معرفی و دانلود کتاب غول درون: ضمیر ناخودآگاه شما چگونه کار می‌کند و چگونه از آن استفاده کنیم؟

عکس جلد کتاب غول درون: ضمیر ناخودآگاه شما چگونه کار می‌کند و چگونه از آن استفاده کنیم؟
قیمت:
8400 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب غول درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب غول درون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب غول درون: ضمیر ناخودآگاه شما چگونه کار می‌کند و چگونه از آن استفاده کنیم؟

کتاب غول درون به قلم هری کارپنتر، روش‌های معجزه‌آسایی را جهت شناخت قدرتی جادویی و سرنوشت‌سازی به نام «ضمیرناخودآگاه» در اختیارتان قرار می‌دهد تا با کمک آن غول درون خود را بشناسید و به سلامت روحی و موفقیت‌های بیشماری در زندگی شخصی و شغلی‌تان برسید.

درباره‌ی کتاب غول درون:

اغلب انسان‌ها از قدرت ضمیر ناخودآگاه برعملکرد کارهایشان غافل‌اند. هری کارپنتر (Harry W Carpenter) به طور کامل از اهمیت این موضوع آگاه بوده و در کتاب غول درون (The Genie Within) شما را با این مقوله‌ی مهم و ثمربخش آشنا می‌کند. در واقع کارپنتر با تمرینات منسجم، کتابی راهنما جهت دستیابی به زندگی بهتر و ترک عادات مخرب پیش روی شما گذاشته است تا با خواندن آن از افکار منفی، بی‌انگیزگی، عادات نامطلوب، و روحیه کسل کننده رهایی یابید و به اهداف و آرزوهای بزرگ زندگی‌تان برسید.

نویسنده درمقدمه‌ی کتاب حاضر از داستان زندگی خود می‌گوید. اینکه چطور با تسلط بر ضمیرناخودآگاه، توانست از خطر مرگ جان سالم به در ببرد و از آن پس یاد گرفت چگونه از آن در زندگی و رسیدن به آرزوهایش استفاده کند. کتاب غول درون ماحصل تجربیات و مطالعات مختلفی‌ست که کارپنتر طی سالیان دراز بر روی این نیروی قدرتمند انجام داده و عقیده دارد برای رسیدن به موفقیت و احساس رضایت خاطر تنها کاری که باید انجام داد این است که یاد بگیرید ارباب ضمیرناخودآگاه خود باشید نه برده‌ی او.

برای رسیدن به این هدف مهم تفاوت اصلی بین ضمیرخودآگاه و ناخودآگاه، چهار حالت ذهن و نحوه عملکرد آن‌ها توضیح داده می‌شود. در ادامه روش‌هایی جهت شناسایی ادراکات حسی و یادگیری تکنیکی برای وارد شدن به حالت شادی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در انتهای هر بخش تمارین ریلکسیشن جهت تاثیرگذاری هرچه بهتر مطالب مطرح شده آموزش داده می‌شود تا با استفاده از آن‌ها با این غول مهربان دوست شوید و به آرزوهایتان جامه عمل بپوشانید.

بعد از خواندن غول درون:

- بر روی ضمیر ناخودآگاه‌تان مسلط شده‌اید و اعتماد به نفس بیشتری را در خود احساس می‌کنید.
- سلامت ذهنی خود را بهبود بخشیده‌اید، در نتیجه انگیزه شما در پیشبرد اهدافتان افزایش یافته است.
- بازیابی اطلاعات برایتان راحت‌تر شده است، در واقع سریع‌تر مطالب مختلف را یاد می‌گیرید.
- رضایت خاطر و سلامت فیزیکی افزون‌تری را در خود احساس می‌کنید.

کتاب غول درون برای چه کسانی مناسب است؟

بدون شک تمامی انسان‌ها از وجود ضمیرناخودآگاه مطلع‌اند، اما نحوه استفاده از آن جهت رسیدن به موفقیت را نمی‌دانند. خواندن این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند از ضمیرناخودآگاه قدرتمند خود جهت رسیدن به اهداف بزرگ استفاده کنند مناسب است.

