معرفی و دانلود رمان اما

عکس جلد رمان اما
قیمت:
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان اما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان اما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان اما

رمان اما نام کتابی از جین آوستن است که درباره عشقی سوء تعبیر شده، نوشته شده است. این رمان ابتدا در دسامبر ۱۸۱۵ میلادی (برابر با آذر یا دی ۱۱۹۴ شمسی خورشیدی) منتشر شد. مانند سایر رمان‌هایش، آوستن در این داستان هم به دغدغه‌ها و مسائل زندگی زنان در دوره جورجی انگلستان میپردازد.

قبل از نوشتن داستان او نوشت: «میخواهم قهرمان زنی بیاورم که هیچ کس غیر از خودم خیلی دوستش نخواهد داشت». در اولین خط داستان، شخصیت اسمی رمان را اینگونه معرفی میکند: «اما وودهاوس، شیک، باهوش و ثروتمند».

اما وودهاوس، شخصیت اصلی داستان است. دختری زیبا و باهوش که مادر خود را در کودکی از دست داده و از زمانی که خواهر بزرگتر او ازدواج کرده، خانم خانه شده است. گرچه وی کمی بالغ تر از سن خودش است اما به دلیل کمبود تجربه از زندگی واقعی و این عقیده که او همیشه درست می گوید، دست به اشتباهات بزرگی می زند. همچنین وی با خویشتن قسم خورده است که ازدواج نکند تا این که حسادت باعث می شود که دریابد در تمام مدت عاشق آقای نایتلی بوده است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان اما
نویسنده
مترجمآرمانوش باباخانیانس
ناشر چاپیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات496
زبانفارسی
شابک978-964-8007-50-3
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۸۰۰۰ ۱۴,۰۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان اما

