معرفی و دانلود کتاب صوتی جین ایر

عکس جلد کتاب صوتی جین ایر
قیمت:
۱۵۲۰۰۰ 106400 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جین ایر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جین ایر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جین ایر

کتاب صوتی جین ایر معروف‌ترین اثر شارلوت برونته، روایت زندگی دختری به نام جین ایر است که در کودکی پدر و مادرش را از دست می‌دهد و بعد از طی کردن زندگی خود در پرورشگاه، شغل معلمی را انتخاب می‌کند، او برای کار به خانه‌ای اشرافی می‌رود و کم‌کم با اتفاقات جدیدی روبه‌رو می‌شود.

جین ایر (Jane Eyre) قهرمان زنان اندیشمند است. در سال 1847 قهرمان و شخصیت اصلی داستان‌ها زنانی بودند که زیبایی منحصر بفردی داشتند و توجه انسان‌های زیادی را به خود جلب می‌کردند اما شارلوت برونته با خلق شخصیت «جین ایر»، تفاوت چشمگیری بین شخصیت داستان خود با قهرمانان آثار قبلی پدید آورد؛ جین ایر قهرمانی نه‌چندان زیبا اما زیرک و ساده است.

جین ایر تنها دارایی‌اش چند فامیل بداخلاق است که پس از ناملایماتی که از بستگان نزدیکش می‌بیند به پرورشگاه سپرده و در محیط بد پرورشگاه بزرگ می‌شود. او نمی‌تواند زندگی کسالت‌بار را تحمل کند و با اعتقاد کامل به فضیلت‌های اخلاقی قدم به اجتماع می‌گذارد. جین ایر برای کار قدم به خانه‌ای اشرافی می‌گذارد و سرنوشت پر فراز و نشیبش در آن‌جا رقم می‌خورد. کارفرمای جین ایر، آقای روچستر، با او رفتاری عجیب دارد، کم‌کم اتفاقاتی در این خانه می‌افتد که جین متوجه علت آن‌ها نمی‌شود.

ارباب خانه کم‌کم به او علاقه‌مند می‌شود، ولی جین متوجه می‌شود که او در گذشته ازدواج کرده و همسرش که زنی دیوانه است در طبقه بالا همان خانه زندگی می‌کند. آقای روچستر از او درخواست می کند که با هم از آن خانه فرار کنند ولی جین پس از دیدن همسر او دل شکسته می‌شود و از خانه فرار می‌کند. کشیشی با خواهرانش او را بیهوش پیدا و نگه‌داری می‌کنند. کشیش نیز کم‌کم به جین علاقه‌مند می‌شود. شبی جین ایر در ذهنش صدای روچستر معشوقه‌ی خود را می‌شنود، سپس به دنبالش می‌رود و متوجه می‌شود که همسر دیوانه روچستر خانه را به آتش کشیده و روچستر بینایی‌اش را درحال نجات دادن او از دست داده و کور شده است. سرانجام جین نزد روچستر می‌رود و با وی ازدواج می‌کند و آنان صاحب یک پسر می‌شوند.

این رمان رمان روایت باشکوهی از عشق، وظیفه و اخلاق، شکیبایی و پیروزی، شادی و رنج و فراق و وصال است. قهرمان داستان دختر جوان بی‌چیزی‌ست با ظاهر معمولی، اما جسور است و روح والایی دارد. با سختی‌ها مقابله می‌کند، با قید و بندهای اجتماع کنار نمی‌آید، اما به اصول اخلاقی و اعتقادی خود وفادار می‌ماند. رمان جین ایر در جایی در شمال انگلستان، در دوران پادشاهی جورج سوم اتفاق می‌افتد و از دید شخصیت اصلی داستان روایت می‌شود، بخش‌های مختلف این رمان شامل: کودکی جین در «گیتزهد هال»، جایی که او از لحاظ احساسی و فیزیکی مورد سوء استفاده خاله و پسرخاله‌هایش قرار می‌گرفت؛ دوران تحصیل او در مدرسه «لوود» رقم خورد، جایی که او دوستان و الگوهای خود را پیدا کرد اما از ظلم‌ها و ستم‌ها و محرومیت‌ها رنج می‌برد؛ زمانی که در «تورنفیلد هال» معلم سرخانه بود، جایی که او عاشق کارفرمای پر جوش و خروش خود، ادوارد راچستر شد؛ زمانی که او با خانواده «ریورز» سپری کرد، جایی که جانت ریورز پسرخاله کشیش سرد اما جدی او، سنت به او پیشنهاد داد و در بخش آخر جین ایر دوباره معشوقه خود راچستر را دید و با او ازدواج کرد.