هری کارپنتر را بیشتر بشناسیم:

هری کارپنتر به عنوان یک نویسنده و مهندس هوافضا در تمام سال‌های زندگی خود درباره قدرت ضمیر ناخودآگاه تحقیق کرده و یافته‌هایش را در زندگی شخصی و شغلی خود به کار گرفته است. او زمانی که تنها 10 سال داشت، یک بیماری سخت گرفت اما توانست به کمک مربی خود، ترمیم ذهنی داشته باشد و از طریق آن بیماری خود را درمان کند. پس از آن بود که کارپنتر تا سن 30 سالگی در این زمینه بسیار مطالعه کرد و دوره‌‌های متفاوتی را گذراند تا سرانجام توانست آموخته‌هایش را در قالب یک الگوی منطقی و مفید ارائه بدهد.

او حدود چهل سال پیش اولین کلاس‌های خود را برگزار کند تا در مورد ضمیر ناخودآگاه درس بدهد اما به خاطر شرایط مالی و تامین خانواده‌اش از آموزش دوری کرد و به کار در حوزه مهندسی هوافضا ادامه داد. اما سرانجام هری پس از بازنشستگی به علاقه اصلی خود بازگشت و دانشجویان مختلفی را تربیت کرد.

در بخشی از کتاب غول درون می‌خوانیم:

یک نفر شما را تنبل می‌خواند و شما را به نالایق بودن متهم می‌کند. شما می‌دانید که تنبل یا نالایق نیستید. وقیت می‌گویید: "نه من اینطور نیستم!" شما نسبت چیزی که وجود ندارد مقاومت نشان می‌دهید. شما به آن قدرت می‌دهید و خودتان را در حالت تدافعی نگه می‌دارید. حالا باید ثابت کنید که تنبل و نالایق نیستید. حالا شما در حال کشمکش بر علیه چیزی هستید که اثبات آن دشوار است.

از طرف دیگر، وقتی با یک حقیقت ساده پاسخ می‌دهید، مانند "درست است. شما فکر می‌کنید که من تنبل و نالایق هستم و شما حق دارید که این طور فکر کنید. اما به من بگویید به چه دلیل این باور را دارید؟" حالا مسئولیت اثبات کردن بر عهده‌ی شخص مقابل قرار می‌گیرد، و یک مشاجره‌ی شدید احتمالی را خنثی کرده‌اید. با چنین پاسخی، شخص مقابل چطور می‌تواند عصبانی باقی بماند، یا عصبانی شود؟

انرژی خود را روی چیزی صرف کنید که می‌خواهید و به آن باور دارید. انرژی خود را صرف دلایل منفی نکنید. من هنرهای رزمی را تمرین نکرده‌ام، اما معتقدم یک اصل مسلم مقاومت نکردن است. یک فرد حرفه‌ای در هنرهای رزمی مقاومت نمی‌کند؛ در عوض از یک انرژی/حرکت رقیب به سود خودش استفاده می‌کند.

گفته شده است که از مادر ترزا درخواست شد که به یک راهپیمایی غیرجنگی ملحق شود. او جواب داد: "نه من به راهپیمایی ضد جنگ شما ملحق نمی‌شوم، اما اگر یک راهپیمایی برای صلح داشته باشید من شرکت خواهم کرد." و طبق انجیل، نسبت به شیطان مقاومت نداشته باشید، اما با خوبی بر شیطان غلبه کنید.

فهرست مطالب کتاب

هشدار
تقدیم نامه
سپاسگذاری
پیشگفتار
سرآغاز: یک حکایت ساده
مقدمه
طرح کلی دوره
درس اول: غول شما
درس دو: تفاوت بین ضمیر ناخودآگاه و ضمیر خودآگاه
دستورالعمل حالت آلفا- ریلکسیشن تدریجی
درس سه: اَبَر بیوکامپیوتر شما
شرطی سازی تتا- دستورالعمل باغ الهام بخش
درس چهار: قوانین ضمیر ناخودآگاه
دستورالعمل انقباض/ آرام سازی
درس پنج: برقراری ارتباط با ضمیر ناخودآگاه
برنامه‌ی "هوشیار"
درس شش: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه، قسمت 1
دستورالعمل پاکسازی
درس هفت: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه، قسمت 2
دستورالعمل  مرکز شادی
ایفای نقش- با هم کار کردن ضمیر خودآگاه/ ضمیر ناخودآگاه
درس هشت: روش‌های استفاده از ضمیر ناخودآگاه، قسمت 3
عبارت تاکیدی سلامتی
سخن آخر
سوپرمارکت شما
درس نتیجه
نیایش

