معرفی و دانلود رایگان کتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز

عکس جلد کتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز

این مجموعه دربردارنده مطالبی طنزآمیز به نثر فارسی است.

از صبح به چیدن کتاب ها در قفسه مشغول هستیم. اوستایمان میگوید: آن کتاب های نان و آب دار را جلوی چشم بچین و آن کتاب هایی که نه خیر دنیا و آخرت برای نویسنده شان دارند نه برای ما، آن پشت و پسل قایم کن. پپه هایی که این ها را می خوانند خودشان میروند پیدایشان میکنند. ما فکر میکنیم کتابها هم خوشبخت و بدبخت دارند. بعضی هایشان آنقدر مشتری دارند که خدا میداند و بعضی هایشان که از سر و ریختشان معلوم است نویسنده هایشان حداقل دیپلم دارند، هیچکس سراغشان نمیرود. این را به اوستایمان میگوییم. اوستایمان میگوید: ما مرده شور هستیم. بد و خوب را باید آب کنیم. همین موقع که ما و اوستایمان در حال گفتمان فلسفی و ریخت شناسی کتاب هستیم، یک دختر و پسر وارد کتاب فروشی میشوند، پسره میگوید: کتاب عاشق شدن در دقیقه نود را دارید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات89
زبانفارسی
شابک978-600-7150-59-7
موضوع کتابکتاب‌های طنز
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز

