معرفی و دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

عکس جلد کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
قیمت:
55000 تومان - 5.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید اثری شگفت‌انگیز از ناپلئون هیل است که در هر فصل آن از راز پول درآوردن سخن به‌میان آمده؛ رازى که بیش از پانصد نفر را فوق‌العاده ثروتمند کرده است.

ناپلئون هیل با الهام گرفتن از اندرو کارنگی، این کتاب را به رشته تحریر درآورده است. او برای نوشتن این کتاب به مدت ۲۰ سال به تحلیل زندگی ۱۰۰ مرد نامی پرداخت و حاصل آن را به‌صورت ۱۳ گام برای رسیدن به ثروت شرح داده است.

رازى که در کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید (Think and grow rich)‌ مطرح مى‌شود روى هزاران نفر از اقشار مختلف مردم به صورت عملى امتحان شده است. نظر آقاى کارنگى این است که این فرمول معجزه آسا ثروت هنگفتى براى او به ارمغان آورده و باید در دسترس کسانى قرار گیرد که وقت ندارند تحقیق کنند، ببینند مردم چطور پول در مى‌آورند. او امیدوار است که ناپلئون هیل (Napoleon Hill) صحّت این فرمول را از طریق تجربه‌ى مردان و زنان در هر شغلى آزمایش و بررسى کند.

آقاى کارنگى (Andrew Carengi) در تجربه‌اى که با ام.اسکواب و دیگر افرادى که از تیپ آقاى اسکواب هستند داشت، متقاعد شد که بخش اعظم آنچه در مدارس تدریس مى‌شود، از لحاظ کسب درآمد یا جمع آورى ثروت هیچ ارزشى ندارد. او به این خاطر این تصمیم را گرفته بود که جوانان زیادى را در کار خود به کار گمارده بود که بسیارى از آنها تحصیلات‌اندکى داشتند و با آموزشِ این فرمول به آنها، رهبرانى استثنایى از آنها ساخته بود. علاوه بر این، هر کسى که از آموزش‌ها و دستورالعمل‌هاى آن‌ها پیروى کرد ثروتمند شد. در فصل موسوم به «باور»، داستان شگفت‌انگیز تشکیلِ شرکتِ فولادِ ایالات متحده آمریکا را خواهید خواند. طرح و اجراى این شرکت با یکى از افرادى بود که آقاى کارنگى از طریقِ او ثابت کرد فرمولش براى همه‌ى کسانى که آمادگى دارند جواب خواهد داد. یکى از نمونه‌هاى کاربرد این راز، این بود که مرد جوانى به نام چارلز ام.اسکواب پول زیادى کسب کرد و فرصت‌هاى زیادى را به دست آورد. در کل می‌توان گفت ارزش این نمونه از کاربرد این فرمول، شش صد میلیون دلار بود. این واقعیات را هر کسى که آقاى کارنگى را بشناسد از آنها خبر دارد و به شما مى‌گوید که خواندن این کتاب چه فایده‌اى براى شما دارد، البته به شرطى که بدانید چه مى‌خواهید.

این راز حتى قبل از اینکه به مدت بیست سال به صورت عملى امتحان شود به پیشنهاد آقاى کارنگى در اختیار بیش از صد هزار زن و مرد قرار گرفت تا از آن براى سود شخصى شان استفاده کنند. دیگران از آن به صورت موفقیت آمیزى در ایجاد هارمونى با خانه‌شان استفاده مى‌کنند. یک روحانى چنان اثربخش از آن استفاده کرد که درآمدى بیش از 75 هزار دلار در سال براى او حاصل کرد.

