معرفی و دانلود کتاب مفاهیم و روش کار با اینترنت، وب سایت و ساخت ایمیل

عکس جلد کتاب  مفاهیم و روش کار با اینترنت، وب سایت و ساخت ایمیل
قیمت:
17000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مفاهیم و روش کار با اینترنت، وب سایت و ساخت ایمیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مفاهیم و روش کار با اینترنت، وب سایت و ساخت ایمیل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مفاهیم و روش کار با اینترنت، وب سایت و ساخت ایمیل

اینترنت از تعداد زیادی شبکه تشکیل شده است که همگی آنها به هم وصل شده اند و یک شبکه غول آسا را بوجود آوردند. امروزه مشهورترین قسمت اینترنت، وب جهانی است. وب، صفحاتی که حاوی متن، تصاویر گرافیکی و چند رسانه ای است را برای برنامه هایی که مرورگر وب نام دارند تامین می‌کند. طی چند سال گذشته، اینترنت (و بویژه وب) به یک ابزار کاری مهم تبدیل شده است که به شما امکان بدست آوردن اطلاعات را در هر زمینه ای اعم از بازرگانی، سرمایه گذاری، گردشگری، آب و هوا، اخبار، مراقبت‌های بهداشتی، فن آوری و غیره را می‌دهد. مایکروسافت مرورگر وبی دارد با نام Internet Explorer که از اجزای اساسی ویندوز است.

وقتی از یک وب سایت بازدید می‌کنیم به صفحه اصلی آن سایت صفحه خانه گفته می‌شود. در صفحه خانه، معمولاٌ لینک هایی وجود دارد که با کلیک کردن روی آنها می‌توانید از صفحات دیگر آن سایت بازدید کنید. گاهی اوقات لینک‌های روی یک سایت، شما را به صفحات وب سایت‌های دیگر می‌برند. به خاطر همین پیچیدگی ارتباط صفحات بود که نام آن را وب (به معنای تار عنکبوت) گذاشتند.

در این کتاب سعی بر این داریم تا اطلاعات کلی در ارتباط با اینترنت، وب سایتها، روش کار با آنها و همچنین با روش ساخت ساده یک ایمیل آشنا کنیم.

امیدواریم که این مجموعه مورد توجه علاقمندان قرار گیرد.

فهرست مطالب کتاب

آشنایی با اینترنت

روشهای اتصال به اینترنت

آشنائی با نرم افزار Internet Explorer

آشنائی با جستجو در وب سایت و صفحات اینترنت

آشنائی بیشتر با وب

مفاهیم مربوط به اینترنت و شبکه

روش استفاده از پست الکترونیکی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مفاهیم و روش کار با اینترنت، وب سایت و ساخت ایمیل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پژوهش اخوت
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک9786006065151
موضوع کتابکتاب‌های آموزش کامپیوتر و اینترنت
قیمت نسخه الکترونیک
17000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب مفاهیم و روش کار با اینترنت، وب سایت و ساخت ایمیل

برای دریافت کتاب مفاهیم و روش کار با اینترنت، وب سایت و ساخت ایمیل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.