مسعود
۱۴۰۲/۱/۸
کتابیه که ارزش یک بار خوندن رو داره.
نویسنده، از نگاه یک دانش آموز ساده (روستایی) و البته گاها شیطون که راجع به موضوعات مختلف انشا مینویسه، این کتاب رو نوشته.
از زاویه جالبی به موضوعات اجتماعی نگاه میکنه؛ نگاهی که خیلی از ما در دوران کودکی و نوجوانی داشتیم - نگاه ساده و بی پیرایه به مسائل سوال
بر انگیز زندگی و جامعه.
فرمت کتاب بصورت پی دی اف است، که خوندنش توی موبایل راحت نیست.
ممنون از کتابراه
Ali Kakhki
۱۳۹۶/۴/۱
طنزش طنز ظریفی بود و در این بادیه باقیه که کمافی السابق در بر همین منوال است و یحتمل نامردان این روزگار قحطی زده در باب طنازی و برخورداری از طنز هجو چه قلمهایکه به مدد این نامردمان طنز نشناس در طی طریق این موهبت عظما بر قلمها و رقم‌ها پیشی گرفت بیشی که چه عرض شود اگر بجای همان پیشی، ببر بنگال و و و پلنگ تیزدندان حتی سگ سپید دندان در این بیابان بی‌شتر که نه دولا دولا رفتن‌اش هنر میخواهد نه جمله گفتناش فقط قدری بی‌خردی که به واقع سر سوزن ذوقی
متین دهقانی
۱۴۰۱/۷/۲۷
در واقع این کتاب موضوعات اجتماعی رو درقالب انشای یک کودک بصورت طنز آمیز بیان میکنه.
یک نکته‌ای که توجهم رو جلب کرد جملات تکراری این کتاب بود، گویا یا از جاهای دیگه کپی شده یا نویسنده‌های کتاب‌های دیگه از این کتاب کپی کرده‌اند.
مثلا جمله‌ی همه باهم برابرند اما بعضی برابرترند که جمله‌ای معروف از کتاب دیگری هست یا خیلی از جملات دیگه.
در کل کتاب جالبی نبود.
Fariba T
۱۳۹۷/۸/۷
کتاب خوبی بود، باطنزی دلچسب وساده، سوژه‌هایی که آقای لَبش برای نوشتن انشاهاو... درنظرگرفته بودسوژه‌هایی آشنابودندکه دوران کودکی ماباآن هاگذشت باخواندن خاطراتی مثل چوپان دروغگو، تصمیم کبراو... مارابه دنبال خودبه دوران کودکی بردبه اضافه انتقاداتی که بسیارلطیف باطنزبیان شده بودکه این همان رسالت طنزواقعی است، ازکتابراه ونویسنده سپاسگزارم که شرایط خواندن این کتاب رابه رایگان فراهم کردند، ف🍀💝👌
علی رها
۱۳۹۴/۹/۵
سلام خیلی فونت بدی داره نمیشه بررگ کرده افتصاح بود یه فکری به حال نرم افزار بکنید، الان سایر نرم افزار کتاب مثل طاقچه عالیه هستن برای کتاب خوندن حیف نیست شما با این همه کتابهای عالی، نرم افزارتون بد باشه.
کتابراه:
کاربر محترم، فرمت این کتاب PDF می‌باشد بنابراین برای خواندن می‌توانید با دو انگشت خود کتاب را زوم کنید یا در رایانه و تبلت مطالعه کنید.
پ ش
۱۴۰۱/۲/۲۱
خوشم نیومد.
_ فرمت نامناسب
_ فونت ریز
_ طنز ضعیف
_ و از همون اول با دیدنِ اینکه عین نوشتارِ یه بچه 12 ساله که سرش تو فضای مجازیه، و متاسفانه بدیهی‌ترین قواعد زبان فارسی رو بلد نیست، «هکسره» رعایت نشده!!!، کلی تو ذوقم خورد و اعصابم خرد شد. دیگه ادامه ندادم به خوندنش.
آیدا همتی
۱۳۹۴/۴/۲۶
درود بر نویسنده‌ی عزیز این کتاب؛ نوشته منو یاد نوشته‌های خانم آلما توکل تو بلاگفا انداخت و بسیار از خوندن این کتاب خوب لذت بردم منو یاد حال هوای وبلاگ نویسی انداخت.. به هر حال کتاب خیلی خوبیه مفاهیم عمیق رو در قالب طنز بیان کرده این یه طنز شبه فلسفیه 😊
Paradigm
۱۴۰۱/۳/۳
طنز خیلی قوی‌ای نداره ولی میتونه برای مدتی سرگرمتون کنه. کتاب‌های معروف را با رویکردی طنز نگاه میکند و بازی با کلمات هم در متن زیاد دیده میشود. گرچه من خودم اصلا در طول خواندن کتاب نخندیدم و مطالبش آنقدری به نظرم جالب نیامد ولی ارزش یکبار خواندن را دارد.
Hadis Gholipour
۱۴۰۱/۲/۶
درود، این کتاب از نظر من به هیچ عنوان طنز نبود حتی گاهی میخواندمش بدون حتی یک لبخند کوچیک، حالت کنایه آمیز به داستان‌ها و برنامه‌های معروف داشت و این که یکجور‌هایی اون‌ها رو مورد تمسخر قرار داده بود بسیار خواننده رو اذیت میکرد. اصلا نپسندیدم. سپاس.
حسین ضیائی
۱۴۰۰/۷/۱۳
یادش بخیر ۱۲ سالگی برای سفر زیارتی به مشهد یه قفسه کتاب داشت واس مطالعه اینو تا یه جایی خوندم خوشم اومد و بقیه ش نشد که بخونم تاااا الان که ۲۰ سالمه ممنون خاطراتمم زنده شد و کتاب خوبیه البته اون زمان بخش قورباغه ات را قورت بده ر و خوندم ولی چیزی نفهمیدم😝
Maeadah
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
نوشتن کتابی با موضوع طنز بسیار سخت و دشوار است زیرا نمیتوانی احساسات را به نمایش بگذاری و باید حس و طنز را در هم آمیخته و مانند یک خیاط آهسته و با ملاحظه در پارچه داستان سوزن بزنی طنز ظریفی داشته البته پسند کتاب، سلیقه‌ای است
Fatemeh .R
۱۳۹۹/۴/۱۸
🤣🤣🤣🤣ای دلم ینی
😐
هر چی سعی کردم بخندم نشد فقط یه تیکه هاییش خنده دار بود اصلا کتاب طنز بد گیر میاد اگر سراغ دارید معرفی کنید
خود من هنوز نخوندم این کتابی که میگمو اما بش میاد عالی باشه اسمش هس ابنبات هل دار بخونیدش
Dina
۱۴۰۲/۱۲/۹
باسلام
بعضی از داستان‌های کتاب طنزشان بیشتر از بقیه بود،
ولی بعضی داستان‌ها نکته‌های خنده اورش کم بود
پیشنهاد میکنم که نویسنده برای داستان‌های بعدی سعی کند شوخی‌های خنده اور را بیشتر کند.
باتشکر از کتابراه
راحله پرویزی
۱۴۰۱/۶/۲
طنزش ضعیفه و در عین حال بچگانه
مناسب سنین نو جوان و بزرگسال
مطالعه‌ی این کتاب قدرت نوشتار رو افزایش میده
ولی یه نکته‌ی منفی از کلمات تکراری و جملات تکراری اسفاده کرده.. این زود خواننده رو خسته میکنه
محمد ادریس قاسمی
۱۳۹۵/۳/۱۳
من از خواندن این کتاب بسیار لذت بردم به خصوص خاطرات اقوی همساده چون خودم قبلا تو شیراز بودم واز لهجه شیرازی خیلی خوشم میاد. فقط یک خواهش کوچک هم دارم: کتابها‌ی مسعود لعلی رو هم به صورت رایگان در اختیار لطفا بگذارید
مشاهده همه نظرات 238

راهنمای مطالعه کتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز

برای دریافت کتاب لاف تو شک: مجموعه نثر طنز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.