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب غول درون: ضمیر ناخودآگاه شما چگونه کار می‌کند و چگونه از آن استفاده کنیم؟
نویسنده
مترجمبهاره کریمخانی، بهداد ساجدی حسینی
ناشر چاپیانتشارات هراز
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات241
زبانفارسی
شابک978-600-93687
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب غول درون

Elmira Dadras
۱۳۹۶/۷/۱۱
فوق العاده اس... یک کتاب کاربردی و سنگین که نیاز به دقت و تمرکز حواس داره برای بهتر درک کردن و عملی کردن راه کار‌ها در زندگی... این کتاب خیلی روشن میگه که چقدر باورها و نوع تفکر ما و اطلاعاتی که به مغزمون داده میشه میتونه قدرتمند باشه که یا مسبب پیمودن در مسیری روشن و رسیدن به خوشبختیمون بشه یا پا باعث نهادن به مسیر تاریک و در نهایت موجب ناکامی هامون... و اینکه همه چیز به اراده و نوع تفکر انسان بستگی داره که بتونه خالق بهترینها باشه البته با توکل به پروردگار و انرژی مثبت... و اینکه خداوند مهربان خیلی بنده ش رو دوس داشته که خیلی توانایی‌ها که منبعش در مغز و ذهنمون هستش رو به ما عطا فرموندن که بتونه خودش زندگیشو بسازه و موجب خلق بسیاری از خوبی‌ها بشه... که اونم فقط از طریق بکارگیری از قوه‌ی تفکر و دانش و آگاهی و مطالعه درست در جنبه‌های مختلف میسر میشه. سپاس فراوان از خالق بی‌همتا و زیبایی‌ها و سپاس از نویسنده‌ی مهربان و دلسوز که باعث بیداری و خدمت به خلق میشن
نوراله علیزاده
۱۳۹۶/۴/۱۶
کتابی که سالها دنبالش می‌گشتم، چون با مقالات و آموزهای یکی از مترجمین ساجدحسینی آشنابودم و راجع به این کتاب حرف زده بود، خیلی خیلی خرسندم که این کتاب را قرار دادید یکی از کاملترین کتابهایی که زاجع به صمیر ناخودآگاه نوشته شده، و به جرئت بگویم کتابی ست ماخذ، بخصوص برای آنان که در این زمینه در ایران و مطلب در این خصوص نوشته اند، آبشخورشان از این کتاب میباشد، اما کتاب کمی از ویراستاری ویا اشتباهات تایپی مهم رنج میبرد اندکی هم ترجمه، یکی از نکات کلیدی این کتاب تفاوت ضمیرخودآگاه و ناخودآگاه هست، پس نباید جابجا نوشته شوند، حتی اشتباه تایپی، من دو سه جا دیدیم، که یکجا کلا فهم مطلب عوض میشد که باید دوباره بخوانم تاصفحه‌اش رابنویسم یکجا ص ۱۲۸:قانون تلاش معکوس را به خاط بیاورید اگر ترس از شکست را پرورش دهید، ترس (ضمیرناخودآگاه) بر اراده (ضمیرناخودآگاه) شما... حالا اینجا فهم به لحاظ مطالب قبلی راحتتراست که دومی بایدخودآگاه باشد، امابعضی جاها آسان نیست، و یا کلمه بیانیه در صفحه فکرکنم ۱۲۰ که باید چندین پارگراف را بخوانی تا متوجه شوی این کلمه صحیح ترجمه شده یا غلط و اصلا معنایش چیست، من الان ص ۱۳۰ هستم، به همه خواندن این کتاب را توصیه اکید میکنم، واز دست اندرکاران کتابراه بخاطرقراردادن این اثر کمال قدردانی را دارم
بهداد ساجدی
۱۳۹۷/۳/۱۶
با درود خدمت هموطنان عزیزم
