معرفی و دانلود کتاب سخنران شدن سخت نیست

عکس جلد کتاب سخنران شدن سخت نیست
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سخنران شدن سخت نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سخنران شدن سخت نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سخنران شدن سخت نیست

سخنران شدن سخت نیست، سخنرانی نه‌تنها یک مهارت ضروری کاری، بلکه یک مهارت ضروری زندگی نیز هست که محمدرضا انصاری مهارت‌های سخنرانی را برای شما به سادگی و با مثال‌های عملی بیان کرده است.

ممکن است برایتان پیش آمده است که در جمعی چند نفره یا در جلسات رسمی بخواهید مطلبی را بگویید و ترس از ارائه مطلب، عدم اعتماد به نفس یا هر دلیل دیگری باعث شده باشد که از گفتن آن حرف جلوگیری کنید. یا اینکه سخنران حرف‌هایی را پشت تریبون می‌زند یا مدرس چیزهایی را می‌گوید که شما بهتر به موضوع مسلط هستید و ایشان فقط به خاطر تسلط به سخن گفتن در آن جایگاه قرار گرفته است، چه بسا اگر معیار فقط دانستن بود، باید جای شما و ایشان عوض می‌شد. یا بهترین فرد برای کاندیدا شدن در جلسه اولیا و مربیان یا هر جای دیگری بوده‌اید ولی به خاطر ترس از سخن گفتن کاندیدا نشده‌اید. اگر هم کاندیدا شده‌اید به دلیل اینکه خوب نتوانسته‌اید ایده‌ها و برنامه‌هایتان را جلوی جمع بیان کنید، رأی نیاورده‌اید.
شاید هم به‌عنوان مدیر یک مجموعه در برابر کارمندان یا در جلسات هیئت مدیره نتوانسته‌اید آن‌طور که باید و شاید سخنانتان را به زبان آورید. از ارائه جلوی دیگران سر کلاس ترس داشته‌اید و به دلیل عدم انسجام مطالب نتوانسته‌اید مطالبتان را خوب ارائه کنید. به هر حال سخنران شدن سخت نیست و می‌توان به هرگونه تعاملی سخنرانی گفت. هر وقت با یک یا چند نفر در حال صحبت کردن هستیم درواقع سخنرانی می‌کنیم. سخنرانی از هر نوع که باشد برای ما فرصتی است که مهارت‌ها، استعدادها و دانش خود را به نمایش بگذاریم. ما هرکجا که باشیم و شغل و حرفه‌مان هرچه باشد، یادگرفتن مهارت‌های سخنرانی برایمان امری ضروری، اجتناب‌ناپذیر و واجب‌تر از نان شب است. سخنرانی و ارتباطات کلامی، فرصتی برای نمایش توانمندی‌هایمان هستند.

در این کتاب با اساتید ایرانی از جمله دکتر احمد روستا، دکتر پرویز درگی، مهندس هوشنگ نصیرزاده، فرزانه معصومیان، سپیده جلوخانی، فریبا علومی یزدی، دکتر سمیرا ذاکرانی، محمدپیام بهرام پور و ... در زمینه سخنرانی مصاحبه شده است.

به نقل از محمد رضا انصاری: من قول نمی‌دهم فقط با خواندن این کتاب تبدیل به یک سخنران حرفه‌ای شوید، چون سخنرانی مثل فوتبال و رانندگی یک مهارت است و در کنار دانش، تمرین هم نیاز دارد. ولی می‌توانم قول قطعی بدهم که با مطالعه کتاب و انجام تمریناتی که در فصل‌های مربوطه آورده شده است، آن‌قدر تغییر کنید که در محل کار، دانشگاه، شهر و محیط خودتان، روی شما به‌عنوان فردی که می‌تواند به‌خوبی از عهده سخنرانی‌های مشکل برآید، حساب کنند. یادمان نرود، برایان تریسی که تاکنون بیش از 50 عنوان کتاب منتشر کرده و در بسیاری از کشورهای جهان سخنرانی داشته نیز، مربی داشته و دارد، پس بزرگان هم مربی دارند. سعی کنید از وجود یک مربی استفاده کنید. یاد گرفتن سخنرانی مثل بسیاری از ورزش‌هاست. مربی به شما کمک می‌کند که در این راه سریع‌تر به هدفتان برسید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه + فصل صفر
فصل 1: قبل از شروع
فصل2: شروع سخنرانی
فصل 3: میانه سخنرانی
فصل4: پایان سخنرانی
فصل5: تمرین
فصل6: حواشی
فصل7: مصاحبه ها
فهرست نام ها
سخن پایانی
تقدیرو تشکر
فهرست منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سخنران شدن سخت نیست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سخنوران
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-455-191-5
موضوع کتابکتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سخنران شدن سخت نیست

