معرفی و دانلود رایگان کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر

عکس جلد کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر

کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر/ دو زبانه ی ترکی/ فارسی
44 شعر از شعرهای ناظم حکمت

ناظم حکمت در سال ۱۹۰۲ در تسالونیکی متولد شد. پدربز رگ مادریِ ناظم، مصطفی پاشا Celaleddin از لهستان.میاید کنستانتین ،Borjenski اشراف زاده ای بود که پس از شکست قیام در برابر اتر یش و روسیه در سال ۱۸۴۸ به پاریس گر یخت و از آنجا به استانبول رفته، به اسلام گر وید و لقب پاشاگرفت. او به عنوان یک Türkologie. کتاب « Anciens Turcs » را نوشت که او را میتوان یکی از بنیان گذاران واقعی تمدن ترک بحساب آورد. ناظم در سال ۱۹۲۰ او به عضویت سازمان مقاومت آناتولی پیوست، در سال ۱۹۲۳ عضو حزب غیرقانونی کمونیست ترکیه شد و در فاصله ی سالهای بین ۱۹۲۲ – ۱۹۲۵ در دانشگاه مردمشناسی شرق مسکو، تحصیل کرد همان جایی که پی تابوت لنین راه افتاد. پس از بازگشت به ترکیه از سال ۱۹۲۵ در خفا زندگی کردتا اینکه ، مجبور به مهاجرت به اتحاد جماهیر شوروی سابق شد ودر ترکیه به صورت غیابی به ۱۵ سال زندان محکوم شد. در سال ۱۹۲۸، پس از بازگشت به میهن خود دوباره، زندان در انتظارش بود. او تنها چند سال در آزادی زندگی کرد، که ۱۲ سال از آنرا در تبعید بسر برد. زندان اورا دچار بیماری های کلیه، چشم، قلب و کبد کرد وپیوسته از بی خوابی رنج می برد. مبارزات مطبوعاتی، برای اقدامات همبستگی در سراسر جهان با حکمت در آن دوره، تحت فشارنفوذ بسیاری از روشنفکرانی مانند پیکاسو، آراگون، سارتر، نر ودا، برشت و دیگران زیاد هم موثر واقع نشد و در زندان باقی ماند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زرد کاهی - مجموعه شعر
نویسنده
مترجمپرستو ارستو
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات126
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه، کتاب‌های شعر خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر

یگانه حسنی فر
۱۴۰۲/۱/۴
شعر باید صمیمانه باشه که به دل بشینه شعری که به دل نشینه حتی اگه قشنگ باشه اسمش نمیشه شعر گذاشت شعرای ناظم حکمت واقعا به دل نشست با این که چند بار بیشتر ساده ازش گذشتم وقتی خوندمشون تاسف خردم که چرا زودتر نخوندم واقعا دست مترجم و برنامه درد نکنه فقط کاش معنی شعرا زیر خود جمله‌ها نوشته میشد که کسایی مثل من ترکی میفهمن بهتر درک کنن چی هست شعراش
امین جو
۱۳۹۷/۱۰/۴
عظمت شعر ناظیم حیکمت غیرقابل بحثه، این تک ستاره‌های که دادم بخاطر اینه که قسمتهای ترکی شو زحمت ندادن بخودشون حتی مرتب کنن و حروفشون رو درست تایپ کنن.
طباطبایی پروانه
۱۳۹۵/۱۰/۳
برای کسانی که بازبان اصلی کتاب اشنا باشندفوق العاده است
ناهید
۱۴۰۲/۸/۲۹
یه اشکالاتی داشت ولی خب چون خیلی شعراشو دوست دارم فقط دوتا ستاره کم کردم
Farshid Roozbeh
۱۳۹۹/۳/۲۸
دوست عزیزم پرستو ارسطو،
سپاس فراوانم را بپذیر.
با مهر، فرشید روزبه
r fatih urmulu
۱۳۹۴/۷/۲۳
عمیق‌ترین شعر‌های جهان متعلق به ایشان است به نظر من، واقعا زیباست
Aydin Bashiri
۱۴۰۱/۲/۶
کتاب زیبایی بود، لذت بردم.
Peyman Vafayi
۱۳۹۶/۹/۱۴
Beautiiiiful 💙💙
ela mira
۱۳۹۵/۶/۱۴
واقعا عالیه شعرش
Isa Hoseinian
۱۳۹۳/۱۱/۲۷
خوبه
بسیار زیبا
Mona abad
۱۴۰۱/۸/۹
ترجمه بسیار شیواست
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر

برای دریافت کتاب زرد کاهی - مجموعه شعر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.