معرفی و دانلود کتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران

عکس جلد کتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران
قیمت:
90000 تومان - 9.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران

جیم ران، سال­هاست که به عنوان تأثیرگذارترین متفکر زمان ما، مورد احترام است. وی پرورش­ دهنده و انگیزه ­دهندۀ یک نسل کامل از مربیان رشد شخصی، و نیز صدها مدیر از شرکت­ های برتر آمریکا است.

بیش از چهل سال است که جیم ران تمرکز خود را بر روی شالوده­ های رفتار انسانی که بیشترین تأثیر را در عملکردهای شخصی و تجاری دارند، گذاشته است. جیم معیاری است که با آن کسانی که به دنبال آموزش و الهام به دیگران هستند، سنجیده می­شوند. وی توانایی بی­ نظیری دارد که می­تواند به اتفاقات و رخدادهای عادی، معنایی غیر عادی بخشد، و جوهر و سبک گفته­ های او ترکیبی می­سازد که ذهن هر شنونده یا خوانندۀ آثارش را به تصرف خود در می­ آورد.

آنتونی رابینز درباره جیم ران می گوید:

«صادقانه اعتقاد دارم که جیم ران یک انسان فوق­ العاده است و آشنایی با نگرش و فلسفۀ او موجب تحول کیفی در زندگی افراد می­شود. به­ یقین، جیم تأثیر سازنده و شگرفی بر زندگی من داشت، به ­ویژه در ابتدای شکل­ گیری اندیشه­ هایی که مرا به موقعیت امروزم رسانده است.»

فهرست مطالب کتاب

کتاب نخست: دوازده ستون موفقیت
کتاب دوم: فرزانگی
کتاب سوم: فصلهای زندگی
کتاب چهارم: نگرانی‌های زندگی
کتاب پنجم: پازل‌های زندگی
کتاب ششم: معجزه‌های زندگی
کتاب هفتم: درسهای زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران
نویسنده
مترجمعلی معتمدی
ناشر چاپیانتشارات کلیدر
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات664
زبانفارسی
شابک978-964-7650-86-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
90000 ت - 9.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران

Mona Karimi
۱۳۹۹/۵/۷
واقعا کتاب خوبی بود و مجموعه‌ای از کتاب‌های جیم ران بود 12ستون موفقیت که بیان شد واقعا عالی بود وهرچی میخونی بااینکه600صفحست اصلا خسته نمیشی
لطفا نظرمو لایک کنید میخوام بن تخفیف بگیرم💎
مجید دهقان
۱۳۹۶/۶/۲۵
واقعا کتاب خیلی عالی. حالا که این کتاب رو خوندم متوجه شدم خیلی از مطلبی که در خیلی از کتابها میخوندم یا در سخنرانیها می‌شنیدم کپی ناقصی از جیم ران بوده. باید این کتاب رو خوند.
كتاب كتاب
۱۳۹۹/۷/۶
عالیه... عالیه... عالیه از نظر من بهترین و کامل‌ترین و پرمحتوا‌ترین کتابى که تو این زمینه خوندم و از خوندنش لذت بردم واقعا عالیه عالیه
و هر بار که میخونی تکراری نمیشه
حتما حتما بخونیدش که عالیه
اگر شما بتونید یه کتاب تو این حوزه بخونید که کامل، پرمحتوا، با مطالبی که هیچ وقت قدیمی نمیشه بخونید

