معرفی و دانلود کتاب صوتی اثر مرکب: روش‌های ساده اما شگفت‌انگیز برای چند برابر کردن موفقیت

عکس جلد کتاب صوتی اثر مرکب: روش‌های ساده اما شگفت‌انگیز برای چند برابر کردن موفقیت
قیمت:
72500 تومان - 7.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی اثر مرکب: روش‌های ساده اما شگفت‌انگیز برای چند برابر کردن موفقیت

کتاب صوتی اثر مرکب اثر دارن هاردی، حاوی روش‌های ساده اما شگفت‌انگیزی است که موفقیت را در هر حوزه‌ای از زندگی چندین برابر می‌کند.

کتاب صوتی اثر مرکب (the Compound Effect) دربردانده‌ی نکات طلایی موفقیت در کار و زندگی‌ست و اصول به دست آوردن موفقیت و مهم‌تر از آن ادامه داشتن آن را در این کتاب یاد می‌گیریم.

همه ما به دنبال موفقیت و تحقق اهداف و آرزوهایمان هستیم. اثر مرکب وجه اشتراک تمام افراد موفق با یکدیگر است که "دارن‌ هاردی" با بررسی تک‌تک آن‌ها، به آن رسیده است. این کتاب به شما می‌گوید که چطور با چند اصل ساده زندگی روزمرتان را متحول کنید. اثر مرکب می‌گوید برای به وجود آمدن تغییرات بزرگ نیاز به قدم‌های بزرگ نیست بلکه ثبات قدم در انجام تغییرات کوچک است که می‌تواند شما را به آنچه می‌خواهید تبدیل کند. همچنین این تغییرات کوچک و اتفاقات پیرامون آن‌ها را در مسیر موفقیت بررسی می‌کنید.

دیگر زمان آن رسیده است که یک بار برای همیشه حقیقت موفقیت را بدانید. هیچ فرمول معجزه‌آسایی وجود ندارد. شما با دو روز کار در اینترنت میلیاردر نمی‌شوید یا با استفاده از یک کِرِم بیست سال جوان‌تر نخواهید شد. خیلی عالی بود اگر می‌شد موفقیت، اعتماد به نفس و سلامتی را در یک پکیج از سوپرمارکت خرید اما اینطور نیست. باید آن‌ها را بدست آورید و دارن‌ هاردی به ما می‌گوید که از طریق کنترل نیرویی که در زندگی‌مان وجود دارد باید این کار را انجام داد. با کنترل نیروی اثر مرکب. چیزی که در این کتاب صوتی به شما گفته می‌شود، نتیجه 16 سال تحقیقات و تجربه دارن‌ هاردی با بهترین اساتید دنیاست. قبل از شروع لازم است بدانید که بدست آوردن موفقیت دشوار، گاهی خسته کننده و تکراری است. در این کتاب شما رازهای خارق‌العاده‌ای را کشف نمی‌کنید، بلکه چیزهایی که در زندگی‌تان وجود دارد را کنترل و با تغییرات ساده اتفاقات بزرگ برای خودتان به وجود می‌آورید.

کتاب اثر مرکب و مضمون و هدف گذاری آن به نحوی است که مدیر، کارمند، مرد، زن، پیر، جوان و هر مخاطبی در هر قشر و سن و شغل و حرفه‌ای بتواند به فراخور نیازش از آن بهره‌مند شود و برای موفقیت و تداوم موفقیت به آن نیازمند باشد. تا آنجا که نویسنده در مقدمه کتاب ادعایی بزرگ می‌کند و می‌گوید: مهم نیست چه چیزی یاد می‌گیرید یا از چه استراتژی و تاکتیکی استفاده می‌کنید، موفقیت در نتیجه اثر مرکب به دست می‌آید.

موفقیت آسان نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را واقعیت ببخشد و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی صد در صدی شما نمی‌تواند باعث کم شدن وزن‌تان شود. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلا راحت نیست. هیچ گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و تمرین و اشتیاق زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت! اما باور این جملات نقطه شروع است.

