معرفی و دانلود کتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید

عکس جلد کتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید
قیمت:
۱۲۰۰۰ 6000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید

در کتاب اعتماد به نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید، نقطه‌ کانونی خود را بیابید، درآمدتان را به حداکثر و تلاش‌تان را به حداقل برسانید. برایان تریسی به ما کمک می‌کند تا تمام استعدادهای خود را شکوفا سازیم. 

برنامه توسعه‌ فردی «اعتماد به نفس» که برای پیشبرد اهداف‌ توسط برایان تریسی تنظیم شده، در کتاب اعتماد‌ به‌ نفس برای شما آورده شده است. 

کتاب اعتماد‌ به‌ نفس به منظور کمک به شما فراهم شده تا تصویر شفاف‌تری از موفقیت خود و چگونگی ساختن زندگی دلخواهتان به دست آورید. برایان در این مجموعه جدید و قدرتمند راهکارهای بیشماری به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن به منظور ارزیابی، استفاده بهتر و اجرای راهبردهای جدید برای برخورداری از یک زندگی آسان‌تر، بهتر و پربارتر استفاده نمایید. 

به منظور دستیابی به حداکثر مزایای کتاب اعتماد‌ به‌ نفس (The Power of Clarity: Find Your Focal Point, Maximize Your Income and Minimize Your Effort)، هر یک از فصول آن را حداقل دو یا سه بار مطالعه کنید، سپس به تمرین فصل مربوطه بپردازید. مطالعه مکرر فصول کتاب به شما امکان می‌دهد هر مرتبه که آن را مطالعه می‌کنید، بیشتر در اعماق ذهن ناخودآگاهتان فرو رفته و به مطالب جدیدتری پی ببرید. هنگام مطالعه‌ حتماً کاغذ و خودکار کنار دستتان داشته باشید و آماده باشید هرگاه به نظریه یا تکنیک جالبی برخوردید، آن را یادداشت کنید. 

به نظراتی که به وضعیت، شغل و سبک زندگی‌تان مربوط می‌شود بیندیشید؛ سپس برنامه‌ریزی کنید تا در روزهای آینده به آن بپردازید. در صورت امکان، زمان مشخصی برای خود تعیین نمایید و متعهد شوید که بر اساس زمان‌بندی انجام شده، آن را دنبال کنید. در صورت عدم اجرای هر یک از مراحل عملی که برای خود طراحی کرده‌اید، این برنامه تنها تبدیل به نوعی روزنامه‌خوانی می‌شود. به منظور بهره‌برداری کامل از مزایای این برنامه ارزشمند، هم اکنون تصمیم بگیرید طبق این برنامه عمل کرده و نگرش‌ها و راهبردهای خود را اعمال نمایید. در آن صورت به موفقیت‌هایی در زندگی خود -‌ که هرگز تصور نمی‌کردید دست خواهید یافت!

شما می‌توانید کیفیت کلی زندگی خود را به طور چشمگیری بسیار سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنید، بهبود بخشید. در حقیقت تمام آنچه به آن نیازمندید، عبارتند از: میل به تغییر، تصمیم به عمل، انظباط در اِعمال رفتارهای جدیدی که تصمیم به انجام آن گرفته‌اید، و عزم راسخ و مقاومت تا زمانی که به نتایجی که قصد دارید، دست یابید. 

در کتاب اعتماد‌ به‌ نفس، با به کارگیری اصل «تفکر بر مبنای صفر» در هر فعالیت خاص، می‌توانید از خود بپرسید: «با توجه به دانسته‌های فعلی، اگر در حال حاضر به این کار مشغول نبودم، آیا هرگز اقدام به آن می‌نمودم؟» با بکار بردن این سؤال در تمام جنبه‌های زندگی خود، می‌توانید تصمیم بگیرید برخی کارها را بیشتر انجام داده، و برخی کارها را کمتر انجام دهید، و یا اقدام به انجام برخی کارها نموده و یا به طور کلی دست از انجام برخی کارها بردارید. برای دستیابی به موفقیت در استفاده از این راهبرد، باید بتوانید عقب بأیستید، زندگی خود را تجزیه و تحلیل نموده، و تصمیمات خاصی بگیرید؛ سپس آن تصمیمات را دنبال کنید. با یافتن راهی برای انجام تعداد اندکی از کارهای با ارزش و متوقف ساختن فعالیت‌های کم‌ارزش، می‌توانید به طور گسترده و در کوتاه مدت کیفیت زندگی خود را در هر زمینه‌ای بهبود بخشید. 

