معرفی و دانلود کتاب صوتی از دولت عشق

عکس جلد کتاب صوتی از دولت عشق
قیمت:
۴۰۰۰۰ 20000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی از دولت عشق

کتاب صوتی از دولت عشق اثری از کاترین پاندر به عنوان پیشگام شیوه تفکر مثبت شناخته می‌شود. پاندر در این اثر به معجزاتی که تحت تاثیر عشق الهی به وقوع پیوسته‌اند و زندگی را متحول و سعادتمند ساخته‌اند، اشاره می‌کند.

کاترین پاندر (Catherine Ponder) یکی از شناخته‌ شده‌ترین نویسندگانی است که به موضوع خوشبختی و کامیابی در زندگی بشر پرداخته است. «معجزه عشق»، «راه کامیابی خود را دوست بدارید»، «قدرت رستاخیز بخش عشق»، «شیوه ویژه عشق 1»، «شیوه ویژه عشق 2» و «از دولت عشق» عنوان‌هایی است که در این کتاب به چشم می‌خورد. همچنین پاندر نامه‌های آموزنده و جالبی را که دریافت کرده را به این اثر افزوده است.

توجه مدام به یک شی زیبا، تصویر ذهنی آن را می‌آفریند و آن تصویر از طریق شما و دیگران، وارد کار و فعالیت می‌شود تا زیبایی بیشتری برایتان بیافریند. مطلب مهم این است که دست به کاری بزنید که گام آغازین به سوی زیبایی محسوب می‌شود، حتی اگر گامی کوچک باشد. با این کار، زیبایی، برکت و فزونی می‌یابد. آن‌گاه شما قادر می‌شوید که زیبایی را برخیزانید و زنده کنید و زندگی و جهان‌تان را بستایید.

شما می‌توانید از دولت عشق (The prospering power of love) بهره‌مند شوید زیرا همه محبت و عشقی را که برای شفا و سلامت و توانگری و ثروت و شادمانی و سعادت نیاز دارید در باطن خود شماست. عشق الهی یکی از قوای ذهنی و معنوی خودتان است.

یکی از جامعه‌شناسان مشهور جهان در دانشگاه هاروارد قدرت محبت را مورد بررسی و پژوهش قرار داد و به این نتیجه رسید که: عشق را نیز مانند هر فضیلت دیگر، انسان می‌تواند آگاهانه ایجاد کند و بپروراند. برای رفع اختلاف زناشویی خود باید این عبارت را تکرار کنید: من از عشق الهی می‌خواهم که هم‌اکنون پیوند زناشویی ما را شفا بخشد.

یک خانم منشی که علاقمند بود کار جالب توجه و پر درآمدش را حفظ کند دریافت که باید بیاموزد چگونه با بدخلقی سر صبح رئیس‌اش کنار بیاید از قدرت کامیابی بخش محبت آگاه شد و به تکرار این عبارت پرداخت که: همه آدمیان تجلی عشق الهی هستند. پس من به جز عشق الهی با هیچ چیز دیگر نمی‌توانم روبرو شوم. برای حل مشکل مالی باید این عبارت تاکیدی را تکرار کنید: عشق الهی هم‌اکنون مرا توانگر و دولتمند می‌کند.

جملات برگزیده کتاب صوتی از دولت عشق:

- قسمت کردن آنچه دارید با دیگران آغاز افزایش مالی است.
- هر فرد که خوشبخت شود برای اطرافیانش خوشبختی می‌آورد.
- هر گاه بدانی که مردمان عشقند، همه عوض خواهند شد ما نیز در چشم مردم عوض خواهیم شد.
- زخم‌ها و آزارهای گذشته و حال را ببخشایید. فقط به خاطر خودتان. وگرنه روحتان می‌فرساید و به تباهی کشیده می‌شود.
- دولت عشق یعنی احضار موهبت‌های جاودان زندگی، وظیفه شما، به شگفت آمدن از کار عشق نیست. تنها کاری که شما باید بکنید این است که دل و جرات نشان بدهید و عشق را از درون به بیرون بفرستید.
- دلیل اینکه گاه مردم ما را می‌آزارند این است که روح آن‌ها توجه الهی و دعای خیر ما را می‌جوید، اگر برای آن‌ها برکت و آمرزش بطلبیم، دیگر آزارمان نمی‌دهند. از زندگی‌مان بیرون می‌روند و خیر و صلاحشان را جایی دیگر می‌یابند.
- اگر به دیگری نفرت بورزید، با حلقه‌های کیهانی به او متصل می‌شوید و به بند او در می‌آیید. به اسارت زنجیری راستین، هر چند ذهنی به هر چه نفرت بورزید با طوقی کیهانی به بند او و اسارتش در می‌آیید. اگر در تمام دنیا تنها یک نفر باشد که به راستی از او خوشتان نیاید، همانا او کسی است که با حلقه‌ای محکم‌تر از فولاد، خود را به او وصل کرده‌اید.

