معرفی و دانلود کتاب از معراج برگشتگان

عکس جلد کتاب از معراج برگشتگان
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب از معراج برگشتگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب از معراج برگشتگان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب از معراج برگشتگان

حمید داودآبادی" متولد 1344 تهران، در سنین نوجوانی (13 سالگی) از نزدیک شاهد صحنه‌های فراموش ناشدنی حضور ملت مسلمان ایران در تظاهرات و راهپیمایی‌های سال 1357 که به پیروزی انقلاب اسلامی منجر شد، بود.

یادآوری صحنه‌های حضور در جمع مردم همراه با خانواده و ایفای نقشی هر چند کوچک در پیروزی انقلاب اسلامی، برای حمید آن ‏قدر شیرین بوده که با گذشت بیش از 30 سال از آن روزهای زیبای پیروزی، همچنان لحظه لحظه‌ی آن را به‌ یاد دارد و ذکر می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر فرزانه انقلاب درباره این کتاب فرموده‌اند: «در این نوشته صفا و صداقت زیادی موج می‌زند. نویسنده غالباً نقش خود را کمرنگ کرده و یاد یاران شهیدش را برجسته ساخته است. روحیه‌ بسیجی تقریباً با همه‌ جوانبش در اینجا منعکس است، و می‌شود فهمید که چگونه جوان‌هایی در کوره‌ گداخته‌ جبهه به چه جوهرهای درخشنده‌ای تبدیل می‌شده‌اند. ذکر خصوصیات موقع‌ها و حادثه‌ها و آدم‌ها، تصویر باورنکردنی جنگ هشت ساله را تا حدود زیادی در برابر چشم آیندگان می‌گذارد.
سئوال من از خودم این است که آیا این از معراج برگشتگان چقدر می‌توانند آن حال و هوا را پس از سفر من ‌الحق الی الخلق حفظ کنند و حتی درست به یاد بیاورند؟ و برای این مقصود عالی از دست ما چه کاری ساخته است؟ و چه کرده‌ایم؟ البته قصور یا تقصیر من و امثال من، نمی‌تواند تکلیف تکلیف دشوار آنها را که خدا حجت خود را برایشان تمام کرده، از دوششان بردارد.
این کتاب با روح طنز و مزاحی که در همه جای آن گسترده است و به آن شیرینی و جاذبه‌ ویژه‌‌ای بخشیده، از بسیاری کتاب‌های جبهه جالب‌تر و گیراتر است. آن را در شب و روزهای منتهی به بیستم ماه رمضان 1412 (5/1/71) خواندم.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب از معراج برگشتگان
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عماد فردا
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات932
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب از معراج برگشتگان

یزدانپناه کشاورز
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
خواندن این کتاب برای من تجدیدخاطرات گذشته دوران نوجوانی وجوانی بود و یکباردیگر خود را در سفری خیالی درمناطق شمال غرب وغرب و جنوب غربی کشور در پادگانها وارد و گاهها و خطوط مقدم جنگ و شبهای عملیات ومعبرهای بازشده درمیدان مین و..... یادش بخیر
سیاه مشق
۱۳۹۵/۱۱/۲۶
در حال خواتدنش هستم. انصافا صداقتی ک نویسنده دارد، جای تقدیر و تحسین دارد... قوت قلمشان روز افزون الهی
صادق مکاوی
۱۳۹۹/۸/۱۴
بسیار روان و صادقانه وبدور از حاشیه پردازی نگارش شده بود. بسیار کتاب زیبایی است.
علی موحد
۱۴۰۰/۴/۳۰
عالی بود! خدایا ما را با شهدا محشور بفرما
Z.gh Sa
۱۳۹۶/۸/۲۰
عالی خوندمش خیلی سال پیش
Behroz Hamdiyh
۱۴۰۲/۸/۵
خاطراتی ناب و روان از بچه‌های شرق تهران
عیاری بکتاش
۱۴۰۰/۲/۹
بسیار بد و خسته کننده%
★☆☆☆☆۱از۵ستاره
مصطفی محمودی
۱۳۹۹/۹/۱
حقایق نشنیده زیاد داشت
حسنا امینی
۱۳۹۷/۹/۲۷
حتما توصیه می‌کنم بخونیدش
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب از معراج برگشتگان

برای دریافت کتاب از معراج برگشتگان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.