معرفی و دانلود رمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی

عکس جلد رمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی

رمان‌های امور اسرار آمیز در استایلز THE MYSTERIOUS AFFAIRS AT STYLES و پرده (CURTAIN) نخستین و آخرین آثار خانم آگاتا کریستی شناخته می‌شوند.

البته ذکر این نکته در این جا حائز اهمیت است که خانم کریستی رمان دیگری دارد که از نظر تاریخ نگارش "آخرین رمان می‌باشد" ولی وی به خواست خود و به منظور خاص و با پیش بینی‌های قبلی با توجه به وقایع نخستین رمان یعنی "اسرار خانه ییلاقی"، را به عنوان آخرین کار خود برگزیده است.

نخستین رمان وی، را طلوع در استایلز "اسرار خانه ییلاقی" و آخرین آن را "غروب استایلز" نامیده‌ایم. هر دو کتاب، به عنوان "نخستین و آخرین رمان" نامگذاری شده‌اند چون حوادث و رویدادها رابطه و تسلسل ویژه‌ای در ارتباط با یکدیگر دارند.

گذشت زمان و از جوانی به پیری رسیدن را در این دو کتاب با مرور دو رویداد به خوبی لمس می‌کنیم. در کتاب طلوع در استایلز پوارو، کارآگاه تیز هوش آنچنان بر اثر تجسم و پیدا کردن سرنخی تازه هیجان زده روی چمن‌ها دوان و رقصان و دیوانه وار حرکت می‌کند که با پلیس تصادم می‌نماید... و در غروب استایلز "پرده" پواروی پیر را در بستر می‌بینیم که به جای هر حرکت ظاهری فقط می‌تواند حرکات را تجسم کند...

فهرست مطالب کتاب

بیوگرافی خانم آگاتا کریستی
شخصیت‌های داستان
نخستین و آخرین رمان
فصل اول من به استایلز می‌روم
فصل دوم: شانزدهم و هفدهم جولای
فصل سوم: شب تراژدی، شب فاجعه
فصل چهارم: پوارو تجسس و پیگیری می‌کند
فصل پنجم استریکنین
فصل ششم بازجویی و تحقیقات
فصل هفتم: پوارو دین خود را ادا می‌کند
فصل هشتم مظنون‌های تازه
فصل نهم دکتر باور اشتاین
فصل دهم دستگیری
فصل یازدهم مدارک برای محاکمه
فصل دوازدهم حلقه آخر
فصل سیزدهم: پوارو توضیح می‌دهد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی
نویسنده
مترجمبهرام افراسیابی
ناشر چاپیانتشارات مهرفام
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات367
زبانفارسی
شابک978-964-9915-13-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی

الهام حمیدی
۱۴۰۱/۹/۱۴
کتابی جذاب و پر کشش از ملکه جنایی نویس انگلیسی "آگاتا کریستی": این در اصل اولین داستان از سری ماجراهای پواروست و برای مطالعه‌ی رمان‌های آگاتا کریستی توصیه میشه ازهمین (طلوع استایلز...) شروع به خواندن کنیم چون هرکول پوارو در این ماجرا برای اولین بار مطرح میشه. داستان وکشش قصه که حتی میتونه صد ستاره هم بگیره که من ۳ ستاره دادم ولی ترجمه مخلوطی از ترجمه‌ی آقای افراسیابی و دیگرانی که فکر کنم شاید دانشجویان یا کارآموزان ایشون بودند چون در بعضی جاها اونقدر روان و سلیس، اما درجاهای دیگه در حد فاجعه پیش میره بطوریکه مطالب اونقدر درهم و گنگ میشن که رشته ماجرا از دست خارج میشه و همین امر باعث میشه بیشتر دوستان کل ترجمه رو بد بدونن. نکته دیگه اشتباهات تایپی ه که اسامی افراد و مکانهارو بیشتر شامل میشه، دیالوگها تفکیک ومشخص نیستن از گیومه و ویرگول و پاراگراف بندی و... هم اثری به چشم نمی‌خوره یعنی یه ویرایش حسابی لازم داره. باوجود تمام این نواقص باز هم روند ماجرا اونقدر شمارو جذب میکنه که تا پایان اگه بخواین هم نمی‌تونین زمین بذارین.
داستان در منطقه‌ی اسکس اتفاق میافته و ماجرای قتلی در یک خانه ویلایی واینکه تمام افراد اون ویلا بنوعی درگیر میشن و شما هر لحظه قاتل رو کشف می‌کنین و با شواهد جدید اونو تبرئه میکنین اونقدر اینکارو ادامه میدین تا دست آخر پوارو شواهدی رو بیان میکنه که ناگهان تمامی تصوراتتون یکباره بهم میریزه.
Mona abad
۱۴۰۱/۹/۱۸
خانم کریستی فقید خوب می‌داند انگیزه‌های انسان برای اشتباه کردن و حتی دست به جنایت زدن چه‌ها هستند و با خلق شخصیت‌های مشکوک! که درگیر نیازهای خود هستند، راه ارتکاب جنایت را برای آن‌ها بازمیگذارد. این کتاب جزو چهارده داستان برتر از مجموعه آثار خانم کریستی است.
فاطمه فرامرزی
۱۳۹۶/۶/۶
مگه میشه کتابهای اگاتا کریستی رو خوند و لذت نبرد
S H
۱۳۹۷/۱۲/۱
تمام کتاب‌های آگاتا کریستی فوق العاده و خواندنی‌اند.
شیرین حسنی
۱۳۹۶/۹/۱۷
ترجمه ش خیلی ضعیفه. آدمو جذب نمی‌کنه.
مهدی ک
۱۳۹۶/۱/۲۵
خیلی زیبا و عالی خیلی ممنون
کاربر kh
۱۳۹۶/۱/۱۴
مثل همیشه عالی
leila daliran
۱۴۰۱/۱/۲۱
انتظار بیشتری داشتم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه رمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی

برای دریافت رمان طلوع در استایلز اسرار خانه ییلاقی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.