این رمان در زمان انتشار مورد استقبال فراوانی قرار گرفت. امروزه، جین ایر، یکی از آثار مهم کلاسیک دنیا به شمار می‌آید و فیلم‌سازان بزرگی تاکنون 18 نسخه‌ سینمایی با اقتباس از این رمان ساخته‌اند.

شارلوت برونته (Charlotte Bronte) در نگارش این کتاب، از تجربیات زندگی خودش الهام گرفته است. او در کودکی به همراه خواهرانش امیلی برونته و آن برونته که آن‌ها نیز امروزه از بزرگ‌ترین نویسندگان کلاسیک جهان به حساب می‌آیند، برای آموزش به مدرسه شبانه روزی کاون‌بریج فرستاده شده است، این مدرسه به مؤسسه لووود که جین ایر هشت‌ سال از عمرش را در آن‌جا گذرانید، حتی مرگ ناراحت‌کننده‌ی هلن برنز در داستان جین ایر نیز به مرگ ماریا برونته، خواهر شارلوت شباهت دارد.

شارلوت برونته نویسنده و شاعر انگلیسی در یورکشایر انگلستان متولد شد. او و دو خواهرش به نام‌های امیلی و آن نویسندگان شهیر انگلیسی هستند که به خاطر عمر کوتاه‌شان نیز شهرت دارند. شارلوت و خواهرانش در ابتدا با نام مستعار کار خود را شروع کردند و کتاب‌های خود را با آن نام منتشر می‌کردند. وی با نام مستعار «کرر بل» کتاب‌های زیادی را نوشت که می‌توان به «شرلی»، «پرفسور»، «ویلت» و معروف‌ترین آن‌ها «جین ایر» اشاره کرد. او نیز به مانند دیگر خواهر و برادرانش زندگی کوتاهی داشت. شارلوت تنها 6 ماه بعد از ازدواجش و در سن 39 سالگی با کودکی در شکم بر اثر بیماری ذات‌الریه دار فانی را وداع گفت.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی جین ایر می‌شنویم:

«با چند کلمه ثابت می‌کنم. سردت است، چون تنهایی. هیچ تکان و حرکتی آتشی را که در دلت است روشن نمی‌کند. بیماری، چون بهترین، بالاترین و شیرین‌ترین احساس‌هایی که به بشر داده شده، از تو دور است. احمقی چون رنج می‌کشی، اما نمی‌گذاری آن احساس‌ها به تو نزدیک شوند. حتی یک قدم بر نمی‌داری تا با آنچه در انتظارت است روبه‌رو شوی.»

«فداکاری! فدا کردن گرسنگی برای غذا، فدا کردن توقع به پای رضایت. من دستم را دور چیزی حلقه می‌کنم که برایم با ارزش است... لب‌هایم را به چیزی می‌فشارم که عاشقش هستم... به چیزی تکیه می‌دهم که به آن اطمینان دارم. یعنی این فداکاری‌ست؟ اگر هست، پس من قطعا از فداکاری خوشم می‌آید.»

