معرفی و دانلود کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری

برای دانلود قانونی کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری

در دهه‌های اخیر رویکردهای سنتی یادگیری و تدریس با ظهور فناوری‌های نوین مانند چندرسانه‌ای ها، فرارسانه ای‌ها و ارتباط از راه دور دچار تغییر و تحول اساسی شده است. با ورود فناوری‌های کمکی به ویژه فناوری اطلاعات و ارتباطات در نظام آموزشی در کلیه دوره‌ها و سطوح تحصیلی شاهد تحولات چشمگیری در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه بوده ایم. این تحولات با ورود اینترنت به عنوان شبکۀ بین المللی اطلاعات و ارتباطات مضاعف شده است و فرایند یادگیری و تدریس را عمیقاً تحت تأثیر خود قرار داده است.

اینترنت باعث شده است تا دانش آموزان و معلمین علاوه بر تبادل اطلاعات از راه دور، بتوانند با یکدیگر تعامل گسترده‌ای نیز داشته باشند و این بر فرایند یادگیری و تدریس تأثیر بسزایی داشته است. کتاب حاضر مبانی نظری کاربرد اینترنت به عنوان بزرگتر ین شبکه ی بین المللی اطلاعات و ارتباطات را در فرایند یادگیری و تدریس نوین معرفی کرده و راهنمای عملی خوبی برای بهره‌گیری موثر از ابزارهای مختلف آن در فرایند یادگیری و تدریس در دوره‌های مختلف تحصیلی نظام آموزشی است.

این کتاب مشتمل بر ده فصل است. در فصل اول نظریه‌های یادگیری و تدریس مبتنی بر وب و در فصل دوم برنامه ریزی و طراحی یادگیری و تدریس مبتنی بر وب به عنوان مبانی نظری معرفی شده است. فصل‌های بعدی کتاب که شامل فصل‌های سوم الی دهم می‌شود ، مبانی عملی کاربرد اینترنت در فرایند یادگیری و تدریس را معرفی می‌کند. این فصل‌ها با عناوین: شناسایی و ارزشیابی مواد و منابع یادگیری در اینترنت، انتشار اطلاعات روی اینترنت، فناوری‌های اینترنتی، کاربرد اینترنت در فرایند ارتباط، کاربرد اینترنت در حل مسأله ی مبتنی بر اطلاعات، کاربرد اینترنت در حل مسأله مشارکتی، کاربرد اینترنت در تحقیق و اکتشاف، و کاربرد اینترنت در مشارکت‌های برخط، تنظیم شده است.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: نظریه‌های یادگیری و تدریس مبتنی بر وب
فصل 2: برنامه ریزی و طراحی یادگیری و تدریس مبتنی بر وب
فصل 3: شناسایی و ارزشیابی مواد و منابع یادگیری در اینترنت
فصل 4: انتشار اطلاعات روی اینترنت
فصل 5: فناوریهای اینترنتی یادگیری و تدریس
فصل 6: کاربرد اینترنت در فرایند ارتباط
فصل 7: کاربرد اینترنت در حل مساله مبتنی بر اطلاعات
فصل 8: کاربرد اینترنت در حل مساله مشارکتی
فصل 9: کاربرد اینترنت در تحقیق و اکتشاف
فصل 10: کاربرد اینترنت در مشارکت‌های برخط

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات آوای نور
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات328
زبانفارسی
شابک978-600-309-027-9
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک
60000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری

سایه شمسی
۱۳۹۷/۷/۳۰
خیلی کتاب خوبیه من خیلی دنبالش گشتم نمی‌خواستم کپی بگیرم 👌
فائزه ترکاشوند
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
مطالب خوبی داشت و به من کمک کرد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری

برای دریافت کتاب مبانی نظری و عملی کاربرد اینترنت در فرآیند تدریس و یادگیری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.