معرفی و دانلود کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

عکس جلد کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
قیمت:
۴۲۰۰۰ 21000 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد نوشته‌ی هنریت کلاوسر، دربردانده‌ی ماجراها و داستان‌های افرادی است که از طریق نوشتن و نیروی جذب توانسته‌اند به خواسته‌ها و اهداف‌شان در زندگی برسند.

کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد (Write it down, make it happen: knowing what you want and getting it) قدرت اشخاصی که تفکر مثبت دارند و خلاق هستند را به طور خلاصه شرح می‌دهد. این اشخاص بیش از اینکه رویکرد تفصیلی و بی‌معنی داشته باشند، دارای پیام مهمی هستند که با رویکرد "می‌خواهم پس اتفاق می‌افتد" همراه است. اگر بدانید چه می‌خواهید، آن را به دست خواهید آورد.

این اثر، کتابی فوق‌العاده عالی در مورد نوشتن و خلق کردن است. اینکه بدانید چه می‌خواهید و به دستش بیاورید. با وجود تمام تحقیقات روی مغز در سال‌های گذشته، تمام دانش امروزی ما در مورد رشته‌های عصبی پیوند خورده با دو نیمکره‌ی مغز، سیستم شبکه‌ای فعال، و نحوه‌ی عملکرد مغز بشر، هنوز هم حس تعجب و شگفتی نسبت به «اتفاق می‌افتد» داریم. بنویس تا اتفاق بیافتد این حس تعجب را دارد و مبتنی بر حقیقت علمی کنونی است که اهداف شما را تنظیم می‌کند، روی نتیجه تمرکز دارد، راجع به آنچه در زندگی می‌خواهید شفاف است و رویای شما را به حقیقت تبدیل می‌نماید. عنصر کلیدی دیگری هم در اینجا نقش بازی می‌کند، عنصری است که همه‌ی کتاب‌های موفقیت آن را به طور مشترک در خود دارند: اولین قدم نوشتن هدف است.

تجربه ثابت کرده افرادی که اهداف کتبی دارند از زندگی بهتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. اگر سررشته‌ی امور زندگی‌تان را به دست بگیرید و آن‌ها را اداره کنید می‌توانید به رویاهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید. با نوشتن، حوادث اتفاق می‌افتند، دکتر هنریت آن کلاوسر (Henriette Anne Klauser) به شما چگونگی آن را آموزش می‌دهد و خاطر نشان می‌کند، نوشتن هدف‌ها به شما کمک خواهد کرد به خواسته‌هایتان برسید. شما در این کتاب داستان‌هایی در مورد مردم عادی می‌خوانید که معجزات بزرگ و کوچکی در زندگی خود دیده‌اند، کسانی که نوشتن آرزوها در زندگی‌شان نقش اساسی بازی کرده و رویاهای آن‌ها را تبدیل به حقیقت کرده است. راهنمایی‌های همه جانبه‌ی دکتر کلاوسر و تمرینات بسیار آسانی که ارائه داده است مطمئنا حس خلاقیت و اعتماد به نفس شما را افزایش داده و بلیط مسیر موفقیت را در دستان شما قرار خواهد داد.

هنریت کلاوسر نویسنده‌ی کتاب پرفروش و درخشان «نوشتن با دو نیمکره‌ی مغز» است و مدیر منابع نوشتاری است. او مدرک دکتری خود را از دانشگاه فوردهام دریافت کرده است و کارگاه‌هایی در زمینه‌ی غلبه بر اضطراب از طریق نوشتن، خلاقیت و رابطه‌سازی در سراسر دنیا برگزار می‌کند. شرکت‌هایی که برای مشاوره به او مراجعه کرده‌اند جزء شرکت‌های موفقی بوده‌اند. او عضو حرفه‌ای انجمن سخنرانان بین‌المللی و برای انجمن‌های تجاری، دانشگاه‌ها و آژانس‌های دولتی سخنرانی کرده است.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد می‌شنویم:

- چرا خدا باید به تو بیشتر بدهد در حالی که تو در مقابل آنچه که داری ناسپاسی می‌کنی؟

- اگر نمی‌دانید چه می‌خواهید، نوشتن را شروع کنید. نوشتن، مفهومی واقعی خود را خواهد ساخت.