در فصل نهم کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید در مورد پشتکار می‌خوانید:
اگر مى‌بینید پشتکارتان ضعیف است توجه خود را به دستورالعمل‌هایى که در فصل «قدرت» آمده است معطوف نماید، خودتان را در محاصره‌ى «مغز متفکر» قرار دهید و از طریق تلاش مشارکتى اعضاى این گروه، پشتکارتان را پرورش دهید. در فصل‌هاى مربوط به خودتلقینى و ذهن نیمه خودآگاه، دستورالعمل‌هاى دیگرى در مورد پرورش پشتکار خواهید یافت. دستورالعمل‌هایى که در این فصل‌ها آمده‌اند را دنبال کنید تا عادت‌تان در مقابل ذهن ناخودآگاه‌تان تسلیم شود و تصویر روشنى از چیز مورد علاقه‌تان پیدا کنید. از این جا به بعد است که دیگر به خاطر نداشتن پشتکار عقب نخواهید ماند.

ذهن نیمه خودآگاه شما دائما چه بیدار باشید، چه خواب کار مى‌کند.

تلاش‌هاى پراکنده و هرازگاهى براى به کاربردن این قوانین براى شما ارزشى ندارند. اگر مى‌خواهید به نتیجه برسید باید همه‌ى قوانین را آنقدر به کار ببرید تا به کاربردن آن‌ها براى‌تان یک عادت ثابت شود. شما به هیچ روش دیگرى نمى‌توانید «پول‌آگاهى» لازم را پرورش دهید.

فقر جذب کسى مى‌شود که ذهنش آن را مى‌پسندد. پول جذب کسى مى‌شود که ذهنش عمدا آماده شده است تا آن را جذب کند و طبق همین قانون، فقرآگاهى به طور داوطلبانه ذهنى را گیر مى‌اندازد که پول‌آگاه نباشد. فقرآگاهى بدون کاربرد آگاهانه‌ى عاداتى که آن را مى‌پسندند رشد مى‌کند، باید پول‌آگاهى خلق شود تا دستور بدهد مگر اینکه انسان با چنین آگاهى‌اى متولد شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: میل؛ نقطه‌ى شروع همه‌ى دستاوردها
فصل سوم: باور
فصل چهارم: تلقین به خود
فصل پنجم: دانش تخصصى
فصل ششم: تخیل
فصل هفتم: برنامه‌ریزىِ سازماندهى شده
فصل هشتم: تصمیم
فصل نهم: پشتکار
فصل دهم: قدرت مغز متفکّر
فصل یازدهم: ذهن نیمه خودآگاه
فصل دوازدهم: مغز
فصل سیزدهم: حس ششم
فصل چهاردهم: نحوه‌ى غلبه بر شش شبحِ ترس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب بیندیشید و ثروتمند شوید
نویسنده
مترجمابوذر کرمی
ناشر چاپیانتشارات جامی
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات288
زبانفارسی
شابک978-964-84707-6-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
55000 ت - 5.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