این کتاب میتونه مثمرثمر و کمک کننده باشه
و کتابى پرمحتوا و ارزشمندیه
اگر ۹ ستاره داشت
من ۹ ستاره میدادم
با تشکر از کتابراه
Mohammadreza Taghva
۱۴۰۰/۹/۱۴
جیم ران مدرس اسطوره موفقیت دنیا! مگه میشه کتابش بی ارزش یا اینکه کم کاربرد باشه.
به لطف جیم ران و تدریس‌های بسیار تاثیر گذار است که ما امروزه افرادی نظیر آنتونی رابینز، دارن‌هاردی و همچنین دکتر آزمندیان را در ایران داریم.
من چشمانم را می‌بندم و می‌گویم هر که هستید، مطالعه این کتاب برای پیشرفت و
بخصوص تحول شما معجزه می‌کند!
سپاس از کتابراه که چنین کتاب‌های بسیار ارزشمندی را در استور خود جای داده است.
فاطمه خرم
۱۴۰۳/۱/۱۱
تقریبا همه ما در زندگی خود نیاز به ثروت و شادی را حس کرده‌ایم. در واقع این کاملا طبیعی است که هر کدام از ما دوست داشته باشیم در رفاه و شادی زندگی کنیم. اما در نهایت به این نتیجه رسیده‌ایم که برای داشتن یکی، باید دیگری را فدا کرد. آنطور که جیم ران در این کتاب به ما می‌گوید، اصلا احتیاجی به این کار و نیست. در واقع به کمک این هفت قانون، همه می‌توانند به صورت همزمان شادی ثروت را درون زندگی خود تجربه کنند.
مهدی صانع
۱۳۹۹/۲/۵
حقیقا امسال کتابراه حسابی به دادمون رسبد کتابهای زیادی ار کتابراه گرفتم، چه رابگان، چه با تخفیف وسایر،، در مجموع کتابراه سایت درجه یکیست هم بلحاظ کمی و هم کیفی، این کتاب جیم ران هم که هر کی اونو بخونه براش معجزه میکنه، شاگردهای کوچک جیم ران کسانی مث راببنز و تریسی وعیره هستن، خوندنش را به همه دوستان سفارش مبکنم صانع مشاور اصول موففیت
بانوی ماه بانوی ماه
۱۴۰۱/۱۰/۳
امروز این کتاب رو خریدم، تا الان ۸۰ صفحه‌اش رو خوندم اینقدر فوق العاده ست که نتونستم نیام نظرم رو بگم. ترجمه کاملا روان و ساده و مطالب هم عالیه عالی. از خوندنش پشیمون نمیشی که هیچ، کلی هم نکته مفید و بدرد بخور یاد میگیری. بقول یه دوستی، خوردن یه غذای خیلی خوب چقدر بهت لذت میده؟ خوندن یه کتاب خوب ۱۰ برابره اون غذا بهت احساس لذت میده.
Soodabe Jani
۱۳۹۷/۱۰/۲۲
به نظرم کشفی درکار نیست, چیز جدیدی برای گفتن نیست زیاد دنبال نباشید مهم عمل کردن و در مسیر بودن, کافیه یه کتاب خوب مثل این بخونی و بهش عمل کنی بجای اینکه 10ها کتاب بخونی بدون عمل!
محمد محمدکرمی
۱۳۹۷/۷/۲۰
این کتاب زیباترین کتابیه که تا حالا خوندم‌. هرچقد که قیمتش باشه هم مهم نیس. از خریدنش ضرر نمیکنین. این کتاب زندگیتون رو تغییر میده. این کتاب دنیاتون رو عوض میکنه. این کتاب کتاب زندگیه. اگر به جای اون همه مزخرفاتی که توی مدرسه بهمون یاد دادن فقط و فقط همین یه کتاب رو تدریس میکردن برای تمام عمرمون بس بود.
حمید پرتوی
۱۳۹۶/۲/۲۸
در بزرگیه این مرد همین بس که استاد کسانی مثل آنتونی رابینز، برایان ترسی، جک کنفیلد و دارن هاردی بوده. اسطوره موفقیت شخصی. این کتاب شاهکارشه. حتما بخونید و عمل کنید.
خ۲ خ۲۰
۱۴۰۳/۱/۱
این کتاب کاملترین اثر جیم ران نویسنده و متفکرو تاجر بزرگ آمریکایی هستش.. اگه میخواهید در تمام زمینه‌های زندگی موفقیت کسب کنید حتما این کتابو بخوانید و به دیگران هم می‌تونید پیشنهاد کنید که حتما مطالعه کنن.. واقعا کتابیه که از خوندنش لذت زیادی می‌بریدو هیچوقت خسته نمیشود. با تشکر از کتاب راه عزیز...
ایمان قزلباشان
۱۳۹۶/۷/۲۴
من دوازه ستون موفقیت رو خوندم کتاب خوبی هست و جمع وجور هست به راحتی میشه در طی یکی دوساعت خوندش و نتیجه گرفت و البته اصل مطلب نتیجه گرفتن واجرا کردن هست
F M
۱۴۰۱/۹/۲۵
سلام، این کتاب متن روان داره از همون کتاب اول جذب میشی برای مطالعه و آماده میشی برای آموزش و اصلاح عملکرد، و بسیاری از کوتاهی‌ها و بی نظمیهای روز مره رو یاد آور میشه و دقیق راه کار میده و تشویق میکنه برای انضباط بیشتر، من به چند نفر از اطرافیان معرفی کردم، بسیار عالیه
hasan vafaee
۱۳۹۶/۷/۱۵
خط دهنده‌ی بسیاری از بزرگان دنیا جیم بوده. فقط در فهرست کتاب دقت نشده مخصوص کتاب اول
کاربر Kh
۱۳۹۹/۲/۱۲
مجموعه کتابهای جیم ران بسیار عالیه نکات کاربردی و قابل اجرا رو در قالبهای مختلف ارائه کرده خلاصه تمام حرفهاش در کتاب اول که داستان هست اومده و در بقیه کتابها همون مطالب مفصل تر توضیح داده شده.
مشاهده همه نظرات 222

راهنمای مطالعه کتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران

برای دریافت کتاب مجموعه کامل 7 اثر از جیم ران و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.