معرفی و دانلود کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال

عکس جلد کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال
قیمت:
26775 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال

کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال اثر کارینه خودیکیان، دارای دو نمایشنامه ارمنی به نام‌های «بازی دوران» و «رساله‌ای درباره‌ دستمال» است.

نمایشنامه «بازی دوران» در ناکجاآباد اتفاق می‌افتد و درباره حاکمی است که تصمیم می‌گیرد یک روز از تاریخ را حذف کند ولی موفق نمی‌شود.

نمایشنامه‌ی «رساله‌ای درباره‌ دستمال» به دستمال اوتلو اشاره دارد که دارای سه بازیگر زن است که تک‌تک روی صحنه می‌آیند و نمایشی بسیار زیباست. این نمایشنامه تاکنون بارها اجرا شده، در واقع نمایشی است که سه نفر مونولوگ می‌گویند و صحنه‌ای نیست که این سه باهم روی صحنه حاضر شوند.

کارینه خودیکیان (Karine Khodikyan) نمایشنامه‌نویس برجسته ارمنستان است. آثار او پیوسته در ارمنستان و دیگر کشورها اجرا می‌شوند. وی مدیر مسئول و سردبیر فصلنامه تخصصی درامادورگیا و برنده‌ی جایزه بین‌المللی بهترین مقاله اجتماعی از دفتر سازمان ملل در ایروان است.

در بخشی از کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال (Armenian Drama) می‌خوانیم:

صدای پسر [از رادیو.] من شما را نه به هوشیاری دعوت می‌کنم، و نه می‌خواهم خطری که تهدیدمان می‌کند را گوشزد کنم. من تنها از شما خواهش می‌کنم روز را نکشید، هر طور هم که باشد آن روز، خوب یا بد، نابود کننده یا نجات دهنده. با نابودی یک روز موافقت نکنید. با این کار یکی از شماها با آن اولین بوسه‌اش را از دست می‌دهد، دیگری تولد فرزندش را، و کس دیگری روز مرگش را. امید نداشته باشید که سنگ مسئولیت این کار بر روح شما سنگینی نخواهد کرد. تنها زیان دیده شما خواهید بود، چون امروز داوطلبانه از یک روز می‌گذرید، فردا با اجبار روز دوم را از دست می‌دهید، بعد...

صدای تیراندازی، فریاد و همهمه بگوش می‌رسد. دختر از جایش بلند می‌شود و با حالتی غیرعادی در جایش میخکوب می‌شود. حاکم بی‌اینکه پلک بر هم بزند به رادیو نگاه می‌کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال
نویسنده
مترجمآندرانیک خچومیان
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-8211-40-2
موضوع کتابنمایشنامه
قیمت نسخه الکترونیک
26775 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال

برای دریافت کتاب بازی دوران و رساله‌ای درباره دستمال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.