- اگر شما نیت چیزی را با فکر و احترام و دقت در سر داشته باشید، حتما به آن دست پیدا خواهید کرد.

- تا ندانی چه می‌خواهی نمی‌توانی به آن برسی. نوشتن باعث می‌شود تصور روشنی از خواست خود پیدا کنی. خدا می‌تواند چیزی را که می‌خواهی به تو بدهد اما خودت باید به روشنی بدانی که چه می‌خواهی.

- وقتی می‌نویسیم قدر و ارزش چیزهایی را که بعدا به دست می‌آوریم، می‌فهمیم، اما وقتی نمی‌نویسیم مانند این است که پیروزی‌های کوچک را نادیده گرفته، آن‌ها را فراموش کرده و عادی تلقی می‌کنیم. این گونه به مرور قدرناشناس می‌شویم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
26 دقیقه
مقدمه
19 دقیقه
فصل 1: بنویسید تا اتفاق بیافتد
19 دقیقه
فصل 2: بدانید چه می‌خواهید: مشخص کردن اهداف
26 دقیقه
فصل 3: جمع‌آوری ایده‌ها: جعبه‌ی پیشنهادات برای مغز
29 دقیقه
فصل 4: آماده دریافت باشید
25 دقیقه
فصل 5: شناخت ترس‌ها و احساسات
18 دقیقه
فصل 6: رها شوید: نوشتن برای آشکار ساختن
14 دقیقه
فصل 7: راحت انجامش دهید: فهرست کنید
19 دقیقه
فصل 8: روی نتیجه تمرکز کنید
11 دقیقه
فصل 9: محیط پیرامون خود را تغییر دهید
20 دقیقه
فصل 10: زندگی روزمره‌ی خود را به صورت نمایشنامه بنویسید
14 دقیقه
فصل 11: به یک فرد متعهد تبدیل شوید
16 دقیقه
فصل 12: اهداف را بچینید: موانع را بردارید
18 دقیقه
فصل 13: گروهی درست کنید: چه چیزی و در چه زمانی
26 دقیقه
فصل 14: ابتکار عمل داشته باشید
26 دقیقه
فصل 15: نامه‌ای به خدا بنویسید
15 دقیقه
فصل 16: مقاومت معنا دارد
23 دقیقه
فصل 17: یک سبک ایجاد کنید
10 دقیقه
فصل 18: رها شوید، تعادل ایجاد کنید
12 دقیقه
فصل 19: شکرگزار باشید
12 دقیقه
فصل 20: بررسی شکست‌ها

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد
نویسنده
مترجممینا عسگری
راویمعصومه عزیز محمدی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۶ ساعت و ۳۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۴۲۰۰۰ 21000 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