در قسمت‌هایی از کتاب‌ صوتی از دولت عشق می‌شنویم:

شاید تصور من و شما از عشق همان چیزی باشد که پولس رسول توصیف کرده است. می‌توانیم در محبت شخصی و غیر شخصی این خصایص را از خود نشان دهیم. در عشق و محبت شخصی می‌توان نسبت به افراد خانواده و خویشاوندان مهربانی و نرمش و ادب و عاطفه و تایید و تحسین و ملاحظه و ایثار نشان داد. عشق و محبت غیر شخصی یعنی توانایی کنار آمدن با مردم بدون دلبستگی شخصی و وابستگی عاطفی.

برای آفرینش آگاهی و پرورش محبت غیر شخصی و نیکخواهی نسبت به همکاران و آشنایان و همه کسانی که با آن‌ها سر و کار داریم، تکرار عبارت زیر بسیار موثر و سودمند است:

من بدون هیچگونه وابستگی، همه مردم را دوست دارم و همه مردم نیز بدون هیچگونه وابستگی مرا دوست دارند.

آنچه که در زیر می‌خوانید نامه‌های اشخاصی است که یا در سخنرانی کاترین پاندر شرکت کرده‌اند یا کتاب وی را خوانده‌اند و این حقیقت را آزموده‌اند:

بانویی از اوهایو: هشت سال بود که در مدت مرخصی‌ام به علت مشکلات مالی به سفر نرفته بودم. تا این که تکرار این عبارت را آغاز کردم که: عشق الهی هم اکنون ثروت و شوکت می‌بخشد و به شیوه‌ای شکوهمند دولتمندم می‌کند.
چندی نگذشت که دوستی یک بلیط رفت و برگشت فلوریدا به من هدیه کرد. دوستی با من تماس گرفت و گفت برای ماموریتی اداری به فلوریدا می رود و از من دعوت کرد که همراهش بروم و در این مدت در آن هتل با او هم اتاق باشم. تنها پولی که من پرداختم برای غذا بود و این سفر را معجزه عشق الهی می‌دانم.

زن و شوهری از نیویورک: از روزی که کلام عشق الهی را تکرار کردیم چنان مشتری‌ها به فروشگاه مبل فروشی ما سرازیر شدند که مجبور شدیم کارمند تازه‌ای استخدام کنیم به راستی که از دولت عشق می توان دولتمند شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
73 دقیقه
بخش اول
66 دقیقه
بخش دوم
66 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی از دولت عشق
نویسنده
مترجمگیتی خوشدل
راوینازنین آذرسا
ناشر صوتی آذرسا
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۰۰۰۰ 20000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی از دولت عشق

Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۷
کتاب از دولت عشق دربارۀ تأثیر مهمّ قدرت عشق و محبت در زندگی انسان‌ها است. کاترین پاندر در فصل اول از این کتاب مشهور، از قدرت معجزۀ عشق گفته؛ فصل دوم به شیوۀ برخورد ما با مشکلات می‌پردازد؛ در فصل سوم از بخشش و رهایی صحبت می‌کند. و معتقد است که اکثر ما با نام عشق افراد را اسیر خود کرده و آزادی عمل را از آن‌ها گرفته‌ایم. فصل چهارم کتاب، قدرت تجدید حیات عشق را بررسی می‌کند؛ در فصل پنجم و ششم، شیوۀ عملکرد ویژۀ عشق توضیح داده می‌شود؛ این فصل، درواقع به افکار و اندیشه‌های‌مان نظم می‌بخشد. پاندر در فصل پایانی این کتاب، تجربیات افراد مختلف را در ارتباط با موضوع این کتاب در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. کاترین پاندر، عشق الهی را به تصویر می‌کشد و آن را عامل اصلی کامیابی و سعادتمندی انسان می‌داند، من نسخه‌ی چاپی این کتاب رو دارم وبرای اینکه همیشه همراهم باشه نسخه‌ی صوتی این کتاب دوست داشتنی رو هم خریدم، این کتاب رو به کسانی پیشنهاد میکنم که در ابتدای مسیر خودشناسی هستند؛ کسانی که در برقراری ارتباط با دیگران مشکل دارند و به افرادی که در جستجوی روشی ساده اما الهام‌بخش برای بهره‌گیری از قدرت خارق‌العادۀ عشق هستند، پیشنهاد می‌کنم
مهدی علیپور
۱۳۹۹/۵/۲۷
دوستان کتابراهی متشکرم
دوستان کتابراهی بعضی از کتب ارزش هزاران بار خواندن را دارد و تو گویی برای سالیان سال دارای ارزش و اعتبار خاصی است.
و بسیاری از این کتب در مجموعه کتاب راه گرد آوری شده و جای بسیار تقدیر و سپاس گذاری دارد به همین جهت از رو تولد کتاب راه با شما همراه بوده‌ام و ماوی یم کتاب در
راه است.
دوستان عزیز آثار خانوم کاترین پاندر مجموعه شما در حد یک کتاب است بنابراین تقاضا دارم بیشتر به آثار این نویسنده بها دهید تا ما هم بتوانیم زمان بیشتری با شما باشیم و به گزینه‌های دیگر نپردازیم متشکرم
maryam n
۱۳۹۸/۴/۱۴
من قبلا این کتاب رو خوندم و در زندگیم از راهکاراش استفاده کردم به خصوص تکنیک‌های نامه نوشتن واسه من خیلی مفید بود و میتونم به جرات بگم که تکنیک هاش واسه من عملی شد و در موارد مختلف جواب گرفتم و دقیقا چیزی رو که میخواستم و نوشتم بدست اوردم.. جاهایی هم که جواب نگرفتم به مرور متوجه شدم به صلاحم نبود و خوشحال شدم. خوندن این کتاب توی زندگیم نقطه عطفی بود. خداروشکر میکنم که با این کتاب آشنا شدم. هنوز هم خوندنش واسم جذابه. امیدوارم توی زندگی همه استفاده شه.
حمید رضا صالحی
۱۳۹۷/۷/۱۴
با سلام
واقعا این کتاب عالییییی هس
ممنون از کتابراه
خواهش میکنم کتابهای دیگر نویسنده مثل قانون توانگری؛ چشم دل بگشا و قانون شفا را هم در اختیار خوانندگان کتاب قرار دهید
با سپاس
شایسته شیروانی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
سلام دوستان کتابخوان. این کتاب عالی الست.
طی دو دهه است که این کتاب رادارم و می‌خوانم.
این کتاب را که خانم پاندر کشیش مسیحی درمورد فرشتگان الهی و امدادهای آنان به انسانها نوشته است را با کتاب قرآن و برادر و خواهر کتاب قرآن یعنی نهج البلاغه و صحیفه سجادیه تطبیق دادم و دیدم که در دین اسلام بطور قویتر این امداد الهی توسط فرشتگان و ملائک نشان دار و ویژه خداوند آمده است. کتاب بسیارخوبی لست...
سید یداله پناهی عزیزلو
۱۴۰۰/۲/۷
به نام خدا
من چندین سال قبل این کتاب را شنیده بودم و یک نفر برگزار کننده همایش NLP از آن تعریف می‌کرد، من زیاد درکش نکردم، این بار با شنیدن محتوای کتاب، متوجه شدم عشق و محبت همه مسائل بغرنج را می‌تواند روزنه‌ای ایجاد کند و حلش کند، همان مثل معروف:
