معرفی و دانلود رایگان کتاب دموکراسی در همه جا

عکس جلد کتاب دموکراسی در همه جا
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دموکراسی در همه جا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دموکراسی در همه جا و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دموکراسی در همه جا

کتاب دموکراسی در همه جا مجموعه چند داستان طنز است که با نگاهی دیگر به مسائل اجتماعی می نگرد، خواندن این کتاب حسب گزارش های موثق برای پوست خانم ها مفید بوده و یک شبه آقایان را ثروتمند نموده و بیماری های لاعلاج را یک شبه از بین می برد، و این امر مجرب است، اگر می پرسید علت آن چیست؟

پاسخ اینجانب این است که: " چون خنده بر هر درد بی‌درمان دواست"

نویسنده کتاب که در حال حاضر بیشتر در زمینه طنز حقوقی کار می کند، و به جرأت می توان وی را یکی از پیشگامان طنز حقوقی در کشور دانست و بررسی نوشته های وی در اینترنت و سایر رسانه ها این امر را به اثبات می رساند، در این کتاب داستانهای طنزی را به تصویر کشیده که خواننده می تواند آن ها را در محافل و اجتماعات به نام خودش تعریف کند و باعث ادخال سرور گردیده و دیگران فکر کنند آن وقایع بر گوینده گذشته است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دموکراسی در همه جا
نویسنده
سال انتشار۱۳۸۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات66
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های طنز، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب دموکراسی در همه جا

mostafa m
۱۳۹۴/۱۰/۳۰
اول از همه باید تشکر کنم از نویسنده محترم که با متاعت بالای طبعی که دارن.... اجازه استفاده همگان رو از متن کتاب... حتی بدون آگاهی نویسنده...... دادن..... و این میتونه سرآغازی باشه برای دنباله روی سایر نویسنده ها.... چرا که اگر از کتابی که خوانده ایم قرار باشد استفاده نکنیم.... تا زمانیکه نویسنده مطبوعش اجازه دهد..... میشود گفت نوعی خودخواهی هنری است..... ممنون...
مصطفی گلی
۱۳۹۶/۴/۹
آقای محمدی از قضات خوش قریحه دادگستری هستند که قبلا در مجله حقوقی کانون وکلای اصفهان هم قلم می‌زدند و از اخلاق و متانت بسیار بالایی در برخورد با ارباب رجوع برخوردار هستند. امیدوارم به نویسندگیشون ادامه بدن و در کارشون موفق باشن.
یاسمن محمدی
۱۴۰۲/۱/۱۲
به عنوان کتابی برای سرگرمی و گذران وقت خوندنش توصیه میشه، اما اینکه فکر کنیم محتوای طنزش خیلی شاهکاره، اینجور نیس. هرچند داستان‌ها مربوط به تقریبا ۳۰سال پیش هستند وقطعا نگاه به مسایل و مخصوصا طنز، اون زمان با الان خیلی خیلی تفاوت پیدا کرده و نباید فراموش‌کرد که این داستان‌ها به زمان خودش خیلی هم جالب و شاهکار بوده.
ممنون از کتابراه🌹
Hadis.Qazi
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
این کتاب با بیانی شیوا و نگارشی ساده به نقد طنزآمیز مسائل اجتماعی و بدشانسی‌های پیاپی زندگی افراد پرداخته و به نتایج دروغگویی، اعتماد بیجا و سخن چینی و دیگر رفتارهای ناشایست که به وفور در جامعه کنونی یافت میشود اشاره کرده. من از خواندن این کتاب لذت بردم.
الی نظرب
۱۳۹۸/۹/۴
کسی میگه قلمش ضعیف بود نه اتفاقا خیلی حرفه‌ای ساده روان نوشته شده بود و امروزی خلاقیت هنریش نسبتا خوب بود یاد طنز‌های خندوانه افتادم دوستانی که میگن خنده دار نیست باید تفاوت بین جوک و طنز رو بدونن این طنز خیلی زیرکانه حقایق تلخ رو بیان کرد
fatemeh
۱۴۰۲/۴/۲۵
من خوشم اومد ازش. با اینکه داستانای طنز معمولا کوتاهن ولی این داستانا تقریبا یکم طولانی تر بودن ولی کاملا مخاطبو جذب می‌کنه و با علاقه میخونی کلشو
جالب بود من توی پرواز چهار ساعته خوندم و اصلا متوجه گذر زمان نشدم
مریم زنگنه
۱۴۰۰/۵/۲۲
کتاب خوبی بود
در این راستا دوستان میتونن کتاب چقدر خوبیم ما رو هم بخونن
در قالب طنز ب برخی اخلاقیات خاص جامعه اشاره میکنه ک تامل برانگیزه. ب امید روزی ک‌ی سری فرهنگای غلطمون تصحیح بشن
سپاسگذاری ویژه میکنم از کتاب راه
فرشاد کهن سار
۱۳۹۷/۱۰/۵
از بدشانسی‌های یک شخص میگفت
و فقط ۲ یا ۳ تا از داستان هاش جای فکر و کمی تامل داشت بازهم همونطور که خود نویسنده هم در مقدمه گفته بود اگر به عنوان اولین کتاب نوشته شده باشه که خیلی عالیه!
ناهید ساقی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵
سبک نوشتاریشو دوست داشتم ولی محافظه کارانه و کم محتوا بود و محتوای تکراری و واضحی داشت (شاید هم در زمان چاپ خودش جدید بوده). فقط دو داستان اولشو تونستم بخونم و برام جذابیت نداشت.
ghazale rafeie
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
خیلی عالی بود خیلی ممنون واقعا دل سیر خندیدیم و زیبایی اونجاست که واقعا طنزه‌ یعنی تو اوج خنده یه واقعیت دردناک رو نمایش میده... انشاالله همیشه موفق و سربلند باشند
vajihe asghari
۱۴۰۱/۹/۸
یکی از بهترین کتابهای طنزی بود که تا به امروز خواندم. بعد از مدتها شاد شدم و خندیدم. خیلی متشکرم از لطافت روحشون و شوخ طبعی که در قلمشون بکار بردند. عالی بود👌🏻.
شادی مرتضی پور
۱۳۹۸/۱۰/۸
کتاب بی‌نظیری بود با اینک کتاب طنز کم خوندم ولی انقد رسا داستانارو نوشته بود ک من قشنگ میتونستم تصورشون بکنم کلیم خندیدم خیلی عالی بود واقعا ۵ ستاره کمه
طوبی غفوری
۱۳۹۴/۱۱/۱۹
خوب بود. از 2تای آخری خیلی خوشم اومد. حسابی خندیدم. همیشه لبتان خندان نویسنده‌ی عزیز.
Reza Khajavi
۱۳۹۹/۱/۱۸
به جز داستان اول و دوم که اندکی خنده به لب می‌آورد مابقی کتاب اصلا خوب نبود. حیف وقتی که برای خوندنش گذاشتم.
الف ب
۱۳۹۸/۳/۴
چه چشم بینایی
چه ذهن خلاقی
چه بیان دلنشینی
چه قلم رسایی
عالی
لطفا کتاب‌های دیگر این نویسنده را معرفی کنید.
مشاهده همه نظرات 153

راهنمای مطالعه کتاب دموکراسی در همه جا

برای دریافت کتاب دموکراسی در همه جا و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.