«من فداکاری، غم و زوال را نمی‌خواهم. علاقه‌ای به این چیزها ندارم. می‌خواهم پرورش دهم نه این که تباه کنم. می‌خواهم احترام بخرم نه این که خون از چشم‌ها جاری کنم، نه حتی اشک. حاصل کارم باید لبخند، نوازش و شیرینی باشد...»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
19 دقیقه
بخش اول
23 دقیقه
بخش دوم
27 دقیقه
بخش سوم
29 دقیقه
بخش چهارم - قسمت اول
16 دقیقه
بخش چهارم - قسمت دوم
26 دقیقه
بخش پنجم - قسمت اول
15 دقیقه
بخش پنجم - قسمت دوم
24 دقیقه
بخش ششم
27 دقیقه
بخش هفتم
24 دقیقه
بخش هشتم
27 دقیقه
بخش نهم
32 دقیقه
بخش دهم
18 دقیقه
بخش یازدهم - قسمت اول
35 دقیقه
بخش یازدهم - قسمت دوم
32 دقیقه
بخش دوازدهم
32 دقیقه
بخش سیزدهم
36 دقیقه
بخش چهاردهم
26 دقیقه
بخش پانزدهم - قسمت اول
13 دقیقه
بخش پانزدهم - قسمت دوم
31 دقیقه
بخش شانزدهم
22 دقیقه
بخش هفدهم - قسمت اول
26 دقیقه
بخش هفدهم - قسمت دوم
18 دقیقه
بخش هفدهم - قسمت سوم
21 دقیقه
بخش هجدهم - قسمت اول
27 دقیقه
بخش هجدهم - قسمت دوم
34 دقیقه
بخش نوزدهم
30 دقیقه
بخش بیستم - قسمت اول
18 دقیقه
بخش بیستم - قسمت دوم
22 دقیقه
بخش بیست و یکم - قسمت اول
26 دقیقه
بخش بیست و یکم - قسمت دوم
29 دقیقه
بخش بیست و یکم - قسمت سوم
22 دقیقه
بخش بیست و دوم
34 دقیقه
بخش بیست و سوم
23 دقیقه
بخش بیست و چهارم - قسمت اول
34 دقیقه
بخش بیست و چهارم - قسمت دوم
15 دقیقه
بخش بیست و پنجم - قسمت اول
27 دقیقه
بخش بیست و پنجم - قسمت دوم
37 دقیقه
بخش بیست و ششم
21 دقیقه
بخش بیست و هفتم - قسمت اول
31 دقیقه
بخش بیست و هفتم - قسمت دوم
30 دقیقه
بخش بیست و هفتم - قسمت سوم
14 دقیقه
بخش بیست و هفتم - قسمت چهارم
26 دقیقه
بخش بیست و هشتم - قسمت اول
33 دقیقه
بخش بیست و هشتم - قسمت دوم
34 دقیقه
بخش بیست و نهم
30 دقیقه
بخش سی‌ام
25 دقیقه
بخش سی و یکم
17 دقیقه
بخش سی و دوم - قسمت اول
24 دقیقه
بخش سی و دوم - قسمت دوم
18 دقیقه
بخش سی و سوم - قسمت اول
25 دقیقه
بخش سی و سوم - قسمت دوم
30 دقیقه
بخش سی و چهارم - قسمت اول
24 دقیقه
بخش سی و چهارم - قسمت دوم
23 دقیقه
بخش سی و چهارم - قسمت سوم
35 دقیقه
بخش سی و پنجم
32 دقیقه
بخش سی و ششم
27 دقیقه
بخش سی و هفتم - قسمت اول
36 دقیقه
بخش سی و هفتم - قسمت دوم
15 دقیقه
بخش سی و هشتم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جین ایر
نویسنده
مترجمنوشین ابراهیمی
راویمریم پاک ذات
ناشر چاپینشر افق
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۲۵ ساعت و ۳۰ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۱۵۲۰۰۰ 106400 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جین ایر

