۴۰۱/۶/۸
دوستان ترجمه کتاب در کتابخانه zlibrary توسط دکتر فرهیخته موجود است لازم به ذکره تنها عیب نظریه داروین در تکامل, وراثت بود که مورد غفلت واقع شد در واقع من نمیگم دانشمندان تکامل میگن
Nilou O
۱۴۰۲/۱/۵
برای طرفداران علم ژنتیک و سلول به شدت توصیه میشه. در کل کتاب خوبیه. توضیحات بسیار روان و شفاف و قابل درک بیان شده. چیز‌های اعجاب انگیز زیادی در کتاب مشاهده می‌شود.
جواد محمدی
۱۴۰۲/۶/۴
به عنوان یک زیست شناس خوندن این کتاب رو به همه توصیه میکنم و مخصوصا اگر به زیست شناسی و بحث تکامل موجودات زنده علاقه مندید حتما این کتاب داروین رو بخونید
alleenone rb
۱۳۹۸/۱۰/۱۷
من عاشق زیست و نطریه‌های جالب داروینم خواهشا فارسی کنید
ramin moradi
۱۳۹۳/۵/۵
سلام.
در توضیحات نوشته بودین ترجمه فارسی اما ترجمه نبود
کتابراه:
با سلام
توضیحات اصلاح شد.
لازم به ذکر در قسمت مشخصات کتاب زبان آن ذکر شده است.
شایان نیک بخت
۱۴۰۱/۲/۲۶
واقعا عالیه
کتابی به این اندازه هیجان انگیز تا بحال مطالعه نکردم و میشه گفت بزرگ‌ترین رویداد و نگرش علم بشر همین نظریه آقای داروین بود
سرور گ
۱۳۹۷/۸/۲
اینا چیه میخونید بابا
من میکروبیولوژی خوندم خودم
واقعا غیر منطقی و مسخره س
تفکری ک خودشون از زدنش پشیمون شدن رو اساتید ما حاضر نیستن کنار بذارن
حس کنجکاوی و ماجرا جویانه تون رو با چیزای علمی و مفید مثل نجوم پر کنید
علی ن
۱۴۰۱/۸/۲۵
کتاب منشأ انواع داروین یکی از مهم‌ترین کتابهای تاریخ علم بشر هست و مطالعه اون می‌تواند نحوه تفکر علمی رو به ما یاد بدهد
محمد جان آبادی
۱۳۹۷/۵/۲۷
سلام عزیزان ممنون ازکتب رایگان پایان هفته خدامیداندروزشماری میکنم لطفاترجمه این کتاب رابگذارید
Mojtaba Barzegar
۱۴۰۱/۳/۱۶
خیلی عالیه. کتاب دوس داشتنی هستش
من دانش آموز هستم وه علاقه فراوانی به کتاب و کتابخوانی دارم
مشاهده همه نظرات 57

راهنمای مطالعه کتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین)

برای دریافت کتاب darwin origin of species (منشا انواع چارلز داروین) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.