معرفی و دانلود کتاب خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری

عکس جلد کتاب خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری

هیچ ‌کس نیست که قصه‌ای برای گفتن نداشته باشد. بله، همه قصه‌ای برای گفتن دارند. اما یکی می‌تواند قصه‌اش را بگوید و دیگری قصه‌اش ناگفته می‌ماند؛ چون قصه‌گو نیست. برخی هم قصه‌های زیادی برای گفتن دارند؛ اما همه‌ کس، حتی او که قصه‌های زیادی برای گفتن دارد، حتماً داستان‌نویس نمی‌شوند.

کسی داستان‌نویس می‌شود که قصه‌گوی خوبی است و می‌تواند قصه‌هایش را خوب بازگو کند. بله، او می‌تواند داستان‌نویس خوبی بشود. اما به نظر من حتی او که قصه‌اش را خوب تعریف نمی‌کند هم، می‌تواند با شرکت در کلاس‌های ادبیات خلاقه و فراگیری اصول و شگردهای داستان‌نویسی و با تلاش و پشت‌کار داستان‌نویس شود. نمی‌گویم داستان‌نویس خوبی می‌شود؛ اما داستان‌نویس می‌شود و او که قصه‌های زیادی برای گفتن دارد و خوب هم قصه می‌گوید، می‌تواند با یادگیری شگردهای داستان‌‌نویسی نویسندۀ خوبی شود و البته این روشن است که همه می‌توانند با شرکت در این کلاس‌ها و کارگاه‌ها، خوانندة حرفه‌ای ادبیات داستانی بشوند تا از خواندنشان لذت بیشتری ببرند. به نظر من حتی این کارکرد هم خوب است.

این کتاب کوچک حاصل یک سال کار و تلاش هنرجویان کارگاه داستان مرکز ری حوزة هنری استان تهران است؛ هنرجویانی که بسیاری از آن‌ها داستان‌نویسی را از همین کارگاه‌ آغاز کرده‌اند و هنوز در ابتدای راه دشوار اما لذت‌بخش آفرینش‌اند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
کاج‌ها همیشه کوتاه‌ترند/ فاطمه موسوی
خاطر‌ة ظهر فردا/ مسعود دانش منش
رضا، مینا، علی و ناهید/ مسعود دانش‌منش
زشت/ زهره لطفی
گربة بامرام/ زهره لطفی
جای خالی/ رقیه افروزی
شب‌ها  و لوستر/ مرضیه حاجیان
چنگ در باد/ سید حسین موسوی‌نیا
دل تاریکی /سید حسین موسوی‌نیا
کاش روز این ‌قدر روشن نبود/ سودابه فرضی‌پور
شوخی‌بردار/ حسین کرمانی
صاد مثل صورتی/ فروزان میرزایی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات76
زبانفارسی
شابک978-964-506-885-9
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری

برای دریافت کتاب خاطره ظهر فردا: داستان جوان شهر ری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.