معرفی و دانلود رایگان کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس

عکس جلد کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس
    قیمت:
    رایگان - 0€
    ۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

    برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    برای دانلود قانونی کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

    معرفی کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس

    به دنیای بورس و سرمایه‌گذاری خوش آمدید.
    در بورس‌های دنیا از دو حیوان به عنوان نماد معامله‌گران حرفه‌ای نام برده می‌شود : گاوها و خرس‌ها
    یک گاو با شاخ‌هایش می‌جنگد و به وسیله آن حریف را به سمت بالا پرتاب می‌کند. گاوها خریداران هستند، کسانی که روندهای صعودی را تشخیص می‌دهند و از افزایش قیمت پول در می‌آورند.
    اما یک خرس با پنجه‌هایش حریف را به زمین می‌کوبد خرس‌ها فروشندگانی هستند که با فروش در روندهای نزولی از ریزش قیمت به سود می‌رسند.
    «گاوها» و «خرس‌ها»دو دسته بزرگ معامله‌گران و سهامداران بورس را تشکیل می‌دهند. «گاوها» سرمایه‌گذارانی هستند که معتقدند قیمت سهام به اضافه شاخص بازار با رشد مواجه خواهد شد. اما «خرس‌ها» اعتقاد دارند که ممکن است قیمت سهام و شاخص‌های بازار، با افت مواجه شوند.
    با این حال نمی‌شود تصور کرد که یک «گاو» در بورس اوراق بهادار، همیشه یک «گاو» خواهد ماند. ممکن است ریسک سیاسی و اقتصادی موجب تغییر دیدگاه او شده و تبدیل به یک «خرس» شود. برعکس این موضوع هم کاملا قابل تصور است. ممکن است یک «خرس» در یک فضای مثبت به «گاو» تبدیل گردد. این قاعده فقط مخصوص بورس‌های اوراق بهادار نیست. در بازارهای دیگر هم می‌شود سرمایه‌گذاران را به دو دسته تقسیم کرد. دسته «مثبت نگران» و دسته «منفی نگران».
    دقت کنید. نام‌گذاری معامله‌گران و سرمایه‌گذاران به «گاوهای نر»و»خرس‌ها»حاصل تخیل ما یا یک شخص خاص دیگر نیست و این نام‌گذاری قصد ندارد به فعالان بازار بورس یا افراد دیگر توهین کند. این قاعده به یک نماد کلاسیک در تمام بورس‌های دنیا تبدیل شده است. یعنی در بورس‌های بزرگ دنیا هم، سرمایه‌گذاران را به همین دو دسته تقسیم کرده‌اند.
    نمی‌دانم آیا شما تاکنون به نیویورک سفر کرده‌اید یا نه. اگر سفر کرده‌اید قطعا «وال استریت»را از نزدیک دیده‌اید.«وال استریت» نام خیابانی است که «بورس وال استریت»در آن بنا شده است. چندمتر مانده به در ورودی معروف این بورس، دو مجسمه بزرگ دیده می‌شود. مجسمه یک گاو بزرگ که در مقابل یک خرس تنومند قرار گرفته است. دو نماد از سرمایه گذاری.
    اگر وارد بزرگ‌ترین بورس دنیا شوید، آدم‌های زیادی را می‌بینید که ممکن است مثل»گاوها» فکر کنند. همین‌طور آدم‌های زیادی که شاید مثل»خرس‌ها» فکر می‌کنند.
    دلیل نام‌گذاری این کتاب نیز همین است. دنیای بورس و سرمایه‌گذاری، دنیای گاوها و خرس‌ها می‌باشد و ما در این کتاب قصد داریم روش ورود به این دنیای پرمخاطره و البته جذاب را به صورت گام به گام و کاربردی به شما آموزش دهیم.

