معرفی و دانلود کتاب شگفتی تمرکز فکر

عکس جلد کتاب شگفتی تمرکز فکر
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی تمرکز فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شگفتی تمرکز فکر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شگفتی تمرکز فکر

کتاب شگفتی تمرکز فکر، اثری‌ست درباره‌ی بهترین راه‌های رسیدن به موفقیت. ویلیام واکر اتکینسون در این کتاب، ابتدا از ضرورت تمرکز در جهت رسیدن به خواسته‌ها می‌گوید و سپس با ارائه‌ی تمرین‌هایی به شما در جهت بالا بردن قدرت تفکر و تمرکزتان یاری می‌رساند.

درباره کتاب شگفتی تمرکز فکر:

کم و بیش همه‌ی انسان‌ها از اهمیت تمرکز در زندگی روزمره و یا موقعیت‌های کاری خود آگاهند. اما شمار افرادی که به طور کامل توانایی تسلط بر افکار و متمرکز شدن بر کارها را دارند، چندان زیاد نیست. کتاب شگفتی تمرکز فکر (The power of concentration) برای این دسته از افراد نوشته شده است.

خواننده با مطالعه‌ی دستورالعمل‌های ارائه‌ شده در این اثر و با پیروی از تمرین‌هایی که شرح دقیقشان در کتاب موجود است، می‌تواند ظرف مدت زمانی کوتاه، توانایی تمرکز خود را بالا برده و در وجوه مختلف زندگی، سطح بهتری از عملکرد را از خود به نمایش بگذارد. همانگونه که نویسنده در مقدمه‌ی اثر خود تصریح کرده، آموزه‌های این کتاب راه شما به سوی موفقیت را هموار می‌کنند.

از مهم‌ترین مزایای این اثر در مقایسه با کتاب‌های مشابه، کاربردی بودن آن است. به بیان دقیق‌تر، ویلیام واکر اتکینسون در کتاب شگفتی تمرکز فکر بیش از آن‌که در پی آموزش مفاهیم نظری باشد، به دنبال این است که تاثیری شگرف بر نحوه‌ی زندگی و عملکرد شما بگذارد. به همین خاطر است که در صورت مطالعه‌ی دقیق و پیروی از آموزه‌های این اثر، به سرعت شاهد دگرگونی فوق‌العاده در سطوح شخصی و شغلی زندگی‌تان خواهید بود.

در نکوداشت کتاب شگفتی تمرکز فکر:

- اگر روزانه فقط بر چند تمرین که در این کتاب آمده تمرکز کنید، متوجه خواهید شد که به زودی قدرت تفکر و تمرکز شما به طرز شگفت‌انگیزی افزایش خواهد یافت. (آمازون)

کتاب شگفتی تمرکز فکر برای چه کسانی مناسب است؟

مخاطبین اصلی این کتاب، افرادی هستند که در متمرکز کردن فکرها و ایده‌های خود موفق نیستند، و این امر در زندگی آن‌ها ایجاد مشکل کرده است. به علاوه، علاقه‌مندان به آثار در زمینه‌های موفقیت و روان‌شناسی، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

با ویلیام واکراتکینسون بیشتر آشنا شویم:

بازرگان، ناشر و نویسنده‌ی آمریکایی، ویلیلام واکراتکینسون (William Walker Atkinson)، یکی از نخستین افرادی بود که در حیطه‌ی موسوم به "اندیشه‌ی جدید" فعالیت کرد. از او آثار متعددی چاپ شده است. دو کتابی که از او به فارسی ترجمه شده، عبارتند از: شگفتی تمرکز فکر، ارتعاش فکر.