اگر تا اینجای قصه را می‌توانید بازی کنید برای شما یک پیشنهاد ردنشدنی داریم. پیشنهادی درست شبیه یک نوشیدنی گرم وقتی دست‌هایتان از شدت سرما بی‌حس شده است. پیشنهاد ما انجام تغییرات و روش‌هایی است که «دارن هاردی» در کتاب «اثر مرکب» برای شما می‌گوید. این تغییرات به هیچ‌وجه اطلاعات جدیدی نیست. بلکه تمام کارهایی است که شما می‌دانید و انجام نمی‌دهید.

دارن هاردی (Darren Hardy) نویسنده، سخنران و مشاور آمریکایی است که تا سال 2015 ناشر "مجله موفقیت" یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است. او از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد. مجله موفقیت به او این امکان را داد تا با مدیران برجسته، کارآفرینان برتر و قهرمانان مصاحبه داشته باشد و همین موضوع باعث شد تا پرده از راز موفقیت آن‌ها بردارد.

او در شبکه‌های اجتماعی و وبلاگش استراتژی و اصول موفقیت را با روش‌هایی که خودش آزمایش کرده و به نتیجه رسیده است با مردم به اشتراک می‌گذارد. او می‌گوید که دوست دارد همه از تمام پتانسیل زندگی خودشان استفاده کنند. دارن هاردی مدیرعامل خیریه کودکان نامرئی است که به کودکانی که برای سرباز شدن در کشور‌های آشوب زده دزدیده می‌شوند کمک کند تا راه زندگی‌شان را پیدا کنند. او مشهورترین مقالات نیویورک تایمز را می‌نویسد و چندین کتاب مشهور دارد که بهترین آن‌ها "اثر مرکب" است.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
2 دقیقه
شناسنامه
1 دقیقه
متن پشت جلد
14 دقیقه
در ستایش کتاب اثر مرکب
1 دقیقه
تقدیم
2 دقیقه
قدردانی
1 دقیقه
هشدار
9 دقیقه
پیام ویژه‌ی آنتونی رابینز
10 دقیقه
پیشگفتار
15 دقیقه
فصل اول - اثر مرکب در عمل - بخش اول
14 دقیقه
بخش دوم
12 دقیقه
بخش سوم
18 دقیقه
فصل دوم - انتخاب‌ها - بخش اول
20 دقیقه
بخش دوم
19 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
18 دقیقه
فصل سوم - عادت‌ها - بخش اول
16 دقیقه
بخش دوم
18 دقیقه
بخش سوم
15 دقیقه
بخش چهارم
17 دقیقه
بخش پنجم
6 دقیقه
بخش ششم
14 دقیقه
فصل چهارم - تکانه - آغاز حرکت تو به سوی هدف - بخش اول
14 دقیقه
بخش دوم
11 دقیقه
بخش سوم
17 دقیقه
بخش چهارم
16 دقیقه
فصل پنجم - عامل‌های تاثیرگذار بیرونی - بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
19 دقیقه
بخش سوم
16 دقیقه
فصل ششم - شتاب گرفتن - بخش اول
18 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم
10 دقیقه
سخن آخر
17 دقیقه
ضمایم - بخش اول
15 دقیقه
ضمایم - بخش دوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی اثر مرکب: روش‌های ساده اما شگفت‌انگیز برای چند برابر کردن موفقیت
نویسنده
مترجمفرخ بافنده
راویکامبیز خلیلی، هوتن شاطری پور، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۱۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
72500 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر مرکب

