معرفی و دانلود کتاب راهنمای جامع میوه درمانی

عکس جلد کتاب راهنمای جامع میوه درمانی
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع میوه درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع میوه درمانی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب راهنمای جامع میوه درمانی

کتاب راهنمای جامع میوه درمانی، به تالیف سعید یوسفی قمی، جامع‌ترین و مفیدترین اطلاعات در زمینه خواص درمانی میوه‌ها، ارائه کرده است. در ضمن خواص درمانی، مضرات، عوارض جانبی، مقدار مصرف، سردی و گرمی، ویتامین‌ها و املاح معدنی موجود در میوه‌ها، به صورت دقیق بیان شده است.

در کتاب راهنمای جامع میوه درمانی، تاریخچه طب گیاهی به اندازه قدمت بشر است. یعنی با پیدایش اولین بیماری‌ها انسان به طور غریزی شروع به درمان با آنها کرد و این درمان را با مواد اطراف و البته گیاهان فراوان و متفاوتی که در اطراف و اختیارش بودند آغاز نمود. انسان با گذشت زمان به تدریج با قدرت معجزه آسای گیاهان در درمان بیماری‌ها و امراض آشنا و آنها را به کار بست. اگرچه علاقه، همدمی و توجه به این گیاهان مفید در سال‌های گذشته ناچیز بوده ولی خوشبختانه اخیراً مورد توجه و عنایت بیشتری قرار گرفته است.

اما باید دانست که گرچه گرایش به استفاده از داروهای گیاهی طی چند دهه اخیر رواج بیشتری پیدا کرده ولی عوارض ناشناخته آن تهدید جدی برای مصرف خودسرانه و بیش از حد مجاز آنها محسوب می‌شود. در حال‌حاضر تصور غلطی که وجود دارد آن است که داروهای با منشا گیاهی عوارض کمتر داشته و کم خطرند در حالی که این تصور درست نیست و هر دارویی با منشا گیاهی علاوه بر منافع، عوارضی نیز دارد. لذا توصیه می‌شود قبل از استفاده از آنها با پزشک مشورت و داروهای گیاهی از مراکز فروش معتبر یا عطاری‌های دارای مجوز تهیه و هنگام خرید به تاریخ مصرف، عوارض جانبی و نحوه مصرف دقت شود. 

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
آناناس
آلبالو
آلوزرد
انگور
انجیر
انار
انبه
به
بادام
بادام تلخ
بهار نارنج
بالنگ
پرتقال
پسته
تمشک
توت
توت فرنگی
توت سیاه
خرمالو
خربزه
خیار
خرما
زردآلو
زیتون
سیب
سنجد
شلیل
طالبی
عسل
فندق
گیلاس
گردو
گلابی
گریپ فروت
گوجه سبز
لیمو
موز
نارگیل
نارنج
هلو
هندوانه
منابع
منبع عربی
« از همین انتشارات »

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب راهنمای جامع میوه درمانی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سفیر قلم
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-600-7435-18-2
موضوع کتابکتاب‌های طب سنتی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای جامع میوه درمانی

امیر سلیمانی
۱۳۹۶/۷/۱
کتاب کاربردی و جالبی بود ممنون کتابراه
امیر رحما
۱۳۹۸/۱۲/۴
کتاب بسیار عالی بود متشکریم
مهدی نصر
۱۳۹۷/۷/۴
کتاب کم حجم ولی مفید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع میوه درمانی

برای دریافت کتاب راهنمای جامع میوه درمانی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.