خاطره اسماعیل نژاد
۱۴۰۱/۹/۳۰
کتاب اما سر گذشت دختری است که از پشتوانه نعمت پدر خوب ومهربان برخوردار است
زندگی آرام وراحتی دارد. ودر مسیر زندگیش دوستانی داردکه تقریبا همگی به نوعی درگیر ازدواج وانتخاب همسر هستند
متن کتاب روان والبته کمی هم دارای اشکال تایپی است
فراز وفرود داستان وعلاقه مندی دختری از طبقه معمولی ودل بستنش به
پسری از طبقه نسبتا مرفه
داستانی که از روزگاران دور دامن گیر همه جوامع وهمه فرهنگ‌ها بوده وهست.
تابالاخره خدارا شکر به مدد قلم نویسنده همه ته داستان سر وسامان می‌گیرند.
داستان این کتاب قابلیت زیادی برای تبدیل شدن به فیلم نامه وفیلم دارد
خیلی جالب است که این مساله اختلاف طبقاتی
وایجاد مشکل درامر ازدواج در همه تاریخ گریبانگیر ابنا بشر بوده وهست
حتی اِما که خیلی هم طرفدار این بود که دوستش هریت بامرد خوب وقابلی ازدواج کند ونباید خودش را دست کم بگیرد اما وقتی که اِما فکر کرد ممکن است آقای نایتلی بخواهد با دوستش هریت ازدواج کند آن جا بود که اوهم معتقد شد دوستش هریت نباید پایش را از گلیمش بیش تر داراز کند وآقای نایتلی برازنده خود اوست.
خواندن کتاب برای دختران جوان پیشنهاد میشود
سالومه نیک رو
۱۴۰۱/۳/۱۰
شخصیت‌های رمان در ابتدا پراکنده هستن و به یاد سپاریشون تمرکز زیادی می‌طلبه ولی به تدریج پر رنگ تر شده و توی ذهن ماندگار میشن. خواننده با مهارت شخصیت خام و نازپرورده اما رو تبدیل به شخصیتی بالغ و عاقل میکنه. البته روند ماجراهای کتاب اکثرا قابل پیش بینی هست و خواننده میتونه حدس بزنه چه اتفاقی در وقوع جریان هست که این جزء جاذبه‌های کتاب و محک زدن شم کارآگاهی خواننده است😂 یکم توصیفات اضافی زیاد هست و گاهی اوقات باعث سر رفتن حوصله میشه. مکالمات و دیالوگهای شخصیتها گاهی کمه و بیشتر نویسنده اقدام به توصیف و نوشتن جریانات ذهنی شخصیت‌ها میکنه. کتاب ما رو با فضایی کلاسیک در انگلستان و نحوه طبقه بندی افراد در جامعه و مبنای ارزش گزاری آن زمان آشنا میکنه و گاها جزئیاتی پیش پا افتاده براشون مهم تلقی میشده و بخشی از زندگی و سبک زندگیشون بوده.
swiftie done
۱۳۹۹/۱/۹
چیز‌های خوبی میشه از داستان یاد گرفت. مثل زود عصبانی نشدن, زود قضاوت نکردن,با بزرگتر خود با احترام رفتار کردن و.... اما نویسنده واقعا پر گویی کرده و داستان فقط بعضی جاها هیجان انگیزه. خیییلی به چیزای کوچیک گیر داده. مثلا اینکه اگه اما با کالسکه بره سرما میخوره و.... و درباره‌ی یک قضیه کوچیک حدود از چهار صفحه توضیح داده همین خصوصیات داستان باعث خسته کنندگی میشه. البته نگذریم اینکه وقتی داستلن نوشته شد قرن هجدهم و نوزدهم بود. شاید مردم اون موقع از این نوع کتاب لذت میبردن.
somaye sh
۱۳۹۵/۹/۳
رمان دلپذیری بود. همیشه از کتابهای جین آستن لذت می‌برم. مطبوع و شیرین بود و نکات ریز جالبی در داستان هست. همیشه جلوه‌ای که جین آستن از عشق نشون میده و معرفی می‌کنه دوس داشتم. برای اوقات فراغت و شب‌های طولانی و سرد پاییز و زمستان، بسیار مناسبه و میشه راحت و بدون دغدغه هم برای کل خانواده خواند و لحظات دورهمی زیبایی داشت.
mahsa m
۱۳۹۸/۳/۴
نوشته‌های جین استین رو دوست دارم. شاید دلیل اینکه بعضی‌ها خوششون نمیاد یا خسته میشن از این کتاب به خاطر تفاوت سلیقه باشه. کسی که دوران قرن ١٨ و ١٩ را دوست داره و با اون شرایط آشنایی داره حتما از نوشته‌های جین استین لذت میبره.
فیلمش هم ساخته شده اما به نظرم کتابش جذاب تره
کاربر nasery
۱۳۹۶/۴/۱۷
ضمن تشکر از کتابراه و مترجم این کتاب برای زحمانشون، متاسفانه من از غلط املایی‌های کتاب و ترجمه نه چندان صحیح و اینکه گوینده دیالوگها خیلی وقتها با هم قاطی شده و مشخص نیست چه کسی داره اون دیالوگ رو می‌گه، حوصله‌ام سر رفت و بعد از ۱۳۰ صفحه مطالعه کتاب، دیگه ادامه ندادم!
نرگس کردونی
۱۳۹۶/۴/۴
بنظرم بشدت حوصله سر بره واصلا داستان جذابی نداره و توصیفات بیش از حدی از احساسات ادما میده والبته من کلا از نوع تعارفات وحرف زدنشون خیلی خسته ودلزده شدم. اصلا از کتاب خوشم نیومد ولی بهرحال کنجکاویم اجازه نداد نیمه تمام بگذارمش هرچند خیلی اذیت وخسته شدم از خوندنش. دیگه کتابی از این نویسنده نمیخونم
رها ستاری
۱۳۹۵/۲/۱
اما دختری بود زیبا ثروتمند لوس حسود از خود راضی. خیلی عجیب است که شخصیت 1 داستان یک همچین کسی باشد. چه طور میتوان دختری مثل او را دوست داشت وقتی نویسنده از چنین شخصیتی دفاع میکند باعث میشود خواننده احساس غریبی بکند. جدای از موضوع کتاب نثر بسیار جذابی دارد و همین باعث پیشروی خواننده میشود.
Negar Erf
۱۳۹۸/۴/۱۴
اگر تحمل 600 صفحه توضیح اضافه و فاقد جذابیت و دارید این کتابو بخاطر روابط قشنگ اخرش بخونید، چون اوایل واقعا خسته کننده پیش میره و جذابیتی نداره... ترجمه و ویرایش اصلا جالب نیست!اگر حساس هستید اصلا این ترجمه رو نخونید که...
The girl Next door
۱۴۰۰/۸/۲۸
ترجمه نامناسب و غلط املایی‌ها باعث می‌شه خواندن رمان سخت و بدون رغبت بشه. هم چنین سوژه و نگارش داستان برای یک کتابخوان حرفه‌ای شاید گیرا نباشه.
اگه به ادبیات کلاسیک علاقه دارید پیشنهاد می‌کنم به سراغ رمان‌های قوی تر از این برید.
س. ط س
۱۳۹۴/۱۱/۱۳
اینکه خانم آوستن گفتن که غیر از خودشون کسب اما رو دوست نخواهد داشت راست گفتن. با اینکه کتاب بسی قشنگی هست این کتاب، ولی شخصیت اما اصلا دوست داشتنی نیست. با این حال من پیشنهاد میدم کسایی که نخوندنش حتما بخوننش. البته با ترجمه خوب
artemis lioness
۱۳۹۸/۸/۳
این کتاب درس بزرگی بهت میده... درسی که با گوشت و خونت احساسش می‌کنی.. نکات مفیدی تو داستان هست... خود رای بودن، جاه طلبی و قضاوت پشت قضاوت این‌ها همش باعث شد اما تا اواخر کتاب مثل یک آدم کور باشه.. حتی کور دل
عسل ریاهی
۱۳۹۵/۲/۱۶
نه بهنظر من حرف خانم آوستن کاملا اشتباه بوده که گفتن کسی غیر از خودشون اما رو دوست نخواهد داشت چون من به شخصه اما رو دوست دارم واتفاقا به خاطر لوس بودن و ازخودراضی بودن و حسود بودنش است که دوستشذدارم باتشکر غزل ریاهی
مهسا مرادی
۱۳۹۸/۸/۱۱
از خوندن این کتاب چیز جدیدی یاد نگرفتم و حتی لذت هم نبردم. متن کتاب ضعیف و غیر جذاب است.
پرچانگی‌های بیش از حد و حوصله سربر.... و سرانجام کاملا قابل پیش بینی. من صرفا کتاب رو خوندم که تمام بشود.
sunalldowswenaz null
۱۳۹۷/۴/۲۰
رمان ربکا اثر دافنه دوموریه با ترجمه‌ی خجسته کیهان رو حتما بخونید عالیه، من هرچی تو کتابراه و طاقچه دنبالش گشتم پیدا نکردم...
مشاهده همه نظرات 54

راهنمای مطالعه رمان اما

برای دریافت رمان اما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.