معرفی و دانلود کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست

عکس جلد کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست

تمام باور‌های قدیمی را دور بریزید، کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست نوشتۀ عانگع اصلانیان، دیدتان به تغذیه را از ریشه زیر و رو خواهد کرد.

اگر باور دارید دلیل چاقی این است که تعداد کالری‌های که خورده‌اید زیاد بوده و تعداد کالری‌هایی که سوزانده‌اید کم بوده و با کمتر خوردن و فعالیت بیشتر می‌توانید لاغر شوید، این کتاب برای شماست، این کتاب تک تک باور‌های شما در مورد تغذیه را زیر و رو خواهد کرد. (فایل کتاب در تاریخ 1 بهمن 1397 به روز رسانی شده است.)

چاق‌ها مثل فقیران میلیاردر هستند. فردی که 30 کیلو اضافه وزن دارد، 240000 کالری انرژی ذخیره شده دارد. اما وقتی چند ساعت غذا به او نرسد بدنش انرژی کم می‌آورد و به شدت گرسنه می‌شود.

کسی که 30 کیلو اضافه وزن دارد ولی مدام گرسنه می‌شود و سعی می‌کند انرژی را از خوردن تامین کند، به دید نویسنده مثل فردی است که میلیاردها پول در حساب بانکی خود پس انداز کرده، اما چون رمز دسترسی به حساب‌اش را ندارد، مجبور است هر روز سخت کار کند تا پول لازم برای سر کردن آن روز را به دست آورد.

افراد چاق هزاران کالری انرژی ذخیره شده دارند ولی بدنشان برای چند صد کالری گدایی می‌کند و بی‌تاب می‌شود.
کافی است رمز حساب «بانک چربی‌های» خود را داشته باشید تا بدون زحمت لاغر شوید.

در کتاب پایان افسانه کالری‌ها یاد خواهید گرفت، که چرا با وجود ذخایر فراوان انرژی، بدن‌تان گرسنه می‌شود و با ترشح هورمون گرسنگی شما را مجبور به خوردن می‌کند و راه حل این مسئله چیست.

چاقی یک بیماری است که در آن بدن نمی‌تواند ذخایر چربی خود را ببیند. در این اثر می‌آموزید چگونه این بیماری را درمان کنید.

کتاب پایان افسانه کالری‌ها، فقط به شما نخواهد گفت که چه‌ کارهایی را انجام دهید، بلکه نوعی فکر کردن هوشمندانه‌تر را به شما می‌آموزد. این کتاب برای کسانی نوشته شده است که توانایی این را دارند که، طرز فکرهای اشتباه را دور بریزند و به دور از تعصب، طرز فکرها و ایده‌های مفید و عملی را جایگزین کنند. پس ذهن‌تان را برای جذب ایده‌های جدید، آزاد بگذارید.

در کتاب حاضر می‌آموزید که چاق شدن به میزان تحرک و میزان خوردن شما ارتباطی ندارد و موضوع بسیار عمیق‌تر از این حرف‌هاست. تا وقتی خود را درگیر تحرک و میزان کالری‌ها کنید مثل 95 درصد مردم هرگز نتیجه «پایدار» بدست نخواهید آورد.

در بخشی از کتاب پایان افسانه کالری‌ها می‌خوانیم:

زندانی‌ها، مخصوصاً زندانیان سلول‌های انفرادی افراد ایده‌آلی برای آزمایش‌های تغذیه هستند، چون به دقت می‌توان هم میزان مصرف انرژی و هم میزان خوردنشان را اندازه‌گیری کرد. آقای «ایتم سینز» محقق تغذیه دانشگاه ورمانت، در تحقیقی به زندانیانی که بسیار لاغر اندام بودند به مدت 12 هفته هر روز مقدار زیادی غذا داد. چیزی حدود 1000 کالری بیش‌تر از چیزی که به عنوان نیاز روزانه‌شان تخمین زده می‌شد. سپس، برای 4 هفته‌ی دیگر آن‌ها را آزاد گذاشتند که هر چقدر که دوست دارند بخورند.