در بخشی از کتاب شگفتی تمرکز فکر می‌خوانیم:

انسان دارای دو طبیعت است. یک طبیعت انسان، او را به جلو می‌راند تا پیشرفت کند. طبیعت دیگر انسان می‌خواهد او را به عقب براند. انسان به هر یک از این دو طبیعت توجه کرده و آن‌ها را پرورش دهد، سرنوشت نهایی او را در زندگی مشخص خواهند کرد. هر دوی این طبیعت‌ها تلاش می‌کنند کنترل انسان را به دست بگیرند. اراده انسان نمی‌تواند در این حالت کاری انجام دهد و پس از این‌که یکی از این دو طبیعت کنترل انسان را در دست گرفتند، اراده انسان در جهت آن طبیعت عمل خواهد کرد. انسانی که دارای اراده قوی باشد می‌تواند شغل خویش را تغییر داده و درنتیجه مسیر زندگی‌اش را به سمت موفقیت تغییر داده و به همه خواسته‌هایش برسد. شما هم می‌توانید تبدیل به چنین انسانی شوید. اگر اراده کنید می‌توانید، چون اراده انسان یا راهی برای رسیدن به هدف پیدا می‌کند، یا راهی برای رسیدن به هدف می‌سازد.

من می‌توانم درباره انسان‌هایی که تلاش می‌کردند اما سرد و بی‌روح بودند، ولی ناگهان از خواب غفلت بیدار شده و از توانایی‌ها و امکان‌هایی که داشتند بهترین استفاده را کرده و تبدیل به انسان‌های متفاوت و موفقی شدند، یک کتاب بنویسم. انسان می‌تواند تصمیم بگیرد و خودش را تغییر دهد. انتخاب زمان تغییر برعهده انسان است تا اجازه دهد که طبیعت روحانی و معنوی او بر اوضاع زندگی مسلط باشد یا طبیعت منفی و خوی حیوانی او. هیچ انسانی مجبور نیست کاری که دوست ندارد را انجام دهد. بنابراین اگر انسان اراده کند، می‌تواند کارگردان زندگی خویش باشد. انسان نتیجه آموزش‌ها و مهارت‌هایی است که کسب کرده است. ما انسان‌ها مثل خمیر هستیم و اراده ما می‌تواند به‌خوبی ما را کنترل کند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شگفتی تمرکز فکر
نویسنده
مترجمسیامک صادقی خیابانیان
ناشر چاپینشر پلک
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-964-235-036-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شگفتی تمرکز فکر

ایمان امینی
۱۳۹۵/۱۲/۵
«انسان از یک سلول به وجود آمده و رشد می‌کند، چون قدرت فکر در اختیار اوست»

تا رسیدن به نقل قول بالا، کتاب رو به امید رسیدن به چهار کلام حرف حساب دنبال کردم با وجود اینکه تم غالب کتاب از یک متن بی‌محتوا، با تکرارهای بی‌دلیلِ حرف به چند طریق مختلف خبر می‌داد ولی با رسیدن به جمله بالا کتاب رو از حذف
کتابخانه کردم. چیزی که از این کتاب یاد نگرفتم، حذفش می‌کنم لااقل ذهنم رو با چرندیات مسموم نکنه. اصلا پیشنهاد نمی‌کنم. اگه میشد به جای یک ستاره صفر ستاره می‌دادم.