    مشخصات کتاب الکترونیک

    نام کتابکتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس
    سال انتشار۱۳۹۳
    فرمت کتابPDF
    تعداد صفحات58
    زبانفارسی
    موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
    قیمت نسخه الکترونیک
    رایگان - 0 یورو
    افزودن به کتابخانه

    نقد، بررسی و نظرات کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس

    محمدرضا مولاءی
    ۱۴۰۲/۱۲/۳
    کتاب به تمام سوالات متداول در رابطه با ورود به بازار بورس، مشروح جواب داده و ضمن تشویق به سرمایه گذاری در بازار بورس، تمام راه‌های به موفقیت رسیدن را شرح داده. توصیه شده قبل از هر اقدامی، اطلاعات خود را بالا ببریم و با احساسات و یادگیری چند الگوی سنتی فکر نکنیم می‌توانیم براحتی از این بازار سود کسب روزانه کنیم. با دادن آدرس سرمایه گزاری مجازی، تاکید کرده که قبل از ورود به بازار نسبت به تست خود اقدام کنیم تا بدانیم که در چه مرحله‌ای از آموزش و اطلاعات قرار داریم. مشورت با افراد نخبه، شرکت در کلاسهای حضوری و مجازی و تمرین در بازار مجازی تاکید شده. انتخاب وکیل یا نماینده قانونی با عضویت در کارگزاری‌های معتبر برای جلوگیری از زیان و بهره برداری از بازار. و شدیدا تاکید نموده از پولی که پس انداز می‌کنیم، استفاده کنیم. برای سرمایه‌گذاری ماشین یا خانه... نفروشیم. با توضیح و توصیف سرمایه‌گذاران باهوشی که در سیر نزولی بازار با تصمیمات درست و به موقع هم سود می‌برند. متذکر شده که هر چقدر آموزش‌ و اطلاعات کسب کنیم باز کم است. با تشبیه بورس بازان نخبه به گاو نر و خرس که بازیگران اصلی بازار هستند یادآور می‌شود که بازار بورس جای احساسات نیست. باید قدم به قدم و با حامی و کارگزار معتبر و مطمئن وارد بازار شد. انشالله جوانان ما هم عوض سربار شدن دستگیر خانواده باشند
    موفق باشید.
    امین 4000
    ۱۳۹۸/۱۱/۱۸
    این جمله‌ی روی جلد کتاب «این فایل به رایگان در اختیار شما قرار گرفته است اما تصور کنید برای آن هزینه‌ی هنگفت پرداخت کردید تا با دقت مطالعه نمایید»! خیلی جالب بود👌
    دَمِ تیم‌ قدرتمند ’’بورسینس‘‘ که من تجربه استفاده از مطالب سایتش رو هم دارم، گرم باشه و جا داره از همینجا یه عرض خداقوّت جانانه خدمتشون داشته باشم.
    محمد حسن رحیمی
    ۱۴۰۱/۲/۱۵
    کتابی راهنمای افراد مبتدی است که نحوه ورود به بورس وثبت نام درکارگزاری‌ها ویادگیری مفاهیم اولیه سرمایه گذاری وترید را یاد می‌دهد البته فقط به این کتاب نباید اکتفا کرد باید قبل ازسرمایه گذاری وازدست دادن سرمایه آموزش زیادی ببینیم وبا اندکاتورها واسیلاتورها کاملا آشنا شویم درهرحال مطالعه این کتاب نیز برای افراد مبتدی توصیه می‌شود
    MohammadRH
    ۱۴۰۰/۶/۶
    اگر میخواهید درباره‌ی بورس به صورت مبتدی مطالبی را یاد بگیرید این کتاب را پیشنهاد می‌کنم. به علاوه‌ی اینکه رایگان هم هست. در این کتاب مطالب مفیدی در خصوص بورس به صورت جامع و کلی داده نوشته شده که برای مبتدیان فوق العاده مناسب هست.
    با تشکر فراوان از نویسنده‌ی کتاب و کتابراه...
    Adib
    ۱۴۰۲/۱۰/۲
    کتاب خوبی هست، به نظر من این کتاب برای ابتدای سرمایه‌گذاری مناسب هست و الفبای بازار بورس را به طور خلاصه گفته شده است، اطلاعات اولیه برای وارد شدن به بازار بورس وسرمایه گذاری در آنرا یاد می‌دهد. اگه برای شروع تصمیم دارید بورس رو یاد بگیرید مناسب هست. ممنونم.