Ms.Rainy
۱۴۰۱/۸/۲۳
از جمله کتاب‌هایی که من رو به آینده بهتر که به دست خودم و با قلم خودم نوشته میشه امیدوار میکرد:) این کتاب عملا مفهوم سرنوشتت رو خودت بنویس رو با معنای عملی و خالص نوشتن نشون میده و خب تو زندگی ما آدما زمان‌های زیادی رو تجربه می‌کنیم که دلمون زیادی از مشکلات و خواستن‌ها و نرسیدن‌ها یا لحظات شکست و و احساس تنهایی‌ای که جلوه می‌کنه برای نداشتن یه همدم مناسب برای شنیدن حرفامون پره نوشتن برای آینده یکی از بهترین راه‌ها برای کسب کردن آرامش از دست رفته هستبه شخصه با نوشتن خیلی ارتباط میگیرم و تکنیک‌های معرفی شده این کتاب واقعا موثر بودن برام حتی میشه گفت نتیجه گرفتم و برام اتفاق افتادنمنتها فقط به شرطی که از عمق قلبتون به جون گرفتن نوشته هاتون عقیده داشته باشین به شدت خوندن این کتاب رو توصیه میکنم و ممنون از کتابراه بخاطر شرایط فوق العاده‌ای که برای خوندن این آثار شاهکار با راحت‌ترین حالت برای خواننده‌ها به وجود اورده
حسین نوری
۱۴۰۱/۳/۱۳
کتاب ارزشمندی بود، ارزش نوشتن رو بیشتر به آدم نشون میده، من دو نوع تفکر لذت بخش نسبت به آینده رو تجربه کردم یه نوع خیالپردازیه که اشتیاق برای به دست آوردن اون خواسته چندان زیاد نیست و چون فکر کردن بهش لذت بخش بوده بهش فکر می‌کردم که خب این ارزش خاصی نداره و حتی از نظر من مضره ولی نوع دیگرش که مثل و رویاپردازی خیال پردازی تصور صحنه‌هایی زیبا در آینده رو شامل میشه ولی فرقش اینه که یه نیروی اشتیاق اراده‌ای پشتش نهفتس و ذهنت رو می‌بره به سمتی که خب چی کار کنم که کسبش کنم و یواش یواش الگوریتمی شکل میگیره، جالبه من با خواندن این کتاب تو همون اوایل وقتی گفت چیزایی که دوست دارین به دست بیارین رو فهرست کنین با اصولی که گفته بود، وقتی نوشتم دیدم عههه انگار وقتی می‌نویسم خیال پردازی تبدیل به رویاپردازی میشه و دارم به عملگرایی نزدیک میشم😶😎
مریم افشار
۱۳۹۸/۸/۲۲
کتابی بسیار عالی است من چند وقته اهداف وآرزوهامو فهرست وارباجزئیات هرروز مینویسم وشکرگزاری میکنم که خدا همه رو برآورده میکنه چون پشتیبانی نمودن بر درخواست کردن مقدم است و باور کنید نمیگم سریع سریع اما واقعن و درزمان درست به خواسته‌ام میرسم اما خودمم تلاش میکنم با عشق وامید وشگفتی فکر وزندگی وعمل نه میکنم با ترس تردید و بدبینی تا قانون کائنات خداوند خواسته هامو واسم عملی کنه. یعنی اعتماد وتوکل بخدا
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۵/۱۵
یک کتاب بسیار بسیار شگفت انگیز که راستش رو بخواهید من چند بار خلاصه یا میکروکتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد رو گوش دادم و چند بار کتاب صوتی کامل بنویس تا اتفاق بیفتد انتشارات مختلف رو اون هم چند بار گوش کردم، به نظر نقد کامل کتاب در مورد قدرت کائنات و تأثیرگذاری نوشتن اهداف در اتفاق افتادن آن خلاصه نظری در مورد این کتاب فوقالعاده معرکه نوشته هنریت کلاوسر است.
سخن آخر: حتماً این کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد هنریت کلاوسر رو بخون یا گوش بده چون اگه این کار رو نکنی، نصف عمرت بر فناست.
مولود معین
۱۳۹۸/۹/۳۰
خود کتاب عالیه. معمولا ماها از نوشتن فرار می‌کنیم، و رابطه خوبی با نوشتن نداریم. اما این کتاب دیدگاه خوبی برا دست به قلم شدن میده. آرزوهایی دارم که خیلی در دور دست‌ها هستند ولی مینویسم شون تا اتفاق بیافتند و حتما هم اتفاق می‌افتند.
اما متاسفانه همونجور که دوستان گفتند، ترجمه بسیااار ضعیفه. خیلی از
جاها از خودم می‌پرسیدم راوی‌های کتاب خودشون متوجه شدند چی گفتند یا منظور این جمله چی بوده؟؟! حیفففف. اما لابه لای این ترجمه‌ی ضعیف می‌شه باز متوجه شد نویسنده چی می‌خواسته بگه.
