معرفی و دانلود کتاب شب های قدر کربلای 5

عکس جلد کتاب شب های قدر کربلای 5
قیمت:
45000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شب های قدر کربلای 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شب های قدر کربلای 5 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شب های قدر کربلای 5

کتاب "شب های قدر کربلای 5"، جنگ ایران و عراق (1359ـ 1367) به روایت «نصرت الله محمودزاده» است که هفتاد و پنج روز حضور در عملیات کربلای ۵ را بازگو می کند. «نصرالله محمودزاده» از نویسندگانی است که در مدّت هشت سال دفاع مقدس، در جبهه ها حضور داشته و بعد از جنگ، با تحصیل در رشته جامعه شناسی، تحقیق و پژوهش در حوزه دفاع مقدس را به طور حرفه ای دنبال کرده است. او در این کتاب مشاهدات خود را از رفتار اعجاب آور رانندگان لودر و بولدزر در برابر صف تانک های دشمن بیان کرده است.
اکنون که آتش جنگ خاموش گشته، فرصتی به دست آمده تا آثار به جای مانده از این دفاع مقدس را که از جمله اوراق درخشان کتاب تاریخ ملتمان به حساب می آید، به نسل های آینده بسپاریم. پس از این که در خرداد 1373 کتاب «شبهای قدر کربلای 5» در نخستین دوره ی انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس، توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ستاد فرمان دهی کل قوا، جایزه بهترین گزارش جنگی را به خود اختصاص داد و بدنبال آن در جشنواره انتخاب ربع قرن کتاب دفاع مقدس نیز به همین رتبه نایل گشت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شب های قدر کربلای 5
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عماد فردا
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات369
زبانفارسی
شابک978-600-92498-0-0
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
45000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شب های قدر کربلای 5

حسین جهانگیری
۱۴۰۲/۶/۲
سلام. کتاب را در جمع تعدادی از رزمندگان حاضر در عملیات کربلای ۵، از ایل بزرگ قشقایی، ساکن استان فارس خواندم و جدا همگی تحت تاثیر قرار گرفته و کتاب و نویسنده را ستودند. از نویسنده کتاب بابت ثبت این همه حماسه و خاطره و افتخار آفرینی سنگر سازان بی سنگر و دلاور مردان جهاد سازندگی کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیدوارم با شهدا محشور شوید.
ابوالفضل کمالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
این کتاب سراسر شور و حماسه که چند نوبت به چاپ مجدد رسیده است با روایتی یکدست و جذاب از ابتدای عملیات کربلای۵ لحظه به لحظه پابه پای رزمندگان دلاوری و رشادت نیروهای سنگرساز جهاد رابه رخ میکشد
amir hasany
۱۳۹۵/۴/۱۹
بخوانید این کتاب را تابدانیدمعنای فداکاری
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب شب های قدر کربلای 5

برای دریافت کتاب شب های قدر کربلای 5 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.