برای ورود این کتاب به داخل کشور ایران هزینه زیادی پرداخت کرده‌ام و سالها در صدد این بودم که به مردم کشورم خدمت کنم. اما مشکلی وجود دارد که این کتب نباید بدون اجازه من که تهیه کننده این کتاب بودم در هیچ کجا منتشر می‌شد!!!! زیرا این کتاب جلد دومش هنوز منتشر نشده است و به و
نباید تنهایی منتشر می‌شد اجازه انتشار مجموعه کتاب‌ها بدون اجازه تهیه کننده و طراح این کتاب کار غیرقانونی بود. به خاطر فرش و پول نباید ارزشها را به ضد ارزش فروخت. درست است که مردم این کتاب را مطالعه کرده‌اند ولی هیچ پاسخ و نتیجه‌ای دریافت نخواهند کرد. زیرا نسخه تمرینات عملی این کتاب در جلد دوم آن مهیا شده است و جلد اول آن فقط جنبه تئوریک و آماده سازی مغز را برای خوانندگان دارد. هیچگاه نشده است به دانش غرب و کذب و خرافات متکی باشم و همیشه پژوهش‌هایی را دنبال کرده‌ام که برای مردم نتایج واحد یا یکسانی را به همراه داشته باشد. به خاطر همین موضوع 5 هزار کتاب را تا به امروز مطالعه کرده‌ام تا راه‌های نادرست را مسدود کنم و این کار را کردم و دست افراد سودجو را رو کرده ام. این کتاب در سطح اینترنت به صورت رایگان منتشر شده است. از اینکه اینجا کره ایران است شکی ندارم که حق مولف و تهیه کننده کتب رعایت نمی‌شود. بابت این کتاب قراردادهایی موجود است که تمام عوامل تهیه این کتاب حق انتشارش را ندارند تا اینکه جلد دوم آن همزمان با جلد اولش منتشر گردد.
جلد دوم این کتاب به همراه جلد اولش به صورت غیررسمی منتشر کرده ایم اما با تایید خودمان. پسندیده نیست به خاطر دریافت پول به مردم کشور صدمه بزنیم. امیدوارم که خریداران از من راضی باشند که نیت و برنامه هایم در جهت خیر به خودشان بوده اما بی‌خردان مسیر را به گمراهی برده‌اند و مغز مردم را در تاریکی فرو می‌برند. وسلام - باشد روزی که به حقوق خودمان و مردم کشورمان احترام بگذاریم
S jafari
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
سلام. من فکر میکنم غول درون یکی از بهترین کتاب‌هایی هس که من درطول عمرم خوندم نه به خاطر اینکه کتاب خوب پیدا نمیشه به خاطر اینکه این کتاب بخشی از اسرار که ما سال‌ها بدون توجه به آن‌ها باهاشون زندگی کردیم رو فاش کرده من حالا متوجه میشم که چرا میگن دین اسلام کاملترین دینه وچرا انقد سفارش به دعاکردن و دردین شده وچرا خداگفته انسان اشرف مخلوقاته وچرا خدا گفته اعمال انسان ارادی هس وهیچ جبری نیس چون انسان اگه بخواهد یادبگیرد میتواند به بالاترین مقام برسد همان طور که خیلی از بزرگان دین ما به مقامات والا رسیدن. همه این مطالب رو میشه از آیات وروایات واحادیث بیرون آورد و نویسنده به خوبی آموزه‌های دین اسلام رو به صورت کاملا علمی اثبات کرده. واقعا لذت بردم این کتاب رو باید صدهابارخواند تا مطالبش درذهن ملکه بشود
محمد سرخی
۱۳۹۶/۷/۲۴
این کتاب بسیار دقیق کاربردی و ساده نوشته شده و در بسیاری از موارد نویسنده از تواضع بالایی در ارائه مطلب برخوردار هست
بنیامین بهاری