مردم از قانون توازن انرژی این تعبیر را دارند که «زیاد خوردن و کم تحرکی عامل چاق شدن است» بنابراین طبق این تعبیر زندانیان می‌بایست مقدار زیادی چربی اضافی در بدن خود ذخیره می‌کردند، درست است؟ زندانیانی که مسلماً هیچ تحرک خاصی نداشتند و ورزش نمی‌کردند، وقتی به آن‌ها روزانه 1000 کالری بیش از نیازشان داده شود، در طی 12 هفته طبق محاسبات قانون توازن انرژی می‌بایستی 12 کیلو چربی اضافه در بدنشان ذخیره می‌شد. ولی این زندانیان بعد از 12 هفته پرخوری اجباری به‌ طور متوسط فقط و فقط حدود 2 کیلو چاق شدند و بعد از 4 هفته آزاد بودن و پرهیز از پرخوری اجباری دوباره به همان وزن اولیه خود برگشتند.

آزمایش بالا حتی با 7000 کالری بیش از حد معمول خوردن به مدت 30 ماه، روی زندانی‌های لاغر انجام شد و این افراد به‌طور متوسط بین 5 تا 10 کیلو چاق شدند.

این موضوع را افراد زیادی در جامعه تجربه می‌کنند. افراد لاغری که سعی می‌کنند حتی با پرخوری چاق شوند، ولی نمی‌توانند. از طرفی هم افراد خیلی زیادی را هم در جامعه داریم که سعی می‌کنند با کم خوردن لاغر شوند ولی موفق نمی‌شوند. این موضوع باید جرقه‌ای در ذهن‌تان ایجاد کند، چون به وضوح نشان می‌دهد که چاق شدن و لاغر شدن چیزی نیست که به زیاد خوردن یا کم خوردن (یا کم تحرکی و تحرک زیاد و میزان مصرف انرژی) مربوط باشد و چیزی است که به شرایط و اتفاقاتی که در بدن رخ می‌دهد ارتباط دارد. درست است؟ اگر شرایط درونی بدن‌تان تمایلی به چاق شدن نداشته باشند، حتی بیش ‌از حد خوردن هم باعث چاق شدن نمی‌شود. اگر بدن‌تان در شرایط هورمونی لازم برای لاغر شدن نباشد حتی کم خوردن نمی‌تواند باعث شود به‌ طور پایدار لاغر شوید. یکی از دلایل، مسلماً ژنتیک افراد است، اما اگر 5 سال قبل لاغر بودید و الان نه، بنابراین مشکل از ژنتیک نیست.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: حل مکعب روبیک تناسب‌اندام ‌
فصل دوم: مهار قاتل زنجیر‌ه‌ای
فصل سوم: قانون توازن انرژی: قانونی درست، تعبیری نادرست
فصل چهارم: دلیل علمی چاق شدن بدن
فصل پنجم: دستگیری سردسته قاتلان زنجیره‌ای
فصل ششم: حل معماهای تغذیه
فصل هفتم: باورهای نادرست در مورد متابولیسم، ورزش و اضافه‌وزن
فصل هشتم: پاسخ به معماها
فصل نهم: بازگشت به صد سال پیش
فصل دهم: مصرف چربی و بیماری قلبی
فصل یازدهم: کمیت در مقابل کیفیت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات برقعی
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-600-7531-05-1
موضوع کتابکتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست

spring bahare
۱۳۹۹/۱۱/۱۴
وای واقعا بد بود این کتاب، درکل فقط سوال مطرح کرده بدون جواب انگار ذهن و سردرگم میکنه! همش میگه کالری بده این بده اون بده اوکی من خودم شخصی هستم ک بیست ساله رژیمای مختلف گرفتم چندبارم در حد چهل کیلو یاکمتر وزن کم کردم اکثرشم تاحدی برگشت داشته پس تااینجارو موافقم ک از رژیما کاری ساخته نیس اما ایشون راهکارشون چیه!؟ کل کتاب مثال زدن ک ثابت کنن رژیما غلطه ولی اخرش میگن رژیم غلطه و من درست میگم بیاین پیش من ویزیت شین بهتون رژیم پرچربی و کم کرب بدم! همون کتوژنیک خودمون. ایشون با ترفند تااخر انگار یه تبلیغ طولانی میکنن برااینکه بقیه کتاباشونو وفایلاشونو بخونیم و مدرسه فیتنس ثبتنام کنیم و دست اخر مراجعه بهشون یه فریب بزرگ برای درآمد میلیونی از هر نفر ک واقعا از چاقی عاجز شده. خداروخوش نمیاد از درماندگیه مردمه بیچاره سواستفاده نکنین توو این اوضاع بد. امیدوارم پیامم پاک نشه از کتابراه. ممنون
Amir Irani
۱۳۹۷/۲/۲۷
نخوردن کربوهیدرات و قند و به جای آن استفاده از چربی و پروتئین که ظاهرا در این کتاب پیشنهاد شده، رژیم ابداعی دکتر اتکینز هست که در کتاب "آشپزی رژیمی دکتر اتکینز" به طور کامل شرح داده شده و دستورات کاملی برای گرفتن رژیم و حتی طرز تهیه غذاهای متناسب با دوره‌های مختلف رژیم در آن هست. من خودم با استفاده از روش دکتر اتکینز 15 کیلو وزن کم کردم اما باید بگم که پزشکها معتقدند که برای بدن بسیار مضر هست. در ضمن پس از یک دوره استراحت پس از اینکه دوباره خواستم با این رژیم وزن کم کنم حتی موفق نشدم یک کیلو هم کم کنم. پس از سوال از پزشکم متوجه شدم که این رژیم برای اکثر افراد فقط بار اول جواب میده و بعد از اون بدن عادت میکنه و به این روش جواب نمیده. بنابراین اونایی که با توجه به مضرات این رژیم باز هم تصمیم دارن ازش استفاده کنند بهتره که هر چقدر میخوان وزن کم کنند همون بار اول و به طور پیوسته انقدر ادامه بدن تا به وزن ایده آل خودشون برسند. ببخشید طولانی شد اما چون تجربه عملی داشتم گفتم شاید بیانش برای دوستان کمک باشه.
مهوش مولودی
۱۴۰۰/۱/۲۶
کتاب خوبیه همون طور که نویسنده گفته مطالبی رو روشن میکنه که خیلی تفاوت داره با افکار عمومی ولی من انتظاربیشتری داشتم بسیار کلیه عمدی مطالبو روشن نکرده برای لاغری فقط یه توضیح‌های خیلی کوچیکو ویه اشاره بسیار ریز تیتر وار کرده برای کسایی که میخان لاغربشن وهزینه شرکت در دوره مهندسی تغذیه رو ندارن باید بیشتر توضیح میداد ازاین نظر راضی نبودم درکل بدک نبود. اگر نویسنده نظرها رو میخونه لطفا یه راهنمایی بکنه یکی دوتا کتاب خوب دراین باب معرفی کنه که دردسترس باشه وقابل فهم که بیشتر سردربیارموحداقل چند کیلویی کاهش وزن داشته باشیم. من با استفاده ازمطالب کتاب که مصرف چربی حیوانیو... دارم جلو میرم ولی فقط حس میکنم بدنم بسیار راحت تر شده اون فشار ازروم برداشته شده انگار گرسنگی ندارم ولی هیچ وزنی کم نکردم. بنابراین کتاب اصلا اونجور که باید نبود برای من ولی به هر حال ممنون. صرفا اون عقاید اشتباه رو رد میکنه
پ ش
۱۴۰۱/۳/۱۵
نقاط مثبت:
1- بیان روان و ساده
2- مثال‌های جالب