فرشید م...
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
کیفت صدا و نوع بیان بسیار مهم که در این اثر فوق‌العاده صدای زیبا و جذاب با موسقی متن ملایم و مرتب وجه تمایز آن با سایر فایل‌های صوتی داخل اینترنته حتما خریداری کنید و لذت ببرید و تحولی در زندگی خود ایجاد کنید با انجام و عملیاتی کردن توصیه‌ها و نکات مهم و ساده این کتاب صوتی.
شاد و موفق و مؤ‌ثر باشید✌️
Morteza Nabavi
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
سلام من چاپ شده این کتاب رو خوندم واقعا محشره. برنامه ریزی ثبت وقایع تقویت نقاط قوت به جای حذف نقاط ضعف از جمله نکاتی بود که من از این کتاب یاد گرفتم
علی شاه محمدی
۱۳۹۸/۱/۴
اثر مرکب کتاب فوق العاده‌ای است. کتابی بی‌نظیر برای همه کسانی که بارها در زندگیشان تصمیمهای بزرگ و خارق العاده برای تغییر گرفته‌اند اما پس از مدتی به زندگی عادی قبلی خود بازگشته‌اند زیرا آن‌ها هرگز متوجه نشده‌اند که بنای نظام هستی و کائنات بر تکامل و تکوین بنا شده نه تغییرات لحظه‌ای و خلق الساعه. و به همین دلیل از ایجاد تغییر در زندگی خود ناامید شده‌اند. نمونه شکست خورده تغییرات آنی در کشور خودمان صدها بار آزموده شده نتیجه هربار یکی بوده: طرح ضربتی ایجاد اشتغال، طرح ضربتی مبارزه با گران فروشی و...
دارن هاردی در کتاب اثر مرکب پله پله به ما می‌آموزد که تغییرات شگرف و ماندنی پله پله است و زمان بر نه یکشبه. این کتاب را به همه کسانی که از زندگی معمولی خود خسته شده‌اند و رویاهای بزرگ در سر دارند توصیه میکنم.
نوید مصطفوی
۱۳۹۸/۸/۷
بجای کتابهای بی‌محتوا درسی چه خوب بود اگر این کتاب و امثال این کتاب در نظام آموزشی کشور جای میگرفت
علیرضا پیمان
۱۳۹۸/۷/۱۳
موضوع این کتاب و راه حل‌های عملی اون بینظیره.
یاد میده که چطور باتصمیم‌های کوچک و به ظاهر کم اهمیت یا بی‌اهمیت زندگیتو تغییر بدی. این یه راهکاره خوبه چون ما نمونه‌های شکست خورده‌ای از تصمیم‌های بزرگ و آنی و احساسی و بی‌نتیجه رو در سیستم مدیریت کلان کشورمون داریم. مثل طرح ضربتی مبارزه با مفاسد که و
اقتصادی فقط تشت رسوایی گروهی را نشان داد اما مشکل فساد اقتصادی کشور حل نشد. مساله این است که این کتاب علاوه بر مسائل کلان بر روی مسائل فردی تکیه داره این نکته مهمیه. شما اگر نتونی در روابط شخصیت و. خصوصیت موفق باشی نمیتونی انتظار موفقیت در کسب و کارت را داشته باشی.
پیشنهاد میکنم کتاب را تهیه و چندین بار مطالعه کنید.
فرمول اثر مرکب بسیار کاربردی هست و بنده به عنوان مدرس آیلتس تصمیم دارم راهکارهای عملی نویسنده را در سیستم تدریسم پیاده کنم.

