معرفی و دانلود کتاب سربازها بیدار می‌خوابند

عکس جلد کتاب سربازها بیدار می‌خوابند
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سربازها بیدار می‌خوابند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سربازها بیدار می‌خوابند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سربازها بیدار می‌خوابند

سربازها بیدار می‌خوابند: بر اساس زندگی شهید عباس ولی‌نژاد

عباس ولی‌نژاد در سال 1337 در آذربایجان شرقی به دنیاآمد. پدرش نظامی بود. همین موضوع سبب شد تا خانواده به‌خاطر محل مأموریت پدر، به مشهد مقدس بیایند.

با شروع زمزمه‌های انقلاب، او که سری پرشور داشت، در این دریای عظیم غوطه خورد و تا پیروزی در کنار مردم بود. بعد از فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج بیست‌میلیونی، به این صف پیوست و با نوآوری، بخشی به عنوان «تکاوران اسلام» را با همراهی دوستانش تشکیل داد و از این رهگذر به آموزش جوانان در مساجد همت گماشت.

با گذشت زمان، به دلیل کاردانی و لیاقت، به عنوان فرمانده‌بسیج منطقه 2 انتخاب شد. طولی نکشید که آموزش و سازماندهی مناطق 3 و 6 را نیز به وی سپردند. در این سال‌ها بود که خستگی‌ناپذیر و مقاوم به مقابله با گروهک‌های ضدانقلاب برخاست. چندی بعد، به دلیل نیاز، به منطقه پرخطر کردستان رفت. فرمانده تیپ ویژه شهدا، سردار شهید محمود کاوه منتظرش بود.

با آمدن عباس، خواب راحت از ضدانقلاب گرفته شد. بارها تهدیدش کردند امّا او ماند. بارها زخمی شد تا در همان جاجاودانه شود. شهید عباس ولی‌نژاد در تاریخ 10 آبان 1361 درحالی که معاونت تیپ ویژه شهدا را برعهده داشت، در نبردی زیرکانه، دشمن را در حلقه محاصره نیروهایش انداخت و در همان روز در ارتفاعات پیرانشهر به شهادت رسید.

فهرست مطالب کتاب

یک‌ زندگی‌
مشق‌
چشم‌ِ نخفته‌
چشم‌ اوّل‌
جای‌ پای‌ فرمانده‌
آینه‌های‌ غبار گرفته‌
ببر کوهستان‌
امشب‌ باران‌ می‌بارد، عباس‌

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سربازها بیدار می‌خوابند
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ستاره‌ها
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-964-2546-24-4
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سربازها بیدار می‌خوابند

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سربازها بیدار می‌خوابند

برای دریافت کتاب سربازها بیدار می‌خوابند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.