    Mehran Moradi
    ۱۳۹۹/۲/۲۸
    خیلی به زبان ساده قوانین افزایش سرمایه و حق تقدم را توضیح داده است. در کل کتاب خوبی برای کسانی که میخواهند آشنایی با افزایش سرمایه داشته باشند هست. فقط برای شروع شما را کمی از موضوع خارج میکنه که با داستان سرایی عالی این گیجی و خارج شدن کاملا جبران میشود
    Miti Gol
    ۱۳۹۹/۱/۲۲
    واقعا امروزه آمورش بورس یکی از واجبات زندگیه افرادیه که نمیدونن پولشونو کجا سرمایه گذاری کنن، مبلغش مهم نیست، نحوه سرمایه گذاریش مهمه، اونموقع آگاهیش بالا میره و میفهمه سپرده پول توی بانکها واقعا بیفایدس وقتی یه شبه میتونه به سود ۳۰ درصد در بورس برسه
    برزین کمپانى
    ۱۳۹۶/۴/۲۰
    بسیار کتاب خوبیه ولى فقط برای شروع. شما رو کاملاً از اون گنگی و گیجی در مورد بورس خارج میکنه
    محمدرضا
    ۱۴۰۰/۱۱/۶
    کتابی مختصر و مفید است و به این موضوع پرداخته است که چگونه در بازار بورس به خوبی یک سرمایه گذاری صحیح را سرمایه گذاری کنیم و سود عادلانه‌ای هم از این سرمایه گذاری ببریم. مطالعه این کتاب را به افراد تازه کار در بازار بورش پیشنهاد میکنم.
    زهرا خانم
    ۱۳۹۹/۵/۳
    محتوای کتاب مفید و جامع است و برای مبتدیان بورس میتونه خوب باشه چون تعاریف و اصطلاحاتی رو توضیح میده که لازمه دانش افراد مبتدی برای ورود به دنیای بورس است... اما برای حرفه ای‌ها چندان مناسب نیس میتونه از یه جایی به بعد خسته کننده باشه...
    Yegii ..
    ۱۳۹۸/۱۲/۲۸
    من به این کتاب به عنوان، کتاب مقدماتی و راهنما برای آشنایی با بورس و سبکی که سوال جواب بود و پاسخ‌های کوتاهی که داشت امتیاز ۵ می‌دهم و به باقی دوستان به عنوان یک کتاب برای شروع آشنایی نه برای ورود به باز بورس توصیه می‌کنم
    ام البنین عبدلی
    ۱۳۹۹/۹/۱۳
    باعرض سلام وخسته نباشی خدمت شما ازاینکه این کتاب رابه صورت رایگان برای ما گذاشتین باید بگم که برای من مبتدی مفید بود. برای شروع یادگیری خیلی خوب است. باتشکر از لطف شما، به دیگران نیز پیشنهاد می‌کنم بخوانند.
    مهدی افتخاری
    ۱۳۹۵/۴/۷
    نسخه تکمیل کتابها رو ندارین؟
    کتابراه: لطفا بفرمایید منظور شما از نسخه تکمیل چه می‌باشد؟ کتب سایت کتابراه نسخه کامل می‌باشند که از سوی نویسنده و یا ناشر در سایت قرار گرفته‌اند.
    مهدی مربانی
    ۱۳۹۵/۱/۲۶
    با سلام متاسفانه کتب کامل کامل در رابطه آمورش بورس به صورت الکترونیکی در سایتها یا موجود نیست ویا همگی تکرار‌ی بوده وباعنوانی جدید عرضه میشود ودر سطح کاربردی جهت فعالیت واقعی در بازار مضحک به نظر میرسند
    امیر سعادتی
    ۱۴۰۰/۲/۲۶
    دوستانی که میخوان شروع کنن برای سرمایه گذاری از همین حالا از هر کتابی که شده شروع کنند چه خوب چه بد بلخره کتاب مورد علاقتون پیدا میشه. از همین الان شروع کن با قدرت
    مشاهده همه نظرات 256

    راهنمای مطالعه کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس

    برای دریافت کتاب راهنمای جامع و کاربردی برای شروع سرمایه گذاری در بازار بورس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

    کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.