3- استناد به منابع و شواهد مختلف
4- روال منطقی تر نسبت به سایر کتب مشابه که سعی در حذف قند و آرد دارند.
نقاط منفی:
1- غلطهای نگارشی و ویراستاری
2- تبلیغ دائمی ویدئوهای مربوطه از نویسنده
3- نویسنده، در پایان، هیچ راهکار منطقی برای افرادی که
به هر دلیل سطح انسولین خونشان بالا مانده و بقول خود نویسنده سلولهایشان دچار مقاومت شده‌اند ارائه نمی‌دهدو این را "عملاً" نوعی حساسیت اکتسابی/ژنتیکی به قند معرفی کرده که حساس شدن اینهمه آدم، منطقی نیست و اگر هم باشد، حذف کامل قند و آرد و حتی محصولات میوه‌ای و همه‌ی قندها را به چشم سم دیدن، میسر نبوده و بنظر درست هم نمی‌آید.
4- گلوکونئوژنز و چرخه‌های "طراحی شده" بدن انسان برای "گلوکز" را نادیده گرفته است.
***
این کتاب، تلاش خوبی در این زمینه هست. بخصوص درباره‌ی عدم ادامه «پروسه "کم غذایی" و "ورزش" درحالیکه وزن کم نمی‌کنید» و این حقیقت که انرژی در آن صورت دارد از ماهیچه و قلب و مغز شما برداشت می‌شود (که این درد وحشتناک را تجربه کرده‌ام و حالا معنایش را میفهمم) بسیار تکان دهنده بود. با این حال، راه حل عقلانی و منطقی‌ای توصیه نکرده.
با احترام، به نویسندگانِ این دست کتاب‌ها که "قند و آرد و حتی فروکتوز میوه ها" را "عامل مسمومیتِ" سیستمِ متابولیسم بدن می‌دانند، پیشنهاد میکنم که کاش تحقیقاتشان را در سطح مدیریتی اثبات کنند، تا روی بسته بندی‌های نان و شیرینی، علامت "خطر مسمومیت" (مثل سیگار) درج شود!! نه اینکه باز هم مخاطبان را درگیر انتخاب و تنظیم و حذف و قلع و قمع مواد غذایی‌ای کنند که سایر مردم از آن‌ها بهره مند هستند و همچنان افرادِ دارای اضافه وزن را در تنظیمِ خوراکشان بی تعادل و بی اراده می‌خوانند!
مرجان نبی
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
با عرض سلام و خداقوت خدمت نویسنده محترم کتاب
بنظرم من که سالهاست ورزش میکنم و حدود 4 سال است بصورت حرفه‌ای بدنسازی کار میکنم و همیشه برای حفظ وزن ایده آل درگیر رژیم و مراقبت از کالری‌های ورودی به بدنم بودم کتاب بسیار خوبی است
البته تعجب می‌کنم از دوستان عزیزی که گفته بودند کتاب خواننده را گیج و و
گنگ راه کرده؟!!!
کتاب واضح، صریح دقیق عنوان کرده مواد غذایی مفید و مضر برای تناسب اندام کدام است
ولی یک انتقاد هم به نویسنده داشتم اینکه در فصل‌های اول (تقریبا 7 فصل اول کتاب) شرحی کاملی از کربوهیدرات‌ها و انسولین دادند حتی گاهی زیادی تکراری می‌شود و مثالهای خسته کننده... ولی در فصل آخر بسیار مختصر و گذرا راجع به فیبرها و قندها اشاره شده. بنظرم به این دو موضوع مهم که در لاغری و تناسب اندام تاثیر دارد باید بیشتر پرداخته میشد.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای نویسنده کتاب
Arash
۱۴۰۲/۹/۱۰
ببین، اولش من نظرات رو خوندم نمیدونستم کتاب رو بگیرم یا نه. آخرش گرفتم. نظر منم شد مثل نظر بقیه.
(بگم که می‌ارزه خوندن کتابش)
اما آدم یاد مادربزرگای قدیم میفته. برای یه مطلب، هزار بار دلیل میارن. من توی فصل اول قبول کردم، نیازی به پنجاه و پنج هزار مثال نبود.
آخرش هم شد مثال "آفتابه لگن هفت و
دست، شام نهار هیچی"