rahim zarin
۱۴۰۱/۱۰/۷
باسلام خدمت دوستان گرامی. این کتاب میان نوشتن اهداف و رسیدن به خواسته‌ها مطالب قابل درک واقعا ارائه کرده. من وقتی این کتاب رو خوندم هروقت میخوام اهدافم رو بنویسم حس میکنم بسرعت زیاد به اهدافم نزدیکتر میشم یعنی قبلا اینطوری نبودم. این داستانها و تمرینات که داخل این کتاب هست واقعا به آدم خیلی کمک که میکنه چطوری بنویسه تا اتفاق بیوفته. این کتاب رو برای دوستانی که میخواهند سریعتر به هدفهاشون برسند حتما توصیه میکنم. باتشکر.
ستاره رحیمی
۱۳۹۹/۱/۲۷
این کتاب عالیه و بشدت توصیه میکنم حتما بخونید این کتاب بهتون یاد میده چطوری خاسته هاتونا مطرح کنید تو نوشته هاتون تا محقق بشه -من کتابشا خوندم و این کتاب صوتی خیلی کامل و جامع بود و مطالبی را ک خونده بودم با شنیدنش تثبیت کرد هم گوینده عالی بود هم حق مطلب کامل ادا شده بودای بود مرسی 👌
مریم دالایی
۱۳۹۹/۹/۲۰
خیلی کتاب خوبی هست و به آدم انگیزه میده. هر روز صبح، این کتاب رو گوش میکردم و کلی انرژی مثبت میگرفتم. واقعا نوشتن اهداف و ارزوها، بهمون آرامش میده و من اثرش رو در زندگیم دیدم. قسمت نامه نوشتن به خدا هم خیلی عالی بود.
ممنون از نویسنده و مترجم و گوینده و همچنین کتابراه که به ارتقای فرهنگ کتابخوانی، کمک شایانی می‌کنه.
مریم میراخورى
۱۳۹۸/۵/۲۱
وااااااى چقدر خوشحالم که این کتاب خوب و تاثیر گذار رو صوتى کردین خیلى دوق کردم چون این کتاب رو خونده بودم ولى همیشه دنبال صوتى اون بودم ممنونم کتابراه و ناشران عزیز،، بنظرم کتاب هایى با این سبک و موضوع خیلى بهتره صوتى هم داشته باشن 😊❤️🙏
Elnaz M
۱۳۹۹/۱/۱۶
به نظر من کتاب بسیار خوبی بود اگرچه میتونست با رعایت انتقال تمامی مفاهیم ضروری، کوتاهتر نوشته بشه و از ذکر برخی جزییات غیر ضروری که به اصل محتوا لطمه‌ای نمیزنه، صرف نظر بشه. در مجموع به دوستانی که زمان کافی ندارند، توصیه میکنم نسخه میکرو کتابش رو تهیه و مطالعه کنند.
شیرین شوشتری
۱۳۹۸/۵/۳۰
کتاب خیلی تاثیر گذار و کاربردی هستش. من همیشه برای نوشتن مشکل داشتم اما با مطالعه و شنیدن کتاب، طریقه‌ی نوشتن رو یاد گرفتم. مخصوصا فصل " نامه نوشتن برای خدا" واقعا عالی بود.
مهیار صالحی فر
۱۳۹۹/۲/۲
خیلی عالیه تازه خریدمش الان مقدمه‌ام ولی خیلی حس خوبی به من میده خدایا شکرت خدایا اگه نویسنده این کتاب زندست به اون خیر و برکت بده اگر هم فوت کرده که اونو مورد لطف و رحمتت قرار بده و اونو بیامرز ممنون از کتابراه
صنم صارمی
۱۳۹۸/۸/۱۳
این کتاب یکی از بهترین کتابهایی هستش که تو کل زندگیم مطالعه کردم من از اولشم اهل نوشتن بودم این قانون واقعیه خیلی هم قدرتمنده. ولیفایل‌های فصل ف به بعد من نمیدونم چرا بلز نمیشه.
علی اسحاقیان
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
عالی هست اما می‌توانست چکیده گفته می‌شود اما درکل برای تغییرات خوب هست تشکر و سپاسگزارم از تمام کسانی که از کتاب که عالی هست وتمام دوستان که فایل صوتی فراهم کردند و به کسانی که واقعا دنبال تغییر هستند کمک کردند ممنون سپاسگزارم دوستان عشق
افشار حبیبی
۱۴۰۱/۹/۲۵
عالیه قبلا این کتابو خوندم میخواستم مرور کنم که اینجا چکیدشو قرار دادین عالیه فکر کمم یکی از بهترین کتابای عمرم بوده این کتاب خانوم کلاوسر یه کتاب دیگه داره اسمش قلبت را بروی کاغذ بیاوره اونم بخونین عالیه
مشاهده همه نظرات 125

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد

برای دریافت کتاب صوتی بنویس تا اتفاق بیفتد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.