معرفی و دانلود کتاب کمپوت هلو

عکس جلد کتاب کمپوت هلو
قیمت:
15000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کمپوت هلو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کمپوت هلو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کمپوت هلو

دلیل نامگذاری این کتاب، آن بود که محتوای ارائه شده در یک دوره کارگاههای آموزشی را که دانستن آنها برای هر فردی ضروری است با کمترین حجم مطلب و بیشترین سودمندی ارائه نماید. بنابراین کوشش شده است تا از شرح و تفصیل مطالب خودداری شود و فقط ذهن خواننده را متوجه موضوعات مورد نظر در کتاب نماید ولی تفکر بیشتر و درک کامل آن را به خود او واگذارد. به نظر می‌رسد خواننده فارسی‌زبان، به دلیل نداشتن وقت کافی یا عدم علاقه به کتابخوانی یا هر علت دیگری از مطالعه متون بلند و ملال‌آور، دلزده شده است و اکنون دوره کتابهایی است که با ذکر کمترین واژگان، بتوانند بیشترین مطلب را به ذهن خواننده منتقل نمایند.

این مجموعه کتب، چکیده­ای مختصر و مفید از کارگاههای آموزشی است که در دانشگاه صنعتی شریف در حوزه توسعه کسب و کار، نوشتن طرح تجاری، نگارش مقالات بین­المللی، رزومه­نویسی، تکنیکهای خلاقانه حل مسئله، توفان فکری، اصول و فنون مذاکره، شخصیت‌شناسی، قراردادنویسی، بازاریابی، کار تیمی، مدیریت زمان، تجاری­سازی ایده­ها و خلق ثروت از علم، مدیریت پروژه، مدیریت کسب و کارهای کوچک، آراستگی محیط کار، عملی کردن دانسته‌ها، اقتصاد مهندسی، یافتن شغل مناسب، تکنیکهای مصاحبه، اَبَرشغلهای آینده، مشاغل مجازی و ... برگزار شده است.

جلد دوم از مجموعه کتابهای طعم دانایی به نام «الماس نتراشیده» به اهمیت نقش نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانها می‌پردازد و این که تا به پرورش مهارتهای انسانی آنها اقدام نکنید، نباید انتظار سازمانی متعالی را داشته باشید.

جلد سوم به نام «شناخت بازار» درباره روشهای نوین بازاریابی و راه‌اندازی کسب‌وکار است و توجه خواننده را به شناخت انواع متفاوت هوش جلب می‌کند و این که کسی که در انجام محاسبات ریاضی، چندان قوی نیست چطور می‌تواند هوش اقتصادی داشته باشد یا در زمینه موسیقی، فردی موفق باشد!

جلد چهارم با عنوان «وظیفه نخبگی» روشهای متفاوت کسب‌وکار را در جهان رو به تغییر آینده تشریح می‌کند و این که توجه به روشهای قدیمی کسب ثروت و عدم توجه به دنیای دیجیتالی آینده، برای بقا در بازار رقابتی این زمانه کافی نیست. به عبارت دیگر روزگار مشاغل سنتی، سپری شده است!

فهرست مطالب کتاب

شخصیت‌شناسی

کار تیمی

یکصد قانون در مدیریت پروژه

توفان فکری

تجربه‌­های بازاریابی

آموزش‌ خلاقیت

اصول و فنون مذاکره

نظام آراستگی محیط کار یا 5S

عملی کردن دانسته‌­ها

مدیریت زمان 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کمپوت هلو
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک9786000402440
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های مدیریت پروژه
قیمت نسخه الکترونیک
15000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کمپوت هلو

کاربر sha
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
کتاب ارزشمند و مفیدی است
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب کمپوت هلو

برای دریافت کتاب کمپوت هلو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.