معرفی و دانلود کتاب گل خورشید

عکس جلد کتاب گل خورشید
قیمت:
12000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب گل خورشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب گل خورشید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب گل خورشید

آسمان گرگ و میش است. در توتستانى لابه‌لاى برگ درختان، پیله‌هایى دیده مى‌شوند که شروع به جنبیدن مى‌کنند. پروانه‌هایى از درون پیله خارج مى‌شوند و به پرواز درمى‌آیند.

یک پیله دیرتر از بقیه و به سختى باز مى‌شود. پروانه‌اى از آن بیرون مى‌آید. از پاره کردن پیله‌اش خسته شده،روى برگى مى‌نشیند. اطرافش را نگاه مى‌کند، همین طور به خودش، بال‌هایش را مى‌بیند و شاخک‌هایش را. سعى مى‌کند بایستد،  بال‌هایش آویزان هستند و ایستادن براى او مشکل به نظر مى‌رسد. به بال‌هاى خود تکانى مى‌دهد. کمى بلند مى‌شود و تلوتلو مى‌خورد.

روى برگى مى‌نشیند، در حالى که عرق کرده، قوایش را جمع مى‌کند. دوباره بال مى‌زند، کمى پرواز مى‌کند، تعادلش به هم خورده، دوباره سعى مى‌کند و بالاخره پرواز کرده و اوج مى‌گیرد. در فضا پشتک وارو مى‌زند، حرکت مى‌کند، از بالا درختان و سرزمین‌هاى سرسبزى را مى‌بیند. پرندگان و حشراتى از کنارش رد مى‌شوند.

به گلزارى از گل‌هاى متنوع و قشنگ مى‌رسد، با دیدن گل‌ها خوشحال مى‌شود. گلى توجهش را جلب مى‌کند، روى گل مى‌نشیند. سرش را میان گلبرگ‌هاى گل فرو برده و کمى شهد مى‌خورد. در حالى که صداى آبشار و پرندگانى از دور به گوش مى‌رسد. پس از لحظاتى سرش را با شتاب از درون گلبرگ‌ها خارج ساخته و چندین بار تف مى‌کند. سرفه کرده، از روى گل برمى‌خیزد، عقب عقب از گل دور مى‌شود، در حالى که متعجبانه به او نگاه مى‌کند، به پرواز درمى‌آید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب گل خورشید
نویسنده
سال انتشار۱۳۸۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات92
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
12000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب گل خورشید

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب گل خورشید

برای دریافت کتاب گل خورشید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.