معرفی و دانلود کتاب نصرت الله معینیان: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

عکس جلد کتاب نصرت الله معینیان: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
قیمت:
۲۷,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب نصرت الله معینیان: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب نصرت الله معینیان: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب نصرت الله معینیان: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

(این کتاب نسخه قدیمی بوده و با همکاری ناشر به صورت اسکن شده آماده سازی شده است. به علت بالا بودن حجم فایل، این کتاب تنها در نسخه ویندوز قابل مطالعه می باشد.)

نصرت‌الله معینیان از جمله اشخاصی بود که در رژیم پهلوی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بود. هرچند خانواده‌ی مادری او در دیوان‌سالاری نظام شاهنشاهی دارای مناصبی بودند... ولی نردبان ترقی او، قلمی بود که به طور تمام و کمال در خدمت به آن رژیم، به ودیعه نهاد. او با سردبیری روزنامه‌ی آتش، در جریان کودتای آمریکایی ـ انگلیسی 28 مرداد، از جمله نقش‌آفرینانی بود که خود را در اختیار سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه گذاشت و در همین رابطه به اخذ مدال رستاخیز نیز نایل گردید. از همین دوران بود که با حمایت فضل‌الله زاهدی ـ نخست‌ وزیر کودتا ـ سیر مراحل ترقی‌ وی شروع شد و تا جایی پیش رفت که پس از چندی به عنوان ریاست دفتر مخصوص محمدرضا پهلوی، نزدیک به دو دهه، محرم اسرار او شد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب نصرت الله معینیان: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات376
زبانفارسی
شابک978-964-8195-23-7
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب نصرت الله معینیان: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

برای دریافت کتاب نصرت الله معینیان: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.