معرفی و دانلود رایگان کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹

عکس جلد کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹

کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹ نوشته‌ی فردوس رسولی در ادامه‌ی کتاب قبلی (آموزش مایکروسافت ورد 2016) تالیف گردیده و نسخه جدید برنامه Word را مورد بحث و آموزش قرار می‌دهد.

مایکروسافت ورد یا MS-WORD (اغلب به نام Word شناخته می‌شود) برنامه پردازش متن گرافیکی است که کاربران با استفاده از آن تایپ می‌کنند. این برنامه توسط شرکت کامپیوتری مایکروسافت ساخته شده و هدف آن این است که کاربران بتوانند اسناد‌شان را تایپ و ذخیره‌سازی کنند.

مایکروسافت ورد، برنامه آموزشی مهمی است که می‌توان با استفاده از آن، پرونده‌های خام را به اطلاعات معنی‌دار پردازش کرد. علاوه بر این، معلمان و دانش آموزان هم می‌توانند از آن برای ایجاد شیوه‌های ابتکاری جدید یادگیری و تدریس بهره بگیرند.

آموزش مایکروسافت ورد به شما امکان می‌دهد تا از آن برای موارد: ایجاد و ویرایش اسناد شخصی و تجاری مانند نامه‌ها، گزارش‌ها، فاکتورها، ایمیل‌ها و کتاب‌ها، طراحی اسناد مختلف مانند رزومه یا کارت دعوت، ذخیره و استفاده مجدد از محتوای آماده شده و عناصر فرمت مانند صفحات جلویی و ستون‌های فرعی، ایجاد نامه‌ها و سربرگ‌ها برای اهداف شخصی و تجاری و ایجاد اسناد کسب و کار دارای گرافیک‌های مختلف از جمله تصاویر، قرار دادن تصاویر در اسناد، کدهای ویژه، صفحات وب، نمودارها و جداول، نمایش مترادف کلمات و خواندن متن استفاده کنید.

مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام‌به‌گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش‌آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات145
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش آفیس
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹

