معرفی و دانلود کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

عکس جلد کتاب مدیریت ارتباط با مشتری
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بسبب محیط چالش‌برانگیز کسب و کار که پیش روی سازمان‌ها در سراسر جهان امروز قراردارد، اهمیت بیش‌تری می‌یابد. این موضوع بویژه در صنایعی که دستخوش تغییرات در] آرایش و [پیکربندی کانال‌های] توزیع [سنتی می‌شوند، مهم و حیاتی است. CRM وسیله‌ی اداره‌کردن رقابت فزاینده، دگرگون‌سازی شرایط اقتصادی و وابستگی تبلیغاتی ازطریق استفاده از دانش شخصی مشتری است؛ دانشی که ازطریق توسعه‌ی ارتباط] با مشتری [و برنامه‌های پیشین بازاریابی بدست آمده است. CRM افزایش در برتری] نسبت به رقبا [است، زیرا روی مشتریان کنونی متمرکز می‌شود، که منبع خلق عمده‌ی عایدات کسب و کار و بهترین گزینه برای بهبود کسب و کار در مواقع] و موقعیت‌های [مبهم است.

تعریف‌های عملیاتی گوناگونی از CRM وجود دارند. در واقع، حروف CRM برای شناسایی رابطه‌ی بازاریابی مداوم و پیوسته، بازاریابی ارتباط با مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری استفاده شده است. هریک از این اصطلاحات، ناظر بر فرایند مشابهی هستند. CRM را می‌توان به عنوان فرایندی تعریف کرد، که بوسیله‌ی فعالیت بازاریابی مداوم برمبنای دانش شخصی مشتری ازطریق مدیریت و نفوذ در اطلاعات مشتری و تاریخ تماس، ارزش مشتری را حداکثر می‌کند. CRM درباره‌ی تکمیل ارتباطات با مشتریان برای حداکثرسازی ارزش مشتری در درازای زمان است.

فهرست مطالب کتاب

1 نظریه و تاریخ
2 ارتباطات حوزه‌ای و گردآوری داده
3 موضوعات ناظر بر ارتباطات و CRM
4 آینده‌ی CRM

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدیریت ارتباط با مشتری
نویسنده، ،
مترجممعین رضایی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات60
زبانفارسی
شابک978-600-04-2984-3
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

علیرضا همتی
۱۳۹۵/۱/۲
عالی و کاربردی
خسته نباشید و دستتون درد نکنه
علیرضا میزایی
۱۴۰۰/۱۲/۶
واقعا به همچین اطلاعاتی نیازداشتم،
محمد تقی طهماسبی
۱۳۹۴/۴/۵
خودتو مسخره کردی یامارو!؟؟
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب مدیریت ارتباط با مشتری

برای دریافت کتاب مدیریت ارتباط با مشتری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.