معرفی و دانلود کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی

عکس جلد کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی

در کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی اثر برایان تریسی، مجموعه‌ای از بهترین موارد استفاده از زمان و اصول مدیریت زمان را فرا خواهید گرفت که تاکنون کشف شده‌اند. این‌ها همان روش‌های مدیریت زمان و راهبردهایی هستند که موفق‌ترین و شادترین افراد جامعه ما آن‌ها را عملاً به‌ کار بسته‌اند.

اگر روش‌ها و فنون کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی (Master Your Time، Master Your life) را مبنای کار عملی خود قرار دهید کنترل کامل خود را بر روی زمان و زندگی‌تان به‌ دست خواهید گرفت و نسبت به اکثریت کسانی‌ که در چندین و چند سال آتی و یا حتی در طول عمر خود قدری موفقیت کسب می‌کنند در طول یک سال یا دو سال آینده به موفقیت‌های بسیار بیشتری نائل خواهید شد.

دوره زمانی که در آن قرار گرفته‌ایم دوره بسیار بزرگی برای زندگی‌ کردن است. فرصت‌هایی که در این دوره برای انجام کارهای فراوان وجود دارد هرگز در طول تاریخ بشر تا بدین حدّ زیاد نبوده است. سابقه نداشته که بتوانید این‌قدر کار انجام دهید و به این تعداد از اهداف‌تان نائل آیید.

برایان تریسی (Brian Tracy)، سخنرانی برجسته و نویسنده مشهور کتاب‌های خودیاری است. او سمینارهای مختلفی را در مورد رهبری، فروش، مدیریت موثر و استراتژی کسب‌و‌کار برگزار کرده است. غیرممکن است در ایران بخواهید موفق شوید، اما نام برایان تریسی را نشنیده باشید.

امروزه شما می‌توانید در مقایسه با هر نسل دلخواهی که پیش از شما وجود داشته‌اند عمر طولانی‌تر و بهتری داشته باشید. در سایه پیشرفت‌های نوین پزشکی و مراقبت از سلامتی، در ذهن هیچ‌کسی نمی‌گنجید که مانند امروزه افراد بیشتری بتوانند به سنّ هشتاد یا نود یا حتی یکصد سالگی برسند اما با این‌ همه فرصت‌های بزرگی که برای موفقیت، بهروزی، عمر طولانی و شادمانی وجود دارد، احتمالاً احساس شما مانند اکثریت مردم نیز همین است که می‌گویید: «کارهای بیش از حدّ زیادی برای انجام دادن وجود دارد اما زمانی‌ که برای انجام آن‌ها در دست داریم بیش از حدّ کم است.»

اکنون که به‌ شدت به‌ فکر وضعیت فعلی خود می‌باشید و مؤثرترین شیوه برخورد با وقایع مختلف را در زمان‌های مختلف با راهبردهای مختلف فرا می‌گیرید به‌طور کامل نسبت به تمام گذشته، شفافیت تفکر شما بیشتر خواهد شد و مطمئن‌تر از قبل پاسخ خواهید داد.

جملات برگزیده کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی:

- مبدأ غنا در فکر و ذهن است. ثروت نیز در ایده است نه در پول.
- تفکر؛ منشأ اصلی ثروت، موفقیت، منفعت مادی، اکتشافات بزرگ و اختراعات و همه پیشرفت‌ها است.
- آیا برای زندگی ارزش قائلید؟ پس زمان را هدر ندهید، زمان همین بندوبساط ساده‌ای است که زندگی از آن‌ها ساخته شده است.
- شخصی که هر روز صبح برنامه کارهای آن روز را طرح‌ریزی می‌کند و تا رسیدن به نتیجه ادامه می‌دهد ریسمان پیچ‌ در پیچی را دنبال می‌کند که راهنمای او در کشاکش زندگی به‌غایت سردرگم زمانه است.

در بخشی از کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی می‌خوانیم

قاعده بزرگ جهت کسب موفقیت در هنگام کار کردن این است: تمام مدت ساعات کاری را واقعاً کار کنید.