ریحانه پورشجاعی
۱۳۹۶/۴/۱
نبود کتاب‌های بومی که حس کاملا کاربردی و ایرانی بودن را به خواننده بدهد، پیش از این خلا بزرگی بود. بسیار باعث خوشحالی است که امروز وجود شخصیت‌های ارزشمندی مانند شما که برای فرهنگ و دانش این مرز و بوم تلاش می‌کنند، در حال پر کردن این خلا هستند.
همواره برای شما آرزوی سرافرازی و سربلندی دارم
مهرداد اد
۱۳۹۶/۸/۳۰
سلام
من وقتی میخوام صحبت کنم هیچ چیز. برای گفتن ندارم یا هیچ چیزی برای گفتن به ذهنم نمیاد
و گاهی اوقات میخواهم نظر. خودم را بگم نمی‌دونم چی بگم و به تپه تپه میفتم
میخواستم بدونم این کتاب بدردم میخوره
سروش صفدریان
۱۳۹۶/۳/۲۷
سخنرانی و آموختن نکته‌ها و شگردهای آن بر هر فردی که در جامعه زندگی میکند واجب است و جناب انصاری به خوبی و با بیانی سلیس این نکات و اصول رو آموزش دادن. واقعا کتاب مفیدی است
زهره عطایی
۱۳۹۹/۲/۲۸
سلام ضمن تشکر از نویسنده محترم کتاب، باید عرض کنم کتاب بیشتر جنبه پرسش و پاسخ داشت و به نظرم ذهن از خواندنش خسته میشد و به دور از توهم دانش، آموزشی با کیفیت نبود.
احمد معین
۱۳۹۶/۷/۲۴
درود بر نویسنده
و این یک کتاب فوق العاده‌ای است که ارزش آن هزاربرابر بیشتر از بهایی است که پرداخت خواهید کرد.
سعیده قاسمی
۱۳۹۶/۴/۳
وقتی نویسنده کتاب اینطور محکم از کتابش تعریف و دفاع میکند حتما با کتاب خوبی روبرو هستیم: ) تبریک میگم به آقای انصاری و ممنونم بابت نگارش چنین کتاب ارزشمندی
نسرین حیاتی
۱۳۹۶/۳/۳۰
تشکر از استاد انصاری برای کتاب خوب سخنران شدن سخت نیست کتابی برای همه‌ی کسانی که شغلشان تدریس و سخنرانی هستند می‌تواند نکات بسیار خوبی داشته باشد
فریبا زنوزی
۱۳۹۶/۳/۳۰
کتاب جذاب و جالبی است
به ویژه برای کسانی که می‌خواهند سخنران شوند
داستان‌های واقعی آموزنده‌ای دارد
موفق باشید
مهدی معزز
۱۳۹۶/۳/۲۷
سلام جناب آقای انصاری عزیز
سخنی که از دل برآید لاجرم بر دل نشیند، تلفیق تجربه و علم شما، قطعا راهگشای افراد زیادی خواهد بود. خلاق و پایدار باشید
پر يا
۱۳۹۷/۱۲/۲۵
کتاب جالب و کاربردى بود و با زبان ساده مسائل رو توضیح میداد خیلی از انتخابش خوشحالم و به شما هم توصیه میکنم بخونید.
عارف محسن فاروغی
۱۳۹۷/۱۲/۲۳
کتاب مفید و حاوی اطلاعات خوبی برای آمادگی بهتر برای یک سخنرانی بود و بخش مصاحبه‌ها خوب اما گاهی اوقات کمی طولانی میشد.
محمد خالقی
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
درود بر نویسنده کتاب برای نوشتن این کتاب خوب
یکی از مزیت‌های کتاب مصاحبه با سخنرانان بزرگ و استفاده از تجربه آن‌ها است
حسین آ قا
۱۳۹۷/۶/۲۳
سلام خدا قوت نویسنده محترم قلم شما بسیار ساده و روان است
من با مصاحبه طولانی که با مدیران و اشخاص داشتید مشکل داشتم و احساس میکنم بهتر بود به مباحث اصلی پرداخته میشد.
شمس الدین خجسته نیا
۱۳۹۶/۳/۳۱
کتاب زیباییست، پر از تجربیات و راه حل‌های بزرگان سخنرانی است. پیشنهاد می‌دهم یک نسخه از کتاب را داشته باشید. و به دیگران هم هدیه دهید.
امین دولت شاه
۱۳۹۶/۳/۳۰
بسیار عالی
هم خاطره و داستان و هم نکات فوق العاده کاربردی برای سخنرانی. حتما تهیه کنید که برای سخنران شدن حرف‌ها دارد.
مشاهده همه نظرات 43

راهنمای مطالعه کتاب سخنران شدن سخت نیست

برای دریافت کتاب سخنران شدن سخت نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.