معرفی و دانلود کتاب آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی

عکس جلد کتاب آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی

ایمیل را می توان یکی از مهمترین ابزارهای ارتباطی در عصر کنونی دانست. با پر رنگ شدن اهمیت این ابزار انتقال اطلاعات کم کم شرکت ها و افراد برای تبلیغات و بازاریابی محصولات و توانایی های خود به استفاده از ایمیل توجه ویژه ای را مبذول داشته اند.

کتاب "آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی" شما را برای آشنایی بهتر با عوامل بالقوه در بازاریابی الکترونیکی از طریق ایمیل آماده می‌کند. ما بیشتر از ده سال است که نیروهای ذهنی‌مان را برای طراحی سری کتاب‌های سایبکس به کار گرفته‌ایم و از فعالیت‌های خود راضی هستیم. ما در بسیاری از بخش‌ها از توضیح اضافی خودداری کردیم و با طرح سؤال، جذابیت خاصی به متن‌ها داده‌ایم و خواننده را برای پاسخگویی به سؤالات تشویق کردیم.
در پایان هر فصل سؤالاتی را طرح نموده و برای هر یک از آن‌ها امتیاز در نظر گرفتیم و هدف ما از این کار فقط معطوف ساختن ذهن خواننده به جزئیات و مشارکت او در پاسخگویی به سؤالات بوده است. بزرگترین هدف ما، جلب اعتماد شما به مطالب گردآوری شده بود و تصمیم گرفتیم با معرفی منابع و مراکز معتبر جهانی، اطمینان خاصی به گفته‌های‌مان ببخشیم. در طول این کتاب ما از تکنولوژی بعنوان سطوح مختلف تجاری یاد کردیم و هدف از معرفی این واژه، توضیح بایدها و نبایدها در تجارت بود.

در این کتاب جنبه‌های مختلف ایمیل در نظر گرفته شده است. از یک سو به آن بعنوان یک ابزار ارتباطی نگاه کردیم و از طرف دیگر بعنوان بخشی از تکنولوژی جهانی. هر دو مفهوم در بازاریابی الکترونیکی بطور کامل تعریف شده‌اند و جای هیچ شک و شبهه‌ای باقی نمانده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: شناخت بازاریابی امروزی از طریق ایمیل
فصل 2: پنج عنصر بحرانی و انتقادی برای ایجاد ایمیل
فصل 3: آمادگی برای تلاش در مسیر ایجاد و ساخت پیام‌‌های الکترونیکی
فصل 4: زمانی که شما پیام‌هایتان را ارسال می‌کنید چه اتفاقی رخ می‌دهد؟
فصل 5: هشت محرک کلیدی برای طراحی استراتژی‌ها در بازاریابی
فصل 6: تهیۀ استراتژی‌های بازاریابی الکترونیکی
فصل 7: ماه دوم: تضمین موفقیت‌ها در شروع بازاریابی
فصل 8: ماه سوم: افزودن ابزار هشدار دهنده به برنامه‌ها
فصل 9: آمادگی برای تجارت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی
نویسنده،
مترجمسمانه فلاح
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات276
زبانفارسی
شابک978-600-6235-17-2
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی

برای دریافت کتاب آموزش گام به گام بازار یابی بوسیله پست الکترونیکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.