معرفی و دانلود کتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی

عکس جلد کتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی

کتاب "نخستین امثال نامه ایران؛ 2500 مَثَل‌ ناب و شیرین فارسی"، با توجه به تاریخچه امثال‌نگاری، نخستین مجموعه امثال فارسی در ایران بشمار می‌رود که به صورت تدریجی در روزنامه فکرآزاد به سال 1301 شمسی منتشر شده است اما تاکنون  کتاب نشده است. به هر حال امثال‌نامه مندرج در روزنامه فکرآزاد علاوه بر پیشگامی در امثال‌نگاری، از نظر تاریخی نیز ارزشمند بوده و از آنجا که مجموعه روزنامه فکر آزاد در دسترس همگان نیست، این سلسله ضرب‌المثل‌ها را به یکدیگر پیوسته، ویرایش و تصحیح گردید و با عنوان پیشگفته به صورت یک متن واحد  تقدیم هموطنان  گرامی می‌گردد تا برگ دیگری بر دفتر امثال‌نگاری ایران گردد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی

جواد محمودی
۱۳۹۶/۱۲/۸
خیلی قشنگ و زیبا بود. به واقع 2500 ضرب المثل درجه یک و خوشمزه در این اثر وجود دارد که هر یک از دیگری بهتر و خواندنی تر است. از ویژگی‌های کتاب نخستین امثال نامه ایران، ضرب المثل‌های پاکیزه و خانوادگی است که آن را در به هر فردی از کودک، نوجوان، جوان و پیرمرد می‌توان توصیه نمود و خاطر جمع بود که زشت و کلمه‌ای یا رکیک در آن وجود ندارد. به هر حال اگر به دنبال کتابی خواندنی، ارزان قیمت مناسب برای تمام افراد هستید در انتخاب این کتاب اقدام بفرمایید.
Mohammad Mahdi
۱۴۰۱/۲/۴
حقیقتاً دست مریزاد، کتاب کتاب خیلی خوبی هست و با خوندن صفحه به صفحه‌اش دنیا دنیا خاطره‌های تلخ و شیرین منطبق با مثال‌های کتاب از جلوی چشمات عبور می‌کنن و این همه‌ی ماجرا نیست و حتی کار از این هم فراتر میره و حتی کار به حفظ یک سری از مثال‌ها می‌رسه تو ذهنت که ازشون در موقعیت‌های مختلف استفاده‌های بهینه و مفید داشته باشی.
iam hossein
۱۴۰۱/۸/۱۳
من فکر کردم که ضرب المثل‌ها رو به صورت داستان در اوردن اما اینطور نبود و بعد از خرید متوجه شدم که فقط ضرب المثل‌ها رو نوشتن و داستانی ندارند
محمد افخمی
۱۳۹۷/۴/۱۶
ضرب المثل‌های این کتاب از زیباترین و بهترین امثال فارسی هستند باید آفرین گفت به گردآورنده کتاب، که ضرب المثل‌های جذاب و خوبی را یافته است.
مهدی تبریزی
۱۴۰۱/۱۱/۱۴
بهترین کتاب برای یادگیری ضرب المثل البته کاش توضیح هم داشت، با تشکر فراوان
Sajjad Mdt
۱۳۹۸/۹/۴
بسیار کاربردی و مفید
علی قربانی
۱۴۰۰/۵/۲۳
برای هر مثال کاش توضیح هم داشت
احمد باغشی
۱۳۹۹/۲/۹
من که لذت بردم پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی

برای دریافت کتاب نخستین امثال‌نامه ایران: 2500 مثل ناب و شیرین فارسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.