معرفی و دانلود کتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

عکس جلد کتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
قیمت:
27000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

پرویز خسروانی در فروردین 1301 هجری شمسی در شهر تهران به دنیا آمد. پدرش میرزا محمد هاشم محلاتی از مالکین و متنفذین محلات بود. پرویز خسروانی پس از اتمام تحصیلات مقدماتی ، دوره متوسطه را در دارالفنون گذراند، سپس به دانشکده افسری رفته و پس از فارغ التحصیلی در آنجا استخدام گردید. فعالیت عمده‌ی وی در ژاندارمری بوده است و مناصب اداری مهمی را عهده دار بود. هنگامی که در دانشکده افسری بود ، خود و خانواده اش تمول چندانی نداشتند به همین خاطر به دنبال زن پولداری برای بهبود وضعیت اقتصادی اش می‌گشت، با چنین ذهنیتی بود که با دختری پولدار از یک خانواده بهائی به نام ملیحه نعیمی آشنا گردید. پدر این دختر از بزرگان فرقه بهائی و بسیار متمول بود در یک باغ 5 هزار متری و در یک ساختمان مجلل زندگی می‌کرد.

پرویز خسروانی علاوه بر پست‌هایی مانند معاونت ژاندارمری، مسئولیت‌های دیگری نیز داشت که مهمترین آنها عبارتند از: مؤسس و رئیس باشگاه تاج، معاون نخست وزیر و رئیس سازمان تربیت بدنی در دولت هویدا، و آجودان محمدرضا پهلوی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک
ناشر چاپیانتشارات مرکز بررسی اسناد تاریخی
سال انتشار۱۳۸۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات535
زبانفارسی
شابک978-600-149-004-0
موضوع کتابکتاب‌های تاریخ ایران
قیمت نسخه الکترونیک
27000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

حمید آجرلو
۱۴۰۰/۷/۱۹
کتاب جالبی بود. هرچند خسروانی چون با نصیری مشکل داشته بعید نیست خیلی از اینها پرونده سازی باشن. همون طور که خودش بارها توی جاهای مختلف از این پرونده سازیها گفته.
mohammad javad esmailpour
۱۴۰۰/۴/۱۱
بهتری بود تصویر اصلی اسناد و مکاتبات در کتاب میامد
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک

برای دریافت کتاب پرویز خسروانی: رجال عصر پهلوی به روایت اسناد ساواک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.