معرفی و دانلود رمان هر کسی به فکر خودش

عکس جلد رمان هر کسی به فکر خودش
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی رمان هر کسی به فکر خودش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی رمان هر کسی به فکر خودش و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی رمان هر کسی به فکر خودش

بریل مارگرت بینبریج (2010-1932)، نویسنده انگلیسی برنده کتاب سال انگلیس(ویت‌برد) و نامزد بوکر است.

بینبریج به خاطر نوشتن رمان‌هایی با مضمون روان‌شناختی شناخته می‌شود، مجله «تایمز» او را جزو 50 نویسنده بزرگ بریتانیا به شمار آورده است.

از متن کتاب:

گفت: «اگه می‌تونی خودت رو نجات بده!» و من با این‌که می‌لرزیدم و به طناب‌ها چنگ انداخته بودم، محکم گفتم: «می‌خوام همین کار رو بکنم، کنارم می‌مونی؟» که جواب داد: «مورگان! یادت باشه ارتفاع چیزی نیست، سقوطه که وحشتناکه!» و بعد آرام و سلانه‌سلانه به راه خودش رفت، درحالی‌‌که کمربند روبدوشامبرش روی عرشه‌ی کشتی به دنبالش کشیده می‌شد.

بعد از آن یک‌بار دیگر هم دیدمش. در همان لحظه‌های سختِ بعد از پریدنم روی سقف کابین افسران و، پیش از هجوم موجِ آبی که من را از آن کند و با خود برد. او به نرده‌ها چسبیده بود، یک بازو را دور نرده حلقه کرده بود تا خودش را در جا نگه دارد. اول نشناختمش، چون عینک به چشمش نبود، از روی آن روبدوشامبر مخملی فهمیدم که خودش است.

مستقیم به من نگاه کرد، و هم‌زمان با دست دیگرش شیشه‌ی عینکش را با لبه‌ی روبدوشامبر ارغوانی‌اش تمیز می‌کرد. باید اعتراف کنم این حرکتش در آن لحظه‌ها به چشم من بسیار نفسانی و شهوانی می‌آمد. دستش کاملا زیر پارچه‌ی بالاپوش پنهان بود و طوری به نظر می‌رسید که انگار در حال نوازش خودش است. مرگ چون نیشگون عاشق از معشوق هم دردناک و هم درعین‌حال لذت‌بخش است، آن‌چنان‌که نمی‌توان کسی را ملامت کرد اگر خودش را این‌گونه از فکر مرگ برهاند. پشت سرش در افق چیزی می‌درخشید که به اشتباه تصور می‌کردم نور ستاره‌ها است.

به گمانم لبخند می‌زد، گرچه مطمئن نیستم. لابد دلم می‌خواهد خیال کنم آن لحظه‌ها این‌طور تمام شد تا این‌طوری ضجه‌های جان‌فرسایی را که سقف پرستاره‌ی آسمان را می‌شکافت، از گوش‌هایم بیرون برانم....

فهرست مطالب کتاب

پیش گفتار
سیزدهم آوریل 1912
دوشنبه، هشتم آوریل
پنج شنبه، یازدهم آوریل
جمعه، دوازدهم آوریل
شنبه، سیزدهم آوریل
یک شنبه، چهاردهم آوریل
دوشنبه، پانزدهم آوریل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابرمان هر کسی به فکر خودش
نویسنده
مترجمسلما رضوان جو
ناشر چاپینشر شورآفرین
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات201
زبانفارسی
شابک978-600-6955-94-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات رمان هر کسی به فکر خودش

رحیم عظیمی
۱۳۹۶/۹/۱۶
مثل اینکه نظردوستان درمورد نرم افزاراست نه کتاب هرکی بفکر خودشه؟؟؟ کتاب داستان تایتانیک بودکه اززبان شخص دیگه نقل شده! شخصیتهای داستان زیاد بودند وترجمه زیاد خوب نبود بنابراین باید برای فهم داستان زیاد تمرکز کرد! بهتراست داستانهای نویسندگان مشهور ایرانی را بیشتر بگذارید تا این داستانهای کم کیفیت، گیج کننده که با فرهنگ ما جورنیست
سارا آقامحمدی
۱۳۹۶/۱/۱
از نظر من کتاب بهترین دوست ومن به همهی کتاب‌های هزاران ستاره میدم
مهناز تقی پور
۱۳۹۵/۳/۱۱
سلامتبریک میگم این نرم افزار بسیار عالیه چون باعث ترویج کتاب خوانی میشود.
نیما عباسی
۱۳۹۷/۸/۲۹
مثل همیشه عالی
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه رمان هر کسی به فکر خودش

برای دریافت رمان هر کسی به فکر خودش و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.