اکنون بالقوه از این توانایی برخوردارید که درآمد و اوقات فراغت خود را دو برابر نمایید. در «عصر جدید کارگران دانش» به شما به دلیل دستیابی به موفقیت‌هایتان پاداش داده می‌شود، نه به دلیل فعالیت‌هایتان. بر اساس نتایجی که به دست می‌آورید به شما حقوق پرداخته می‌شود، نه بر اساس ساعات کاری. چنانچه بتوانید ارزش خود را دو برابر افزایش دهید، در آن صورت می‌توانید درآمدتان را نیز دو برابر افزایش دهید. چگونه؟ با شناسایی کارهایی که بیشترین ارزش را برای شرکت و خود شما به همراه دارد. با به کاربردن اصل 20/80 (%20 از فعالیت‌های شما دلیل %80 - یا بیشتر - ارزش کاری شما است)، می‌توانید تصمیم بگیرید زمان بیشتری را صرف انجام کارهای با ارزش نمایید. 

خود را متعهد سازید که مسئولیت کامل تمام جنبه‌های زندگی خود را بر عهده بگیرید. با این کار، احساس قدرت فردی نموده و شما در افکاری غوطه‌ور می‌شوید که می‌توانید برای ایجاد حس تعادل و کامیابی در زندگی تغییر و تحولات لازم را برخلاف تمام محرک‌های بیرونی انجام دهید. قبول مسئولیت زندگی، شما را در جایگاه راننده قرار می‌دهد. بنابراین، قدم بعدی این است که خود را مسئول و متصدی شغل خود و رئیس شرکت خود ببینید.

برایان تریسی (Brain tracy) تاکنون با بیش از ۱۰۰۰ شرکت و کمپانی بزرگ برای رونق در کسب و کارشان مشاوره کرده و برای بیش از ۵ میلیون نفر در بیش از ۷۰ کشور سمینارهای آموزشی ترتیب داده که درصد بالایی از مخاطبانش توانسته اند در کسب و کار و تجارتشان به موفقیت‌های چشم گیری دست یابند. او سالانه برای ۲۵۰ هزار نفر سمینار آموزشی ارائه می‌دهد. 

او به مدت ۳۰ سال موضوعاتی از قبیل اقتصاد، تاریخ، کسب و کار، فلسفه و روانشناسی را تجزیه تحلیل کرده و حاصل تحقیقات خود را در بیش از ۷۰ کتاب به تحریر درآورده که اکثر کتاب‌هایش به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و فروش بسیار بالایی را نیز رقم زده اند. 

همچنین تاکنون با شرکت‌های بزرگ و عمومی و افرادی از جمله مدیران و کارکنان بسیاری از بزرگترین شرکت‌های امریکا صحبت کرده و مذاکرات او چنان هیجان انگیز و تاثیرگذار بوده است که برای این افراد و شرکت‌ها موفقیت‌های فوری و هم دراز مدت بدنبال داشته است. 

فهرست مطالب کتاب

فصل اول - تمام استعدادهای خود را شکوفا سازید
فصل دوم - ثمربخشی خود را دو برابر کنید
فصل سوم - زندگی‌تان را ساده‌تر کنید
فصل چهارم - از با ارزش‌ترین منابع خود بهره‌برداری کنید
فصل پنجم - برنامه‌ریزی راهبردی فردی را اجرا کنید
فصل ششم - شغل و فعالیت خود را تقویت کنید
فصل هفتم - زندگی خانوادگی و فردی خود را بهبود بخشید
فصل هشتم - به استقلال مالی کامل برسید
فصل نهم - از سلامت و تندرستی عالی در تمام جهات برخوردار شوید
فصل دهم - به آن‌چه که توانایی‌اش را دارید تبدیل شوید
فصل یازدهم - در جامعه‌ خود تغییری ایجاد کنید
فصل دوازدهم - رشد معنوی و آرامش درونی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید
نویسنده
مترجممنیر علیزاده
ناشر چاپیانتشارات پر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات112
زبانفارسی
شابک978-600-8137-85-6
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۰۰۰ 6000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید

mehdi ms
۱۳۹۸/۱۰/۴
همیشه ساده و کاربردی توضیح میده برایان تریسی. برای همین هروقت کار باشد خوندم زود نتیجه گرفتم
ندا امیری
۱۳۹۷/۱/۲۳
واقعا کتاب‌های برابان تریسی در زندگیم تاثیر گذار بوده جوری که تاثیرش خودم حس میکنم
محمد شانقی
۱۳۹۶/۱۲/۲۸
سلام، برایان تریسی تو کتاباش زیادی روانشناسی صحبت میکنه ادم احساس میکنه ک برایان تریسی توهم زده و ب واقعیت نزدیک نیس
kearmat raeisinejad
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
عالی بود با هر بار خوندن مطالب تازه‌ای درک خواهی کرد
مسلم شیخعلیزاده
۱۳۹۸/۱۱/۸
حرف نداشت ۵ بار خوندمش هر بار‌ی نکات جدید
احمد شیر شفق
۱۳۹۷/۱/۱۳
بسیار مفید واقع گردید برایم کتابره
یاس عمران
۱۳۹۸/۱/۱۸
به نظرم کتاب خوبیست
مهدی لطیف
۱۳۹۸/۱/۱۸
کتاب جامع و مفید
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید

برای دریافت کتاب اعتماد‌ به‌ نفس: با حداقل تلاش، درآمدتان را به حداکثر برسانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.