از محبت، خارها، گل می‌شود
نکته آخر کتاب، قانون عشریه (بخشیدن یک دهم اموال) که در دین ما هست برایم جالب بود.
با تشکر پناهی
میثم امرایی
۱۴۰۰/۹/۸
این‌کتاب عالیه ولی خانم آذرسا هنگام تلفظ کلمات (س) و (ش) انگار سوت میزنه مغز آدم رو میخراشه لطفا خانم آذرسای عزیز این عیب رو برطرف کنید لازم نیست انقدر با شدت کلمات س و ش رو تلفظ کنید من چون داخل ماشین کتاب گوش میدم صدای ضبط رو مجبورم بلند کنم ولی این قضیه واقعاً اذیت کننده است لطفاً بنده رو ببخشید فقط می‌خوام این برنامه عالی، عالی و عالیتر بشه چون خییییلی دوستون دارم
آزاد فرخی
۱۳۹۸/۱۲/۸
براستی که این کتاب دروازه ایست بسوی سعادت و نیکبختی، پنج سال پیش زمانی این کتاب بدستم رسید که همه چیزمو از دست داده بودم و با مطالعه و انجام رهنمودهایش زندگیم یکسر دگرگون شد و با گذشت پنج سال مطالعه مداوم این کتاب، هربارکه مطالعه میکنم نکات جدیدی برایم روشن میشود و طبق نوشتهای دوستان منهم پیشنهاد میکنم که دیگر کتابهای خانم پاندرو مطالعه کنید.
در پناه شفای الاهی باشید.
معین حیدری
۱۳۹۹/۹/۱۷
باسلام کلا ما انسانها همیشه دنبال چیزی بودیم که برای مشکلات ودغدغه هامون دراین روزگار معجزه بشه واین کتاب و کتاب‌های موفقیت بهترین در. این موارد وای کاش گروهی بزرگ بود که خواسته ذهنشان را هر شب باکلمات تاکیدی ارسال میگردند یا ساعتی را مشخص میگردیم تا دوران ساعت خاص جملات تاکیدی مورد نظر را بگوییم وتاثیرش را همه لمس میکردیم
فاطمه جهانگیر
۱۳۹۷/۷/۲۱
من (ملت عشق) رو صوتی گوش دادم و عاشقش شدم، هرچند این دوکتاب ارتباطی به هم ندارند ولی من چون فکر میکردم مشابه باشن خریدمش ولی آن کجا و این کجا. درکل دوسش نداشتم
بنظرم (دولت عشق) مملوء از مثال و داستان‌های مختلف بود که به مخاطب میگفت فلانی این کارو کرد موفق شد توهم بکن! اغراق آمیز و غیرقابل باور
زهرا مهرفر
۱۳۹۹/۱/۲۱
کتاب عالیه نشد نظر، کاش یه سیستم راه اندازی میکردید که اینجور کامنت‌ها کاملا بلاک بشه، شما کتاب رو خوندید نقدش کنید، اگرم اینقدر سطحی نگرهستین لطفابا کتاب عالیه نظر ندید، کسی که میخواد این کتاب رو مطالعه کنه میخواد بابتش هزینه کنه، پس لط فا نظر قابل درک بذارید
F F
۱۴۰۲/۱/۱۱
این کتاب میتونه راهنمای خوبی برای متاهلین باشه البته از این بابت که از جدایی صحبت میکنه نمیگم از اینکه به احساسات خودتون احترام بزارید و البته که بسیار هم آرامش بخش و دلنشین هم هست رمان کتاب ولی به صورت غیر مستقیم هم اشاره به مادران داره مخصوصا مادران ایرانی که همیشه خودشون رو فدا کردند
مصطفی علیزاده
۱۴۰۱/۷/۱۰
این کتاب کوچکترین تاثیرش در من این بود که صبح‌ها چنان عبوس ودر هم بودم که هیچ کس نمیتونست باهام حرف بزنه ولی بعد از خواندن این کتاب چنان شاد وبشاش از خواب بیدار میشم ومیرم سر کار که گویی میخوان دنیا رو برام کادو پیچ کنن. از تاثیرات بزرگش هم که... خودتون باید بخونید وببینید.
الهه امین نژاد
۱۳۹۷/۷/۱۶
کتابهای کاترین پاندر بی‌نظیرن. به مرور زمان طرز فکر انسان رو. عوض میکنن و مسیر بهتر و آرام تری رو برای زندگی پیش پات میزارن.
من اینو عمیقا تجربه کردم...
مرتضی حمزه زاده
۱۳۹۷/۷/۱۶
درود
حرف نداره تا حالا ده دفعه مطالعه کردم و به دوستان توصیه میکنم حتما دانلود کنید و با عمل به اون تاثیر شگفت انگیز اونو تو زندگیتون تجربه کنید.
سپاس
مشاهده همه نظرات 160

راهنمای مطالعه کتاب صوتی از دولت عشق

برای دریافت کتاب صوتی از دولت عشق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.