Adib
۱۴۰۲/۹/۲۶
با سلام
کتاب word2019 در مورد کاربرد برنامه آفیس ورد می‌باشد که به بررسی تک تک منو‌های ورد بیان میکند نحوه باز کردن فایل ایجاد. حذف. پشت زمینه. جدول کشی اضافه کردن عکس متن و...... می‌پردازد با توجه به اینکه در زمان حال استفاده از برنامه ورد برای همه کسانی که به نوعی با رایانه ارتباط دارند مناسب و
است. کتابی کوتاه مفید برای یادگیری مقدماتی ورد ۲۰۱۹ اما برای استفاده از نسخه‌های ۲۰۰۷ به بعد تا ۲۰۲۱ و حتی نسخه‌های آتی هم مفید است..
با آموزش تصویری که داخل کتاب هست خیلی راحت میشه ورد و یاد گرفت و ریزترین نکات ورد هم آموزش میده. در کل بسیار کامل و جامع بوده و تمام مطالب را به خوبی توضیح داده است و پیشنهاد میکنم..
کاربر mansouri24
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
با نگاهی اجمالی به کتاب از اینکه میبینید تمامی نکات مربوط به کار با ورد به طور مرحله به مرحله و با استفاده از تصاویر آموزش داده شده خوشحال خواهید شد، واقعا استفاده از تصاویر آموزش دیدن و مرور سریع رو راحتتر کرده، برای دوستانی که کار با این نرم افزار رو بلد نیستن یا درحال یادگیری هستن، مثل دانشجویان خیلی کاربردی هستش، آموزش قدم به قدم و استفاده از تصاویر و پوشش دادن همه سربرگهای ورد از مزایای کتاب محسوب میشه. تشکر فرادان دارم از کتابراه بابت قرار دادن این کتاب مفید آموزشی🌹🙏🏻
فضل احمد نصرت
۱۳۹۹/۴/۲۹
زیبایی و بزرگی این کتاب برعکس بعضی نویسنده‌های محترم در این است که شما زبان نوشتاری را مد نظر گرفتید و همه میدانیم که زبان نوشتاری و گفتاری خیلی‌ها متفاوت هستند، به خصوص در ایران بعضی‌ها طوری کتاب مینویسند که گویش فارسی ایران را به رخ میکشد در حالیکه فارسی یک زبان واحد با گویش‌ها و لهجه‌های مختلف و میباشد مربوط به تمام فارسی زبانان در هر مرز و بوم است، بناً خیلی‌ها سپاس گذار زحمات‌تان هستیم و آرزومند مؤفقیت‌های مزید‌تان از دربار ایزد منان هستیم، بینهایت تشکر.
احمد مرادزاده
۱۴۰۱/۲/۱۰
با سلام. نویسنده در این کتاب فقط به توضیح آیکن‌ها وتوضیح ناکافی و به صورت مختصر اشاره کرده بود که جا داشت راهکارها وفنون بکارگیری مهارت‌های ورد به صورت کامل بیان میشد که این موضوع
در این کتاب اتفاق نیفتاده بود وانتظار بیشتری از نویسنده برای درج بیشتر مطالب در جهت یادگیری جامع واصولی ورد قابل تصور بود که این امر محقق نشده بود. با تشکر
سیما قهرمانی
۱۴۰۲/۷/۳۰
با عرض سلام و‌خسته نباشید کتاب در کل خوب بود به خصوص بخش فهرست چون من به هر مشکلی برخورد میکردم‌ سریع از فهرست پیداش میکردم و میخوندم و تمامی نکات مربوط به ورد اموزش داده شده بود. استفاده از تصاویر ایده‌ی بسیار خوب و زیبایی بود چون هم اموزش بهتر میشه هم برای مرور سریع خیلی خوب و کاربردیه. با تشکر فراوان
حسین احمدی
۱۴۰۱/۹/۲۵
با سلام
کتاب word2019 در مورد کاربرد برنامه آفیس ورد می‌باشد که به بررسی تک تک منو‌های ورد بیان میکند نحوه باز کردن فایل ایجاد. حذف. پشت زمینه. جدول کشی اضافه کردن عکس متن و.... می‌پردازد با توجه به اینکه در زمان حال استفاده از برنامه ورد برای همه کسانی که به نوعی با رایانه ارتباط دارند مناسب است
ali
۱۴۰۱/۴/۸
واقعا ممنونم از شما خیلی کتاب خوبی بود من هر سری وقتی سوالی در خصوص ورد برام پیش میاد سریع از بخش فهرست، قسمت مورد نظر رو پیدا میکنم و حلش میکنم خیلی بهتر از فیلم دیدنه مثلا یه بار میخواستم کادر دور صفحه بزارم سریع کتاب رو چک کردم و اینکه هنوز هم در حال یادگیری هستم
دلارام راد
۱۳۹۷/۷/۵
خدارفتگانتو بیامرزه. عجب کتابی هس خیلییییییی ممنون
کامران غزلی
۱۴۰۲/۷/۲۸
بعضی از از مثال‌ها قدیمی و از مثال‌های بهتری و گاربرددی استفاده کنیدضمنا از ویرایش بهتری هم میتوان است کرداز مجموعه کتابراه که به گسترش فرهنگ کتاب خوانی کمک میکند ممنون متشکریم سپاس
محمدرضا
۱۴۰۰/۱۱/۵
کتاب کامل و خوبی است و به طور گام به گام به آموزش برنامه ورد ۲۰۱۹ پرداخته است، در کتاب علاوه بر معرفی محیط اصلی برنامه اشکالی نیز رسم شده‌اند که میتواند در امر یادگیری این برنامه به خواننده کمک کنند.
ابوالفضل بخشی
۱۴۰۰/۹/۱۱
سلام واقعا مطالب مفیدی در مورد نرم افزار ورد در این کتاب گفته شده پیشنهاد می‌کنم اونهایی که می‌خواهند با نرم افزار ورد بیشتر آشنا بشوند این کتاب را دانلود کرده و بخوانند.
فرح رشیدراد
۱۳۹۷/۷/۱۷
با عرض سلام و خسته نباشید واقعا دستتون درد نکنه بابت کتاب عالیتون واقعا عالیه من فعلا اوایل کتاب هستم ولی همه چیز رو خوب و مفید توضیح دادن ممنون
نرگس
۱۴۰۲/۷/۵
آموزش این کتاب بصورت تصویری هست و خیلی خوبه و چون با تصویر توضیح داده راحت میشه روی سیستم از گزینه‌ها و منوها استفاده کرد. پیشنهاد میکنم کتاب رو بخونید.
کامران شابویی دودکانلو
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
این کتاب رو به تمام دوستانی که تازه میخوان ورد یاد بگیرن پیشنهاد میکنم حتی کسی که ورد بلدند یه نگاه گذرایی داشته باشند مطمئنا مطالب آموزنده‌ای را خواهند یافت.
فاطمه جهانگیر
۱۴۰۱/۱۰/۶
درحال نگارش پایان نامه‌ام هستم و از مطالب کتاب هنگام ضرورت میتونم استفاده کنم
البته الان بیشتر با سرچ گوگل نیازهای کار با ورد رو حل میکنیم...
مشاهده همه نظرات 173

راهنمای مطالعه کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹

برای دریافت کتاب آموزش مایکروسافت ورد ۲۰۱۹ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.