معرفی و دانلود کتاب جمشید آموزگار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

عکس جلد کتاب جمشید آموزگار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جمشید آموزگار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جمشید آموزگار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جمشید آموزگار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

(این کتاب نسخه قدیمی بوده و با همکاری ناشر به صورت اسکن شده آماده سازی شده است. به علت بالا بودن حجم فایل، این کتاب تنها در نسخه ویندوز قابل مطالعه می باشد.)

جمشید آموزگار در سال ۱۳۰۲ ش / ۱۹۲۴ م در شهر تهران در خانواده‌ای نسبتا معروف و متنفذ به دنیا آمد. پدرش حبیب الله آموزگار (۱۳۵۹-۱۲۶۹ ش) از اهالی اصطهبانات فارس بود که به مدارج عالی علمی و سیاسی دست یافته بود.

حبیب الله آموزگار از معلمی مدارس شروع نمود و در عرصه علم به استادی دانشگاه در رشته معقول و منقول رسید و نیز قاضی و عضو عالی رتبه وزارت دادگستری (عدلیه) شد. وی از نویسندگان و روزنامه نویسان معاصر بود که دارای تالیفات و ترجمه‌های متعددی از جمله فرهنگ آموزگار، راهنمای تربیت، زن در جامعه، ابومسلم خراسانی و آثار متنوع دیگر بوده است.

جمشید آموزگار پسر حبیب الله آموزگار در سال 1330 همکاری خود را با سازمان اصل چهار که تازه در ایران شروع به کار کرده بود، آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی سمت ریاست اداره مهندسی اصل چهار به او سپرده شد. آموزگار در مدت یک سال و نیم در این سازمان به سراسر کشور مسافرت کرد و مطالعات کارشناسی را در خصوص آب های زیر زمینی انجام داد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جمشید آموزگار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۸۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات529
زبانفارسی
شابک978-964-5798-46-9
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جمشید آموزگار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

برای دریافت کتاب جمشید آموزگار: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.