دیگه نمیتونم به امتیازهایی که ملت تو کتابراه میدن اعتماد کنم. رو چه حسابی این کتاب از پنج بیشتر از چهارتا ستاره آورده؟!
کاروان جلالی
۱۳۹۶/۳/۱
تاثیرات شگفت انگیز تمرکز بر زندگی بر کسی پوشیده نیست، من مطالعه این کتاب رو به این جهت شروع کردم که یاد بگیرم قدرت تمرکزم بالا بره ولی متاسفانه فقط در مورد تاثیرات تمرکز نوشته شده بود و بیشتر جزو یک کتاب موفقیت حساب میشه که از هر دری سخنی گفته.
احمد رضا خاکسار
۱۴۰۲/۷/۴
کتاب فوق‌العاده‌ای هست خوندن این کتاب را به تمام مردم. پیشنهاد میکنم این کتاب ارزش وقت گذاشتن بارها و بارها خوندن رو دارد. این کتاب پند‌هایی رو داخل خودش داره که برای بدست آوردنشان باید سالها عمر نوجوانی رو داد تا به آن برسی چه بسا تجارب بدست آمده تلخ و جبران ناپذیر باشد مطالعه این کتاب رو به سنین 18 سال به بالا پیشنهاد میکنم
بیرامعلی بختیاری
۱۳۹۵/۱۲/۱۵
سلام؛ من کتاب‌های زیادی در موضوع موفقیت مطالعه کرده ام. بدون اغراق باید بگویم کتاب شگفتی تمرکز فکر از کتاب‌های کم نظیر و موثری است که تاکنون مطالعه کرده ام. جا دارد این کتاب را چند بار مطالعه کرد. در صورت امکان کتاب‌های دیگری در این موضوع به اشتراک بگذارید. موفق باشید.
narges nuorbakhsh
۱۳۹۸/۹/۱۸
دقیقاهمان کتابی هست که ازمدتهاپیش دنبالش میگردم متن کتاب طوریه که خیلی قشنگ مطلب رابرای خواننده جامیندازه شایدبگم بهترین کتاب ازنظرجاانداختن مطالب درذهن نویسنده بهترین موضوعات دراین زمینه رابابهترین روش بیان کرده دست مریزادبه نویسنده ومترجم
شهاب .
۱۳۹۸/۱/۱۷
راضی نبودم ازش. تا اون جایی که من خوندم ۹۰ درصد کتاب توضیح درباره مزایای با تمرکز بودنه که کلی توضیح داده. و چنتا تمرین هم داره. بعد یه مدت خسته شدم از خوندنش. فهرست مطالب هم که نداره اصلا. در کل توصیه نمیکنم
Fatemeh Heidari
۱۳۹۶/۷/۲۳
بعد از مطالعه کتاب اول تصمیم گرفتم تمرین‌های گفته شده در کتاب را انجام دهم و بعد از اتمام تمرینهام نتیجه تأثیر مطالعه کتاب را بر خودم رو ثبت کنم و به خانواده‌ام هم آموزش دهم
مژده فشنگی
۱۳۹۵/۱۲/۲۵
کتاب خوبیه. ولی بنظرم درچند فصل اول خیلی توضیحات اضافه و تکراری داده و کتاب از فصل شش به بعد وارد ارایه راهکار برای تمرکز ذهن میشه.. ولی راهکارهاش جالب بود.
حامد نظری
۱۳۹۵/۱۰/۱۷
کتاب بسیار خوب و تاثیر گذاری برای من بود. از نکات مثبت کتاب ارائه راهکارهای عملی جهت دستیابی به تقویت تمرکز فکر و بالا بردن قدرت اراده است. سپاسگذارم.
Behzad Mehrpouyan
۱۳۹۸/۶/۲۲
کتاب فوق العاده خوب و روانی هست. توصیه میکنم به حرف‌های نویسنده عمل کنید و چندین بار بخوانید. موثر هست. حقیقتان ارزش خریدن رو داره. بشدت توصیه میکنم...
حسنا هادیخانی
۱۳۹۷/۷/۲۱
اصلا کتاب خوبی نیست... در واقع فقط در حال نقد کردن عدم تمرکز و گفتن از مزایای تمرکزه
هیچ راه کار مفیدی برا افزایش تمرکز ارائه نمیکنه در واقعا فقط میگه که تمرکز داشتن خوبه
روح الله قاجاریان
۱۳۹۵/۷/۱۹
واقعا که این کتاب معجزه‌ای است. این کتاب فوق العاده انسان ساز و اگر اهل عمل گرایی باشیم. میتوانیم‌ی انسان. باهوش و قدرتمند شویم. ممنون از مترجم این کتاب
پری فروتن
۱۳۹۵/۶/۴
لطفا بیشتراز این کتابا بزاریدمن چندروز پیش یک کتاب به نام چگونه استعدادخود راشکوفا کنیم دیدم ولی الان هرچی میگردم نیستش چطوری میتونم این کتابو تهیه کنم؟؟؟
ali m
۱۳۹۵/۵/۶
این کتابراه هم پول رو کم کرد ولی کتابو نداد
کتابراه: کاربر گرامی لطفا وارد بخش کتابخانه من در نرم افزار کتابراه شده و دکمه به روز رسانی را لمس نمایید.
Rahin.xobi
۱۴۰۱/۹/۲
اگه دقیق و با حوصله باشید زندگیتو متحول می‌کنه ولی اگه با عجله بخوانیش و منتظر باشی مکانش را برایت شماره گذاری کرده باشه متاسفانه این طور نیست
مشاهده همه نظرات 93

راهنمای مطالعه کتاب شگفتی تمرکز فکر

برای دریافت کتاب شگفتی تمرکز فکر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.