معرفی و دانلود کتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن

عکس جلد کتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن

هنگامی که به بناها، ساختمان‌ها و آثار تاریخی که بر اساس معماری اسلامی ساخته شده‌اند نگاه می‌کنیم احساسی سرشار از آرامش به ما دست می‌دهد.با نگاهی عمیق‌تر در می‌یابیم که این نوع معماری اختصاص به اسلام و کشورهای اسلامی ندارد بلکه در کشورهای مسیحی و کشورهایی که فرهنگ و معماری‌شان ریشه در دیگر ادیان دارد نیز وجود دارد، بنابراین معماری مورد بحث را معماری معنوی، دینی و یا سنتی می‌توان نامید که به لحاظ مصطلح بودن واژه سنتی، از آن به عنوان صفت برای معماری مورد بحث استفاده نموده و آن را در برابر معماری مدرن ارزیابی می‌نماییم.

اکنون به دنبال آن هستیم که احساس سرشار از آرامش که نتیجه و حاصل نگاه به معماری سنتی است و معماری مدرن فاقد آن است، را رمزگشایی نماییم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات48
زبانفارسی
شابک978-600-6608-03-7
موضوع کتابکتاب‌های معماری
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن

محمدصادق کاوه
۱۳۹۴/۱۱/۱۱
کار بسیار خوبی دارید می‌کنید وجا داره تشکر کنم اما به نظر میآد در انتخاب کتابهاتون از افراد متخصص اون رشته مشورت زیادی گرفته نشده. اگر این اتفاق بیشتر از این که الان هست بیفته خیلی بهتر هم میشه. ممنون
sara esteki
۱۳۹۵/۹/۱۲
به نظرم آشغال‌ترین کتابیه که تا الان براش پول دادم. لطفا با همچین کتابهایی کسب درآمد نکنید. اسمشو اصلا نمیشه کتاب گذاشت.
فاطمه شریف مقدم
۱۳۹۵/۹/۴
اسمش تامل نیست ۰لطفا با عنوان خواننده رو فریب ندید
فاطمه شریف مقدم
۱۳۹۵/۹/۴
کتاب سطحی ۰۰۰ تکرار تعریف وتمجید‌های تاریخ گرایان دیگه۰
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن

برای دریافت کتاب تأملی پیرامون معماری سنتی و معماری مدرن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.