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتاب غول درون بسیار پر محتوا و قوی و بسیار روان و سلیس نگارش شده و بنظرم تکنیکهایی که در این کتاب گنجانده شده بسیار کاربردی هستش و خودم براحتی تونستم با همین تکنیک بدنم را به حالت آلفا ببرم و البته دوستانی که قبلا مطالعه کرده بودند و به بنده پیشنهاد دادن گفته بودند که خودشون چندین بار باز خوانی من کردند، بنظر هم ارزش مطالعه‌اش بسیار بالا هستش و هم در بعضی قسمتهای کتاب جملات تکراری را میبینیم که من فکر میکنم نویسنده محترم از برای تکرارش و نقش بستن مطلب بر ضمیر ناخودآگاهمون باشد، بی نهایت از خداوند سپاسگزارم برای نعمت کتاب و همینطور برای نویسنده محترم و مترجمان گرامی و کتابراه 😊 آرزوی آرامش برای همه مردم دارم، ممنونم
Mm
۱۴۰۱/۶/۲
کتاب خوبیه ضمیر ناخوداگاه توضیح میده و تمریناتی میده که مفیده،،، زمان قبل خواب واقعا اهمیت دار حتما قبل خواب متوجه باشید به چی فکر میکنید،،
کتاب‌های اقای ژوزف مورفی هم بخوانید چون اونجا داستان‌های زیاد برای مشکلات متفاوت میگه و دعایی که باید گفته بشه،،،
تخصصی تر هم باید در مورد اقای یونگ تحقیق
کنید روانشناس برجسته که خوب در مورد خواب و رویا توضیح میده که همش از ناخوداگاه و نقش مهم در مورد شناسایی این ضمیر ناخوداگاه دار،،،
کتاب محدودیت صفر اقای ویتالی واقعا برام تاثیر داشت که حالا میفهمم چرا عذرخواهی میکنیم چون ضمیر ناخوداگاه پر کردیم از غم غصه حسادت کینه و.... پاکسازی کنید قبل هرچیزی...
Rasool Ghanbari
۱۴۰۰/۱/۱۲
توصیه‌های خوبی برای مخاطب دارد که کاربردی میباشد ولی در روش استفاده از ضمیر ناخودآگاه به خواننده مطالبی می‌گوید که به نظر من متناقض است تمرین‌های پیشنهادی و کلی توصیه برای بهره گیری از محاسن ضمیر ناخودآگاه و در جایی بطور خاص تأکید می‌کند تلاش آگاهانه برای بهره گیری از ضمیر ناخودآگاه نتیجه معکوس کمی دارد. خواننده را گیج میکند. به نظر من این علوم باید در دوران ابتدایی آموزش و پرورش ما بارگذاری شود توسط فرد متخصص این رشته و نتیجه اون رو در دوران دانشگاه و بعداز فارغ‌التحصیل شدن افراد در ورود به بازار کار اجتماع دید که قطعا نتیجه مثبتی خواهد بود.
مرضیه کاهدی
۱۴۰۱/۳/۲۷
من این کتاب را بارها و بارها خوندم و تصمیم دارم مثل یک مرجع کامل تصمیم گیری و انتخاب هدف و رسیدن به مقصود یک نسخه چاپی تهیه کنم و همه جا همراه خودم داشته باشم
به نظرم هرگز برای یکبار مطالعه کافی نیست باید بارها و بارها خوندش حتی داستانها و نوشته‌هایی که فکر میکنیم برای مطالعه ضروری نیست درک میکنم
که در اولین بار مطالعه به منظور زودتر رسیدن به هدف مایل به حذف بعضی از قسمتهای داستان گونه و خاطرات هستید اما تاکید میکنم همه کتاب را خط به خط و کلمه به کلمه بخونید این همون سرمایه اولیه رسیدن به هدفتون که با وقت صرف کردن در مطالعه کتاب بدست می‌آورید
پریسا سعیدی
۱۳۹۹/۴/۱۴