هنگامی‌ که به محل کار خود می‌روید به همکاران خود سلام نموده و بلافاصله کار را شروع کنید. سرتان را پایین بیندازید و مانند یک دونده مسابقه که با موفقیت از موانع عبور می‌کند با تمام سرعت به‌ پیش بروید. اگر کسی بخواهد با شما دوستانه صحبت کند مؤدبانه لبخند بزنید و به او بگویید که علاقمندید بعداز ساعت کاری با او صحبت نمایید. در همین اثناء شما کارهایی دارید که بایستی انجام شوند و موعد زمانی شما برای انجام‌ دادن آن‌ها فشرده است. در نهایت کسانی‌ که وقت را به راحتی به هدر می‌دهند، یعنی کسانی‌ که برای وقت خود یا دیگران ارزشی قائل نیستند امثال شما را دوست ندارند و وقت بسیار بیشتری را با کسانی می‌گذرانند که اتلاف وقت را دوست دارند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: برنامه‌ریزی راهبردی و زمان مناسب برای تنظیم اهداف
فصل دوم: اوقات سازنده و مولّد و انجام کار بیشتر
فصل سوم: وقت مناسب برای افزایش حقوق
فصل چهارم: اوقات آزاد
فصل پنجم: اوقات انجام کار
فصل ششم: اوقات خلاقیت
فصل هفتم: اوقات حل مسئله و تصمیم‌گیری
فصل هشتم: وقت مردم و خانواده
فصل نهم: اوقات استراحت و تمدّد اعصاب
فصل دهم: وقت سکوت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی
نویسنده
مترجمفریدون تازه زاده
ناشر چاپیانتشارات چشمه آفرینش
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات209
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی

عبدالله دادخواه
۱۳۹۷/۳/۱۵
کتاب بسیار مفیدیه، به‌خصوص برای افرادی که با مهارت مدیریت زمان چندان آشنا نیستن. روش بیان مسائل به‌صورت پرسش خیلی جالبه و اگر خواننده همراه خوانش کتاب به این پرسش‌ها پاسخ بده، بیشترین سود رو از کتاب می‌بره. به نظرم نقطه قوت کتاب علاوه‌بر بیان مختصر و مفید مطالب٬ فصل بندی کتاب‌هم هست. خیلی از ماها و مهارت برنامه‌ریزی مدیریت زمان رو تنها برای کارمون می‌دونیم اما در تمام جنبه‌های زندگی به این مهارت نیاز داریم. خودم از جدا کردن فصل‌ها و اختصاص دادن هریک از اون‌ها به یکی از جنبه‌های زندگی خیلی خوشم اومد. فصل‌های چهار تا ده هر کدوم یه جنبه از زندگی رو از نظر اهمیت زمان و شیوهٔ رفتار معرفی می‌کنه مثل زمان کار، زمان خانواده، زمان حل‌مسئله و.... شاید بشه اصول برنامه‌ریزی رو در خیلی از کتاب‌های دیگه پیدا کرد ولی این کلی نگری رو بعید میدونم.
امیر کاوئی
۱۴۰۱/۶/۸
زمان مهمترین سرمایه‌ای هست که در اختیار داریم بنابراین مدیریت اون بسیار مهمه. این کتاب و عمل به نکاتش= یاد گرفتن مدیریت این سرمایه
نیره اخوت نیا
۱۳۹۹/۲/۱۶
وقتی زمان خود را مدیریت کنیم همواره احساسی خوبی نسبت به خودمان داریم و حتما به موفقیت‌های بی‌نظیری خواهیم رسید
مهرداد احمدی
۱۳۹۶/۱۱/۲۸
کتابش فوق العاده س واسه مدیریت زمان
و در ضمن ممنون بابت تخفیف عالی ۶۰% 🌷
ندا پارسایی
۱۴۰۰/۶/۱۸
بسیار عالی. خیلی کتابو دوست داشتم و برام کاربردی بود
ممنون از کتابراه
arash rasuli
۱۳۹۷/۳/۲۴
این کتاب رو قبلا خوندم. خیلی عالیه. نکاتی که می‌گه واقعا کاربردین.
masoumeh zeinali
۱۳۹۷/۲/۲۱
ممنون بابت کتابهای خوب و تخفیف‌های خوبی که میزارید
علی صاحبی
۱۳۹۶/۱۲/۱۷
کتابش برای مدیریت زمان عالیه
ابوذر توکلی
۱۴۰۱/۸/۲۰
سلام. کتاب بسیارعالی وزندگی سازی هست. واقعا ارزش داره
رویا هاشمی
۱۳۹۹/۵/۲۰
مدیریت زمان خیلی توی زندگی ب من کمک کرده و ضروریه
Dani Paknahad
۱۳۹۷/۱۱/۲۲
کتاب برای مدیریت زمان بسیار مناسبه
Reza Manteghi
۱۳۹۷/۳/۱۷
کتابش بسیار عالی و کاربردی هست
امین مردآزاد
۱۴۰۱/۳/۲۷
متوسط بود از نظر محتوا
مصطفی ده مرده ئی
۱۳۹۷/۲/۱۴
کتاب خوب و مفیدین
مشاهده همه نظرات 14

راهنمای مطالعه کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی

برای دریافت کتاب تسلط بر زمان یعنی تسلط کامل بر زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.