معرفی و دانلود کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه

عکس جلد کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه

کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه نوشته‌ی صدیقه جاویدی بوشهری، داستان گم شدن آب است. علی کوچولو و دوستانش به دنبال آب می‌گردند چون می‌دانند آب برای ادامه‌ی زندگی خیلی مهم است.

موضوع کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه چیست؟

این کتاب، اهمیت وجود آب در زندگی انسان و دیگر موجودات زنده را به کودکان آموزش می‌دهد. در کتاب «اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه» علی کوچولو تشنه است، ماهی تنگ بلور آب ندارد، گونه‌های انارهای نارس از بی آبی کبود شده، آقا مورچه عصبانی است و مرغ عشق نگران جوجه‌هایش است که به زودی به دنیا خواهند آمد.

کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه برای کودکان پیش از دبستان و دبستان جذابیت دارد. کودکانی که با محیط زیست و مسائلی همچون اهمیت و جایگاه آب آشنایی ندارند بهتر است این کتاب را مطالعه کنند تا هم از ماجراجویی‌های علی و دوستانش لذت ببرند و هم مطالب جدید بیاموزند.

در بخشی از کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه می‌خوانیم:

علی کوچولو توپ فوتبالش را گوشه‌ای پرت کرد و به طرف یخچال دوید. هوا گرم بود و او حسابی عرق کرده بود. باید آب می‌خورد. علی در یخچال را باز کرد ولی یخچال آب نداشت. به سراغ شیر آب رفت و آن را باز کرد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سیراف
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات24
زبانفارسی
شابک978-600-95044-6-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه

ملیکا صدر
۱۳۹۹/۲/۳
واقعا همه‌ی خانواده‌ها و مربیان عزیز لطفا این کتاب رو برای کودکان بخونند بچه هامون از کودکی باید اهمیت اب رو بدونن و درست مصرف کنند
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه

برای دریافت کتاب اگه آب را زیادی باز بذاری قهر می‌کنه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.