کتاب بخوانیم تا توانگر شویم.
درد جامعه ما از ناآگاهی است.
خرد یارتان
mahsa shpa
۱۴۰۰/۲/۳
عالی بود و به شدت توصیه میکنم 🙂
اول میگه با انجام کارهای خیلی بی اهمیت و کوچیک اما به صورت مداوم و روزمره میتونیم نتایج مثبت توی زندگیمون به وجود بیاریم... مثلا هر روز نیم ساعت کتاب بخونم یا زبان بخونم یا ١٠٠کالری کمتر بخورم
بعد میگه باید این عادت رو رهگیری کنی یعنی یه دفتر داشته باشی و بنویسی و
چند کالری در روز میخوری...
باید هدف هاتون رو مشخص کنید با انجام کارهای کوچیک که تبدیل به عادت میشن به هدفتون که مثلا لاغر شدن هست و میخوای با تبدیل ١٠٠کالری کمتر به عادت روزانه بهش برسی...
حوزه‌هایی از زندگیت که ثابت قدم نیستی رو پیدا کن و اصلاحش کن...
ورودی رسانه‌ها و اطلاعات روی زندگیت رو مشخص کن. ذهن تو مثل لیوانه و نذار اخبار یا اطلاعات غیر مفید لیوانت رو پر کنه...
یه همراه موفقیت پیدا کن که باهم تو فاصله زمانی مشخص باهم هدفتون رو بررسی کنید...
تو بعضی حوزه‌ها میتونی بیشتر به خودت فشار بیاری و شکوفا بشی مثلا تمرین بدنسازی یا تشویق دیگران...
حسین
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
بی شک این کتاب جزء بهترین کتاب‌ها هست حتی شما به تنهایی این کتابو میتونین به عنوان موفقیت برنامه ریزی تمرکز تسلط عادت‌های کوچک موثر به عنوان یک کتاب مرجع تمام کتاب‌های مدیریتی موفقیت خودسازی بدونین این کتاب رو باید کامل گوش بدین ضرب المثل هاشو باید عمقی درک کنین میکرو کتاب فایده نداره این مثال هاست که شمارو قانع توجیح و به اون درک میرسونه که چرا باید این کارا رو بکنین من خلاصشم خریده بودم ولی فایده‌ای نداره چون خود کتاب میگه فکرای ماکروفری نکنین فایده‌ای نداره میکرو کتاب یه جورایی خوبه ولی باید اصلیشو شما عمقی بخونین توجیح شین بعد خلاصه و میکرو کتاب گوش کنین با احترام یه نقدی برای کسایی که تایم نمیزارن و با سرعت میخوان فقط تمومش کنن این کتاب سبک زندگی و حتما پیشنهاد میکنم نسخه‌ی متنیشم اگر بتونین بخونین همزمان گوش دادن کتاب تاثیر بهتری میتونید داشته باشین چون دو چیز هم دیداری هم شنیداری شما رو درگیر کلمات کلیدی و با ارزش این اثار باشه
Roya Hoseini
۱۴۰۱/۸/۹
سلام به خواننده عزیز
این کتاب همونطور که قطعا میدونید در زمینه موفقیت و برنامه ریزی نوشته شده
از اونجایی که خط داستانی نداره و به شکل رمان نوشته نشده و جملات بیشتر خبری هستند (من با اینجور کتاب‌ها میونه خوبی ندارم و برام خسته کنندست) ولی این کتاب شیوه بیان جذابی داشت و تا آخرش گوش دادم یادداشت
کردم و آخرش سوالاتش رو روی کاغذ نوشتم
در کل که کتابی بود که ذهن من رو به خودش درگیر کرد و خیلی منو به تفکر واداشت مثلا اینکه من ۱۹سال دارم و با این کتاب همش به این فکر میکردم که واقعا من چه‌ چیزی از این دنیا میخوام و هدف و رسالت من در این دنیا چی هست
در برنامه ریزی و تلاش روزانه هم تاثیر گذار بود و زورش رسید که من رو متقاعد کنه که با برنامه پیش برم
در حال حاضر کنکوری هستم و این کتاب کمک کرد در زمینه درس خوندن برنامه ریزی کنم و عملکردم خیلی بهتر شده
خلاصه که کتاب خوبیست گوینده هم تواناست گوش بدین پشیمون نمیشید
Soheil Alipour
۱۴۰۱/۵/۲
برخلاف نظر بسیاری از دوستان به هیچ عنوان کتاب خوبی نیست و گفته‌های نویسنده همان مصداق بارز یک مرغ دارم تخم میکنه جوجه میشه بعد مرغ میشه بعد تخم میکنه است. و از بابت دیگر هیچ آدمی تضمینی برای اینکه تا ابد زنده است نداره، و محروم کردن خودمان از چیزهای که دوست داریم بخاطر اینکه ارزششان در بیست سال یک دیگر چقدر میشه اشتباه بسیار بزرگ است. و البته با کمی بررسی در زندگی نویسنده متوجه خواهید شد که خود او نیز همچین آروم آهسته ثروتمند نشده بلکه با فعالیت در زمینه املاک در جوانی به یک فرد ثروتمند تبدیل شده است.
