معرفی و دانلود کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان

عکس جلد کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان
قیمت:
14000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان

کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان، به گرایش‌ کاذب فالون دافا پرداخته که پس از مطرح شدن فوراً مورد حمایت غرب قرار گرفت و سپس نسخه‌های بازتولید شده‌اش از چین رهسپار کشورهایی همچون ایران شد. حسین بابازاده مقدم سعی دارد با معرفی اجمالی فالون دافا، جامعه جوان کشور را در مقابله جدی با این پدیده شوم آگاه سازد.

فرقه فالون دافا معتقد است فالون دارای قدرت عظیم است که هر کس قدرت تحمل و حمل آن را ندارد و با شرایط خاص این انتقال صورت می‌پذیرد. این فرقه به‌گونه‌ای به اشتراک جنسی بین زن و مرد معتقد است و سعی دارد ساختار خانواده را تجزیه کند. فالون دافا این روش را نه تنها در مسائل خانوادگی بلکه در مسائل اجتماعی و سیاسی برای بر هم زدن قدرت اجتماعی به‌کار می‌گیرد و به‌همین علت از طرف مقامات کشور چین ممنوع اعلام شده است ولی همچنان آمریکا و لابی صهیونیست از آن دفاع می‌کند.

عرفا‌ن‌های کاذب عمده‌ترین ابزار دشمن برای اجرای عملیات ناتوی فرهنگی به‌شمار می‌آیند. قدرت‌های غربی با ترویج عناصر و آموزه‌ای فرقه‌های به‌اصطلاح عرفانی می‌کوشند تا دیدگاه غنی فرهنگی در جوامع را به یک مجموعه سست و غیرحقیقی بدل نمایند.

در این کتاب می‌خوانیم که خاستگاه فالون دافا کشور چین است. کشوری با سابقه‌ای غنی در به‌کارگیری روش‌های تزکیه نفس و آرامش ذهن که عمدتاً با الهام از تعالیم بودا پدیدار شده‌اند. شرایط زندگی و نظام حاکم بر کشور چین این سرزمین را در معرض تهدید بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات خانوادگی و اجتماعی قرار داده و از طرفی راه ظهور و نمایش بسیاری از افراد سودجو و قدرت‌طلب را به ادعای نجات مردم از شرایط نابه‌سامان اقتصادی و فرهنگی باز گذاشته است.

رهبری فالون دافا با ادعاهایی که در خصوص قدرت خدایی و جهان شمول بودن فالون دافا (صادره از خود هنگ‌جی) دارد هیچ جای شکی درباره الحادی بودن آن باقی نمی‌گذارد. ماهیت دافا صددرصد تخیلی و موهوم است و قدرت آن قدیمی، جاویدان، فراگیر و فرای جهان مادی توصیف شده است. دافا را نیرویی می‌دانند که در درون آدمی قرار می‌گیرد و وی را در مسیر تزکیه قرار می‌دهد.

در میانه سال‌های 1992 یعنی زمان آغاز به‌کار دافا توسط هنگ‌جی تا 1999 زمان پناهنده شدن وی به آمریکا، سال‌های مصیبت‌باری برای ملت چین قلمداد می‌شود. زیرا 3000 تن از پیروان این فرقه که شاید کل تعداد آنها در چین به 100 میلیون نفر رسیده بود به‌واسطه تعالیم دافا که بیماری را یک توهم یا حتی کارما دانسته و درمان آن را توسط پزشک و دارو ممنوع اعلام کرده بود، جان سپردند. این امر دولت چین را وادار به سرکوب سران دافا کرد.

در اینترنت ایران مجموعه‌ای مبسوط و مستقل از سایت اصلی دافا یافت نمی‌شود. کاربران فعلاً دافا را در سطح عرفانی می‌شناسند که بر تزکیه و تمرکز استوار است. پیروان آن هم در اینترنت ایران چندان به فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی روی نیاورده‌اند؛ غیر از چند سایت و وبلاگ که ترجمه‌ای وسیع‌تر از همان تعالیم مندرج در کتاب‌های اصلی این فرقه را بازگو نمی‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تعاریف کلمات
الف) فلسفه و اصول اعتقادی در فالون دافا
1. چگونگی پیدایش فالون دافا در چین
2. ماهیت فالون دافا یا فالون گونگ
3. کتب اصلی و مورد احترام
4. اهداف فالون دافا
5. نگرش خرافی ماهیت و صفت ممیزه تزکیه در فالون دافا
6. تمرینات فالون دافا و نتایج موهوم حاصل از آنها
7. فالون دافا و اعمال منافی اخلاق
8. اهداف و مواضع سیاسی رهبر و پیروان فالون دافا
9. فالون دافا و ادیان آسمانی
10. کارما و تناسخ
11. فالون دافا و توانایی‌های مافوق طبیعی!
12. ویژگی‌های منحصر به فرد آئین فالون دافا
13. نشان فالون
ب) فالون دافا و فعالیت‌های این فرقه در ایران
اینترنت
جمع‌بندی
منابع

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان
نویسنده
ناشر چاپیموسسه فرهنگی هنری سیب سرخ نیکان
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات40
زبانفارسی
شابک978-600-7790-20-5
موضوع کتابکتاب‌های عرفان و تصوف، کتاب‌های ادیان
قیمت نسخه الکترونیک
14000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان

سمانه زیلایی
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
اینطور به نظر میرسه که عرفان حلقه در ایران کار فالون دافا در چین رو به روش دیگه‌ای در حال انجام دادنه، انسان‌های امروزی بیش از هر زمان دیگری نیاز به معنویت و درک عمیق تر از خداوند و جهان هستی رو احساس میکنن و به همین دلیل افراد سودجو با شناسایی نیازهای اقشار مختلف جامعه دست به ترویج عرفان‌های کاذب و مسیرهای گمراه کننده میزنند و ادعای رسیدن به کمال مطلوب و قرب به خداوند رو دارند، کسانی که در زمینه الهیات و امور دینی فعالیت دارن باید بدونن که پیش گرفتن روش‌های روحانیت در صد سال گذشته پاسخ گوی نیازها و جواب‌های انسان امروزی نیست و باید به درک وسیعتر و عمیق تری از تعالیم دین مبین اسلام و ایات و روایت برسن تا بتونن در مقابل این قبیل عرفان‌ها پاسخ مناسبی برای مردم معنویت خواه داشته باشند.
شهرزاد روزگاری
۱۳۹۹/۱/۲۰
هرگز فالون دافا همچنین باور و تبلیغی در مورد روابط زن و مرد و خانواده نداشته و نکرده و نوشته‌های این کتاب حقیقی نیست. چرا که اتفاقا فالون دافا چیزی جز بکاربردن اصول واقعی اخلاقی انسانی نیست، اگر فالون دافای واقعی رو مطالعه کرده باشید و نه نسخه‌های ساختگی ش رو.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان

برای دریافت کتاب فالون دافا: مکتب گرگ‌های جنسی و ضد درمان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.