هزار تا مثال و دلیل که خب کربوهیدرات بده، باشه. اما راه حل چیه؟ چیکار بکنیم حالا؟
من قبلا ۲۰ کیلو وزن کم کردم. حرفهای این کتاب درسته. بهتون میگم.
من رژیم کانادایی گرفتم، سه چهار ماه هر روز رفتم روی تردمیل ۴۰ دقیقه دویدم. توی دو ماه اول ۱۲ کیلو کم کردم، ولی بعدش وزنم استپ شد.
یک ماه دیگه ورزش کردم و رژیم گرفتم، اصلا هیچی دیگه کم نمیشد.
یهو رسیدیم به ماه رمضون، من روزه میگرفتم و ۳ ساعت به افطار میرفتم ۳۰ دقیقه روی تردمیل میدویم، یهو توی یه هفته، ۵ یا ۶ کیلوی دیگه کم کردم.
سر چهار ماه یا ۶ ماه بود که به وزن دلخواه رسیدم.
تا ۴ سال هم وزنم ثابت موند و دو کیلو فقط اضاف شد.
امسال پام شکست، ۳ ماه پام تو گچ بود، رژیم اتکینز رو گرفتم، ۴ کیلو اضافه کردم. بعد دوباره رژیم و ورزش کردم اما بدتر شد و الان دوباره ۱۰ کیلو اضافه دارم.
فکر میکنم همون که توی کتاب گفته راه حل منه. باید کربوهیدرات کم باشه، بدن چند ساعتی غذا بهش نرسه، بعد ورزش هوازی، بعد دو ساعت هیچی نخوری و بعد یه وعده غذای پروتئنی.
کلا فهمیدم ترکیب قند و آرد (کیک و شیرینی و شیربرنج و.. ‌.) خیلی چاق کننده است.
همچنین میوه زیاد، چاق کننده است.
راستی یادم رفت بگم، من اول از همه غلظت خون و کبد چربم رو با اهدای خون و خوردن عرق کاسنی کنترل کردم (البته برای این موضوعات برید پیش دکتر)
بعد از اون بود که زحماتم جواب داد.
یاعلی
النا عبدی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
یه‌ موضوع را هزار بار به روش‌های مختلف تکرار میکنه فقط و‌ فقط توضیح الکی و تکرار مکرراته کل فصل ها. واقعا چند بار از همون فصل‌های اول میخواستم دیگه نخونم. نتیجه گیری و‌ جمع بندی در حد دو سه صفحه به زور بود. راهکار و پیشگیری و راه حل هیچی کلا فقط الکی کشش میده یه موضوع رو. حتی بات تلگرام برای یه دو ویدیوهای آموزشیشم همینطوریه ویدیو میفرسته روز آینده مطالب همون ویدیو رو دوباره تکرار میکنه. عادلانه بگم من تمام مطالبش رو قبول کردم و از فصل دوم سوم فقط ادامه دادم به امید راه حل ولی آخرم هیچی به هیچی. توضیحات علمیش هم خیلی خوب و قابل درک بود خیلی راحت متوجه شدم و حتی به بقیه هم توضیح دادم. درکل یکم خلاصه تر بود و یکم نتیجه گیری بهتر میکرد حتما دوباره یا سه باره میخوندم و‌ بقیه هم‌ پیشنهاد میکردم حتما بخونن.
عاطفه رضازاده
۱۳۹۹/۶/۹
سلام. واقعا مهمترین و پرکاربردترین کتابم شده. اول اومده کل باورهای نادرستی ک در مورد چاقی و تغذیه هست برامون شرح داده بعد در قالب جملات کوتاه و کلیدی اومده راه حلشم گفته. هدف از خوندن این کتاب شناخت بدن و کارکردشه که براحتی خودمون بتونیم مدیریتش کنیم. تصور کنید شماخالق یک اختراعی باشید مسلما راحت و تر میتونید بکارش ببرید تا کسی که اولین بارشه داره استفاده میکنه. باید یاد بگیریم بدون اینکه دست زور بالای سرمون باشه وزنمون مشکلاتمون رو کنترل کنیم.
خیلی عالی و جالب توضیح داده. من حین خوندن کتاب حس میکردم دارم کتاب روانشناسی میخوم.
آفرین به خالق این اثر خسته نباشید واقعا. ♧♧♧
کاربر bayram
۱۳۹۸/۶/۱۸
اولا درست نیست از طرف خودتون بیاین کامنت خوب به کتاب اضافه کنین