نسرین کریمی
۱۳۹۷/۵/۱۴
سلام من از شما که امکانی برای مطالعه آسان و در دسترس فراهم نموده اید بسیار ممنونم درشرایطی کتاب بیندیشید وثروتمند شوید را مطالعه میکنم که هیچ نیاز مالی ندارم بلکه سالهای طولانی منتظر رسیدن به هدفم بوده‌ام وشرایط آن هرگز میسر نشد. ومیخواهم با مطالعه آن علت ناکامی خود رادریابم وراه رسیدن به هدفم را کوتاه وهموار کنم. بسیار متشکرم
gholamreza falahi
۱۴۰۰/۲/۱۶
نتیجه و ماحصل سال‌های زیادی از تلاش‌های ناپلئون هیل با نوشتاری قابل تحسین و ساده به رشته تحریر در آمده است. صرف نظر از دیدگاه‌های متفاوت بسیاری از مخاطبان کتاب‌های موفقیت، به جرأت ادعا می‌کنم یکی از بهترین و کاملترین‌ها را در این کتاب خواهید یافت.
نگین چابک
۱۳۹۸/۹/۱
کتاب مفیدی بود
در واقع ممکنه آدم یه سری چیزا رو خودش بدونه، ولی گاهی لازمه یکی باشه که به آدم همون چیزاییو گوشزد کنه که خودشم میدونه
خیلی واسه من کم بود و دوست نداشتم اصلا تموم شه
چون حس خیلی خوبی از خوندنش داشتم
وگرنه همه چیز واقعا خوب بود
ممنون
Nima Boroumand
۱۳۹۶/۷/۸
کتاب عالی ولی ترجمه واقعا افتصاحه. مثل اینکه طرف با گوگل ترنسلیت ترجمه کرده. من رفتم نسحه دیگه‌ای رو خریدم. لطفا بقیه هم این نسخه رو نخرن. از کتابراه خواهش دارم برای راحتی دوستان نسخه‌ی بهتری رو قرار بدن یا با این جایگزین کنن
farshid safa
۱۴۰۱/۶/۸
ناپلئون هیل نویسنده بزرگیه بنده این کتاب رو بصورت صوتی گوش دادم و در من اثر گذاشت ولی این مقوله مثبت اندیشی اگر توام با عمل نباشد زود ادمو خسته میکنه و نتیجه عکس میده. ازین نویسنده ایین زندگی و ایین کامیابی روهم خوندم که فوق العادس
مارال صادقی
۱۳۹۷/۴/۲۶
عالی‌ترین و تاثیرگذارترین کتابی که در زمینه موفقیت خوندم همین کتاب بود. واقعا باعث رشد و تعالی روح و اندیشه هست این کتاب. نکات رو به زیباترین و هوشمندانه‌ترین شکل بیان کرده.
مجید خزایی
۱۳۹۶/۴/۲۲
من مجید خزایی مربی کارافرینی هستم در سمینار و رویدادهایی که برگزار میکنم همواهر کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید رو معرفی میکنم. به عقیده من بعد از قران بهترین کتاب روی زمین است. درود به روح آقای هیل....
hasan vafaee
۱۳۹۶/۴/۲
کتابی دیگر با همین نام با منتشر و مترجمی متفاوت هست که یک فصل بیشتر و گرانتر که میخوام ببینم کسانی که خوندن بیشتر توضیح دهند.
اون فصل هم دگردیسی، یا نمیدونم چیچیه جنسی هست.
تشکر
ایمان قزلباشان
۱۳۹۶/۷/۲۳
عالی و مفید و ارزشمند بسیار بسیار ارزشمندتر از هزینه‌ای که برای خرید و وقتی که برای خوندنش میزارید هست
امید رحمتی
۱۳۹۶/۷/۱۷
کتاب خوبی نبود. بیشتر حوصله سر بر بود و همشم درباره شرایط اقتصادی امریکا حرف میزد. اصلا گیرا نبود و آدم جذب نمیکرد. به زور تو دوماه تمومش کردم فقط واسه اینکه نصفه نخونده باشم
مهدی نجفی
۱۳۹۶/۸/۱۱
من باید یه بار دیگه این کتاب را بخونم.. چون مو به مو جزییات را برای روشن تر شدن و با چندین روش برای ثروتنمد شدن توضیح میده
سینا محمدی
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
سلام دوستان از نظر من کتاب خوبیه برای پیشرفت راه چاه ثروتمند شدن حتما بخونید نکات تاثیر گذار زیادی داره که میتونید تو زندگی ازش بهره ببرید
سمیه تاجیک
۱۳۹۸/۹/۱۹
در مورد این کتاب ترجمه انتشارات نسل نو اندیش خیلی بهتر بود، در این ترجمه چندبار باید میخوندم تا منظور بعضی جملات رو بفهمم
saeed saberfard
۱۳۹۶/۴/۲۶
ترجمه خیلی ضعیفه، از کتابراه میخواهم که کتابها را ابتدا برسی کنن بعد بزارن تا پول و وقت مشتریان هدر نره، مرسی
Akbar ghasemi
۱۳۹۶/۱۱/۷
واقعاشبیه این کتاب درکل دنیاوجودنداردکه اینقدرساده یک آدم روبه تمام خواسته هاش بتونه برسونه. مرسی ناپلؤن هیل
مشاهده همه نظرات 56

راهنمای مطالعه کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

برای دریافت کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.