این کتاب واقعا توسط یک سردبیر مجله نوشته شده و شک نکنید هیچ انگیزه‌ای جز کسب درآمد و فروش بالا نداشته و با اطلاع از یک سری مطالب ساده روانپزشکی بسیاری از افراد را مجذوب خود میکند.
برخلاف این کتاب در لحظه باید زندگی کرد و از لحظات لذت برد هیچ ضمانتی وجود ندارد که فردا زنده خواهیم بود، پس از تمام چیزی که برای لذت بردن در اختیار داریم باید استفاده کنیم.
مسعود تشکری
۱۳۹۸/۱/۴
دو صد گفته چو نیم کردار نیست
به امید موفقیت تمام کسانی که آماده هستند
فروزان فدایی
۱۳۹۷/۱۰/۴
این کتاب بی‌نظیره چون به اصول موفقیت اشاره میکنه و اینکه چطور با کارهای کوچک به موفقیت‌های بزرگ برسیم... یکی از بهترین کتاب‌هایی ک توی زندگیم خوندم از بعد موفقیت
fahim fahim
۱۳۹۸/۲/۱۱
تعریف این کتاب رو زیاد شنیده بودم و خریده بودمش ولی فرصت نمیکردم بخونمش
تا اینکه اینجا دیدم به صورت صوتی گذاشته شده
برای اولین بار کتاب صوتی گوش دادم و برخلاف ذهنیتم که کتاب‌های صوتی نمیتونن جذاب باشن، (چون شاید لحن صدای گوینده خسته کننده بشه برام) این صدا و بیان عالی گوینده که همه‌ی زیر و بم‌ها
رو بدون هیچ مکث و اشکالی عالی برامون میخونه، باعث شد موفق بشم تا آخر این کتاب رو گوش کنم و بالاخره یه جورایی بخونمش 😍😍 واقعا ازتون ممنون و سپاسگزارم... و دوست دارم کتاب‌های دیگه‌ای با صدای ایشون پیدا کنم و گوش بدم..
محتوای کتاب هم ک نیازی به توضیح و تعریف نداره.. همونطور ک شنیده بودم عالی و فوق العاده بود 😍😍😍❤❤❤
فاطمه جهانگیر
۱۳۹۸/۲/۳۱
من این کتاب رو ٣ مرتبه از اول تا آخر طی ماهها دارم گوش میکنم. هربار میام سست شم، ناامید شم میرم سراغش. زبان ساده و قابل درکی داره پیشنهاد میشه حتما بخونید یا گوش کنید
بهراد مافی اصل
۱۴۰۲/۸/۱۸
بسیار کتاب عالی همراه با گویندگی بسیار روان و خوش صدا. اکثر مباحث این کتاب مسائلی هست که همه در درون خودمون و شاید بشه گفت در ضمیر ناخودآگاه خودمون میدونیم ولی واقعیت امر اینه که هرگز بهشون فکر نمیکنیم. وقتی متن کتاب رو میخونیم و میشنویم میدونیم که اینهارو میدونستیم ولی هرگز بهشون توجهی نکرده
به
بودیم! خاطر همین موضوع متن کتاب بسیار آشنا و روان به نظرمون میاد.
اما به شدت خوندن و شنیدنش رو به همه افراد توصیه میکنم چون مثل یک تلنگر برای روانمون و باعث حرکت در زندگیمون میشه و از طرفی خیلی‌ها قصد دارن که بتونن از جایی شروع کنن و موفقیتشون رو استارت بزنن، این کتاب حداقل یک خط مشی و یک الگو برای افکار پراکنده ارائه میکنه که به شدت میتونه کمک کننده باشه!
استاد کوهگرد
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
در مورد این کتاب چی بگم؟ هوم من احساسات مختلطی دارم و دارن اطلاعات انگیزشی فوق العاده‌ای دارد. من به خصوص پمپ آب و تئوری شادی را دوست دارم در مورد اینکه چقدر باید صبور و پایدار باشیم تا بتوانیم حتی از کوچکترین فایده‌ای بهره مند شویم و زمانی که کمی شتاب گرفتیم، در آن زمان است که باید در چالش خود و مقاومت کرده به کار خود ادامه دهیم یا هدف. چقدر مهم است که حرکت را ادامه دهیم زیرا اگر متوقف شویم، ایجاد دوباره آن را دشوارتر می‌کند.
من هم نسبت به دارن کمی حساس شدم. چه بچه خوبی بود که سعی می‌کرد کار‌هایی کند که پدرش به او افتخار کند. من دوست دارم که پدر سرسختش خود را بسیار تحسین می‌کند.
فقط میشه گفت باید اثر مرکب را بلعید
مشاهده همه نظرات 3076

راهنمای مطالعه کتاب صوتی اثر مرکب

برای دریافت کتاب صوتی اثر مرکب و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.