و در مورد محتوا:
مطالب کتاب تا حدی قابل قبوله ولی این که اصرار دارن بگن روش قبلو کنار باید بذارن بیشتر حس تبلیغاتی بودن به ادم میده تا یه کتاب علمی و صریح!
به نظر میاد ایشون فقط دنبال قانع کردن مخاطب هستن که چیزی که بقیه میگن کاملا و
غلط چیزی ک من میگم کاملا درسته و فقط منم ک اینو میگه. طوری که انگار دکترای تغذیه فلج مغزین نمیتونن مقاله بخونن
درکل دید جالبی داشتن به این قضیه و به نظرم ارزش تامل روی مطالبشون رو داشت گرچه با توجه به چیزایی که گفتم نسبت محتوای کتاب به حجم کتاب مقدار قابل توجهی کمتر بود
در کل پیشنهاد نمیکنم ولی خالی از لطف هم نیست!
فرامرز بهزادی
۱۳۹۵/۲/۲۱
با عرض سلام باید بگم نوشته‌ی شما و دیدگاه جدیدی که عرضه کردید برای من بسیار ارزشمند و عالی هست. بخصوص که با نظرات خود من از هر جهت همخوانی داشت. چرا که من در جوانی بسیار پرخور بودم اما ذره‌ای شکم نداشتم. بعد از یک بیماری و مصرف کورتون وضعیتم عوض شد و شکم آوردم و با وجودیکه خورد و خوراک من به یک سوم قبل رسید حدود 40 کیلو چاق شدم. به نظر خودم تنظیم دستگاه پیچیده بدنم بهم خورده بود اما همه بزرگتری میکردند و هر کدام برام نسخه‌ای میپیچیدند. به هر حال از شما بسیار سپاسگزارم بابت نوشتن این کتاب که میدونم به کمک اون میتونم دوباره تناسبم را بدست بیارم.
حمزه معظمی
۱۴۰۰/۸/۱۹
شاهکار بود. خیلی ممنونم. مهندسی بود. سوال‌هایی رو جواب گرفتم که چندین سال یا نتونستم حل کنم یا فرصت تحقیقاتش رو نداشتم. درست بود تک تک جملات شما. خط به خط کتاب برای من نکته بود. الان بدنم را بهتر میشناسم. حتما در روش تغذیه‌ام تغییراتی خواهم داد. حتما جلد دوم کتاب رو مطالعه میکنم. ۸ ماه بعد: الان رو دارم نوشتم ویرایش میکنم: دوستان گرامی در یک جمله خلاصه کنم، اتفاقات مهمی در زندگی هر فرد رخ میدهد، برای من زندگیم به دو دوره، یکی قبل از مطالعه این کتاب و ثبت نام در مدرسه فیتنس و دیگری بعد از آن خلاصه میشه.
عبدالرضا تمیمى
۱۴۰۲/۶/۲۲
چند سالى بود که موضوع رژیم را ول کرده بودم بصورت اتفاقى با کتاب افسانه کالریها آشنا شدم آن را خریدارى و مقدارى از آن را خواندم احساس خوبی در من ایجاد کرد با سرعت بقیه کتاب را خواندم علاقمندیم در باره رژیم مجددا فعال شد در مدت یک ماه نزدیک به شش کتاب دیگر را که تلویحا اسمى از آن‌ها برده شده بود و دو خریده خواندم جستجوهاى اینترنتىم افزایش یافت مرتبه آزمایش خون کامل دادم بدون اینکه بخواهم علاقه‌ام به مواد کربوهیدرات بشدت کاهش یافت در مدت سه هفته نزدیک به چهار کیلو وزن کم کردم در حالى که مستمرا سیر هم بودم اتفاقا برخى مواد غذایی مثل چربیها و پروتیینها که قبلا کم میخوردم یا نمیخوردم را براحتى میخوردم نتیجه اینکه بدنبال دوره مهندسى تغذیه آقاى اصلانیان هستم
