معرفی و دانلود کتاب آموزش مقدماتی بکارگیری Team Foundation Server 2012

عکس جلد کتاب آموزش مقدماتی بکارگیری Team Foundation Server 2012
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مقدماتی بکارگیری Team Foundation Server 2012 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش مقدماتی بکارگیری Team Foundation Server 2012 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش مقدماتی بکارگیری Team Foundation Server 2012

این کتاب به منظور در اختیار قرار دادن تمامی اطلاعات مورد نیاز شما برای کار با Team Foundation Server 2012، تهیه شده است. در این کتاب پیکربندی TFS، شروع کار با Version Control، WorkItem، Continious build و manual functional testing، بهترین تمرین‌ها و نکات مفید را در اختیار قرار می‌دهد.
همچنین نحوه دسترسی به TFS از سایر ابزارها مانند Excel و دسترسی تحت وب را برای آن نقش‌هایی که از Visual Studio به عنوان یک ابزار روزانه استفاده نمی‌کنند، را آموزش خواهد داد.

Team Foundation Server 2012 چیست؟
TFS 2012، آخرین نسخه از سیستم Application Lifecycle Management (مدیریت چرخه حیات برنامه) می‌باشد که تمامی جنبه های مدیریت یک محصول نرم افزاری را از طریق توسعه و develop و فاز نگهداری، از نقطه آغازی و در طول مدت استفاده از نرم افزار، پوشش خواهد داد.

TFS 2012، تمامی جنبه های تولید و توسعه نرم افزار مانند، مدیریت نیازمندی‌ها، مدیریت پروژه، develop، test و اطمینان از کیفیت را پوشش می‌دهد. TFS دارای چهار ویژگی اصلی می‌باشد که آن را بسیار ارزشمند نموده است:

Traceability – قابلیت ردیابی و پیگیری
Visibility - میدان دید
Automation – خودکار سازی
Flexability – انعطاف پذیری

یکی از مباحث مهم، دسترسی به Team Foundation Server 2012 می‌باشد. TFS، می‌تواند از طریقAgile Web Access، Visual Stdio، یا محیط‌های توسعه (IDEs)، محصولات Microsoft Office یا حتی از طریق پلت فرم‌های توسعه جاوا مانند Eclips، در اختیار قرار بگیرد. همچنین ابزارهای مختلفی مانند inteGreate از eDevTech، TeamComponent از Ekobit و InRelease از inCycle Software، در دسترس می‌باشد که با TFS یکپارچه می‌شوند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش مقدماتی بکارگیری Team Foundation Server 2012
نویسنده
مترجممجید عاطفی
ناشر چاپی دانش نگاران برنا
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات80
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های آموزش مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش مقدماتی بکارگیری Team Foundation Server 2012

برای دریافت کتاب آموزش مقدماتی بکارگیری Team Foundation Server 2012 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.