به نظر من این کتابیه که باید همه یه جلد ازش رو داشته باشن چه تو گوشی چه تو کتابخونه خونشون خیلی کمک میکنه دیدگاهتون رو عوض کنید و به آرامش و تمرکز برسید و انقدر خوب و راحت شمارو به مرحله خود باوری میرسونه که راحت میتونید تمرکز کنید و با مثبت اندیشی به اونچه میخاهید برسید بارها تو جاهای مختلف خوندیم به چیزی که دوست داری داشته باشی بهش فکر کن ولی تلاش کردیمو نشده با این کتاب خیلی راحت میتونید تمرکز کنید چون یادتون میده چجوری باید فکرتونو خالی کنید از انرژی منفی و یاد میده چجوری باید خاسته تونو پرورش بدید تو ذهنتون و ازش انرژی بگیرید
لیدا نجیبی
۱۳۹۶/۷/۲۶
واقعا کتاب خوبیه و به بهتر زندگی کردن کمک میکنه من اینو قبلا خوندم ولی میخوام بازم بخونم عالیه
nazi
۱۴۰۲/۶/۲۳
کتاب طولانی بود ولی همه‌ی قسمت هاش مفید نبود، خیلی چیز هارو چند بار تو درس‌های مختلف تکرار کرده بود و تمرین‌ها و اطلاعاتی که داده بود هم کاملا سطحی بود، ترجمه‌ی کتاب هم میتونست بهتر باشه، به خاطر اینکه خیلی جاها مطالب مشابه و تکراری بود یکم خسته کننده شد کتاب، این کتاب بیشتر به درد کسی میخوره که از هیچی ضمیر ناخوداگاه نمیدونه، اگر اطلاعاتی راجب ضمیر ناخوداگاه دارید توصیه میکنم کتاب‌هایی با سطح علمی بالاتر بخونید بهتره
حسین حسین
۱۳۹۷/۶/۲۳
متاسفانه این کتاب که اینقدر با وسواس ساده و دقیق نوشته شده اما ترجمه بعضی جاها خیلی ضعیف انجام شده. برای مثال در قسمت MRT نوشته شده که دست به سمت بیرون موازی با زمین (افقی) نگه داشته میشود که ترجمه شده دست در پهلو بصورت موازی گرفته میشود که تا قبل خواندن نسخه انگلیسی اصلی من متوجه منظور نویسنده این نشدم.. ممنون میشم اصلاح کنید ترجمه با توجه به به این که غول درون جز پرفروش ترین‌های کتابراه در سبک خودش است.
فاطمه رجبی
۱۴۰۲/۶/۲۳
با سلام من دیروز شروع کردم به مطالعه این کتاب و تا الان نیمی ازش رو مطالعه کردم، برام خیلی جالب بود که انبوهی از نظرات مثبت راجع به یه کتاب میتونه وجود داشته باشه و همین منو بیشتر به خرید و مطالعه این کتاب ترغیب کرد و الان کاملا از انتخابم راضیم. چون دارم کم کم یکسری تلقین مثبت وارد زندگیم میکنم و تاثیرات عده ایش رو دیروز فورا دیدم... از اینکه به کمک این کتاب قراره به یه صلح درونی برسم بشدت خوشحالم=) ) ) )
Abbas jamshidi
۱۴۰۲/۱/۲۵
غول درون همان ضمیر ناخودآگاه درون است البته کلمهgenie معنی جن را هم میدهد
به هر صورت این کتاب درمورد بروز آن پتانسیل درونی آن ۹۰ درصد شکوفا شده است و برای غلبه بر ضمیر ناخودآگاه کمک خوبی بحساب میآید
با توجه به قدرت ضمیر ناخودآگاه در ساپورت روحی انسان ولی ضمیر ناخودآگاه درگیر تفکر قیاسی است و این
یک نقطه ضعف آن است چرا که گاهاً انسان را به موجودی فناتیک تبدیل می‌کند. نقطه ضعفی که‌ای کاش در کتاب به آن توجه میشد
مشاهده همه نظرات 601

راهنمای مطالعه کتاب غول درون

برای دریافت کتاب غول درون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.