نیما آرمانی
۱۳۹۹/۸/۲۴
کتتبی بسیار عاالی و و فوق العاده بود استناد حرف‌های ایشان علاوه بر این که به کتب معتبر بود عقلانی بود و به راحتی می‌شد پذیرفت و مخصوصا اینکه اگر کسی چندین بار رژیم‌های کلاسیک و اشتباه قبلی رو گرفته باشه به خوبی درک می‌کند همه‌ی این حرف‌ها کاملا درست است اما این کتاب برای دادن رژیم با اینکه چه نیست بخوریم و میتوانید با مراجعه به سایت مدرسه فیتنس در دوره مهندسی تغذیه شرکت کنید تا با رژیم ان اشنا شوید این کتاب فقط برای از بین بردن باور‌های غلط غذایی و اشنایی با سلامت بدن است
از نظر من فوق العاده عالی بود
منصور مفیدی
۱۳۹۹/۳/۲۸
سلام به نویسنده محترم. کتاب شما کپی از مطالب چند نویسنده دیگر خارجی بود بازم اطلاعات تغذیه‌ای مختصری درمورد مصرف صحیح کالری‌ها وکارایی بدن درمقابل این کالری‌های خوب وبد رو به مخاطب نشون داد وراهکاری مناسب برای لاغری به من حداقل نداد. چون هر انسانی میدونه باتغذیه با کیفیت مثل گوشت خالص. ماهی وانواع میوه وغذاهای باکیفیت وروغن‌های حیوانی و یاروغن‌های خالص گیاهی مثل کنجد زیتون وغیره که قیمت‌های ان با شرایط اقتصادی هیچیک از مخا طبین چاق شما جور نیست همینطور که در کتاب نوشتین با خوردن غذاهای بی‌کیفیت چاق میشویم چون پول خوردن غذای باکیفیت ندارند شما راهکاری بهتر جلو قشر چاق با فقر مالی بزارین کتاب شما بدرد قشر ثروتمند میخوره نه فقرا.
امیر علی گلزاری فرد
۱۳۹۷/۵/۳۰
این کتاب در مورد رژیم کتوژنیک (در سایه) بحث میکنه ولی با وجود اینکه رژیم کتوژنیک مناسب اما متخصصین بیش از ١٤ روز رو توصیه نمیکنند در ضمن آب زیادی در این رژیم از بدن دفع میشه که اشاره‌ای نشده بحث دیگر در رژیم‌های کتوژنیک میوه رو توصیه نمیکنند درحالیکه همین دکتراووز که تو کتاب اشاره کردن اصلا توصیه و به حذف میوه نمیکنند بحث دیگر ارگانیک بودن اقلام رژیم کتوژنیک شما گوشتی که حاصل از گاو دارای چرای طبیعی یا گوجه فرنگی بدون نیترات رو نمیتونید پیدا کنید بحث بعدی اثرات مضر کتون بادی‌ها روی مغز در بلند مدت اثرات مهلکی دارند کتون بادی‌ها از نویسنده خواهش میکنم پاسخگو باشند
مشاهده همه نظرات 419

راهنمای مطالعه کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست

برای دریافت کتاب پایان افسانه کالری‌ها: دیگر زمین صاف نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.