فهیمه نصیری
۱۳۹۸/۸/۲۹
من تا یکسال قبل اصلا رمان نمیخوندم. به نظرم خوندن رمان فقط زمانی رو ازم میگرفت که میتونستم صرف خوندن کتاب آموزنده تری کنم. ولی حالا که چند تا رمان خوب رو شنیدم میفهمم چقدر میشه از شاهکارهای ادبیات مطلب یاد گرفت. چقدر عمیق شخصیت افراد و طرز تفکرشون رو بررسی کرده و در زمانه خودش که زیبایی ملاک برتری زن بوده زن نازیبا ولی با عزت نفس و دانا و بخشنده‌ای رو به تصویر کشیده که دقیقا وسط تند باد حوادث میتونه تصمیمات سرنوشت سازی بگیره.
فصل‌های اولش کمی یکنواخت و خسته کننده اس ولی واسه شنیدن بقیه قصه لحظه شماری می‌کنید. صدای آرام و گوش نواز راوی چقدر به صدای قهرمان داستان میاد و زیبایی ماجرا رو صد چندان میکنه. مرسی از کتابراه بابت کتاب‌های صوتی فوق العاده ش
Mahboubeh
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب بسیار زیبایی بود. شنیدنش با صدایی خانم پاکزاد عالی شده بود و شما رو درون داستان غرق میکنه. طوری که فکر میکنید عضوی از داستان هستید. در این کتاب ماجرای دختری رو میشنوید که سختی‌های زیادی رو از همون دوران کودکی تجربه میکنه. دخترکی تنها و یتیم که چهره زیبایی نداره ولی قلب کوچیک و مهربونش سیرتش رو زیبا کرده. دختری که با با نامهربانی قیمش یعنی زنداییش مواجه میشه و در نهایت بی عدالتی به مدرسه در دیار دور از خانه که رئیس ش کشیکی نامرد و تندرو هست، میره و 8 سال از عمرش رو اونجا زندگی میکنه. در سن 18 سالگی تصمیم میگیره تا سرنوشتش رو تغییر بده و دست به کار میشه تا از اون مدرسه که حالا معلمش بوده بیرون بره و کاری بیرون از اونجا و در خانه‌ای اشرافی پیدا میکنه. در طول داستان اتفاقات جالب برای جین ایر پیش میاد. سختی‌ها و خوشی‌های زیادی رو تجربه میکنه. بارها مورد امتحان الهی قرار میگیره و در تمام مدت، امیدش به رحمت خدا رو از دست نمیده و فقط خدا رو صدا می‌زنه. جین‌ای ایر نمونه یک انسان هست که هرچند ظاهر زیبایی نداره اما زیبایی ذات و درونش اونقدر زیاد هست که مردی ثروتمند رو عاشق و شیفته خودش کنه و پاهاش به ماجراهایی بعضا هولناک، شیرین و حتی غمگین باز بشه. جین ایر اثر خانم برونته واقعا شما رو غرق در احوالات یک انسان پاک و مصمم میکنه که در هر شرایطی سعی میکنه دیگران رو به غلط قضاوت نکنه و حتی رفتارشون رو طبیعی بدونه و از کسی گلایه و توقع نداشته باشه. خیلی از بخشها با شنیدن سرگذشت جین ایر اشک ریختم. بعضی جاها به خاطر حاضر جوابیش لذت بردم و خندیدم و قسمت‌هایی هم عصبانی شدم که اینقدر راحت از خطا و گناه دیگران میگذره. جین ایر رو گوش بدین اگر داستانهای سرشار از فرهنگ و ادبیات انگلیسی دوست داری
شقایق حسینی
۱۴۰۱/۷/۲۳
اول از همه تشکر میکنم از تیم بسیار خوب کتابراه و همچنین خانم پاک ذات که واقعا گویندگی و صداشون حرف نداره
درباره خود کتاب هم که بسیار داستان اموزنده و غمگین (البته با پایان خوش) بود و همچنین چقدر زیبا و قشنگ به اصول اخلاقی و تعهد به همسر اشاره میشه که حتی کشور‌های اروپایی که اغلب فکر میکنیم زیاد و
به خانواده پایبند نیستند، داشتن همسر دوم را کاری بسیاااار غلط خلاف قانون میدانند
و اما در اخر میخواستم یک انتقاد از تیم خوب کتابراه کنم
در قسمت خلاصه داستان، کل داستان به صورت خلاصه اومده و این باعث میشه که من از اول بدونم ته داستان چی پیش میاد و این جذابیت کتاب رو به شدت کاهش میده در حالی که در قسمت خلاصه نباید به اتفاقات اصلی کتاب اشاره‌ای شود ممنون میشم اگر این قسمتُ اصلاح کنید🙏🙏🙏
فرانک نیکوکار
۱۳۹۸/۶/۴
جین ایر رمانی است بسیار موثر وآموزنده وبسیارزیبا مناسب برای عزیزان وجوانانی که تصمیم به انتخاب یار وهمسر مناسب دارند البته نکات بسیاری را شامل است که می‌بایست مورد تامل بیشتر قرار گیرد ولی به نظرم دیدگاه وبینشی بسیار زیبا وعمیق را در زوجیت به تصویر میکشد. در حیطه فردی نیز کاملا انگیزه بخش ومفیدعمل میکند وبه خوبی نشان میدهد که دارا بودن خصائلی چون اعتماد به نفس، عزت نفس، پشتکار، محبت، سادگی، وفاداری وصداقت چگونه سبب میگردند حیات یک فردزندگی دیگران را نیز تحت تاثیر قرار دهدبینهایت ممنون از امکانی که توسط شما عزیزان برای مطالعه کتابهای بسیار مفید فراهم گردیده است
sahel zargar
۱۴۰۰/۵/۲۳
کتاب خوب و اموزنده‌ای بود
نوشته‌ای روان داشت ولی بنظر من از اهنگ برای تاثیر بخشی بیشتر، کمتر استفاده شده بود خیلی از جاهای کتاب جای اهنگ تاثیر گذار خالی بود، صدای گوینده هم غمگین بود که خب با شخصیت اصلی داستان (جین ایر) هماهنگی داشت. میشه از این کتاب به عنوان کتاب انگیزشی نیز یاد کرد چون شما در به
طول داستان سخت کوشی تشویق میشی، داستانی زیبا داشت وپایان نسبتا خوبی هم داشت.
اما فقط یک مشکلی این کتاب داشت، ‌ی غمی در سرتاسر داستان وجود داشت، این حال و هوای کتاب و دوست نداشتم.
در کل کتاب خوبی بود و ارزش خوندن و داشت
با تشکر از کتابراه 🌹❤️
سهیل صفاری
۱۴۰۱/۷/۱۲
کتاب در مورد زندگی کودک یتیمی هست...
ولی جالب‌ترین موضوع این کتاب فراز و نشیب فوق العاده‌ای هست که داره. داستان پر از اتفاقاتی هست که از قبل فکرش رو نمیکنی از اوج خوشبختی به اوج بدبختی و بالعکس...
اولش فکر میکردم راوی صدای جالبی نداره
اما الان که این کتاب رو تموم کردم میتونم بگم صدای راوی و و
موسیقی‌های انتخاب شده خیلی خوب بود.
داستان به قدری جذابه جالب تعریف میشه که تماما جذب داستان میشی حتی وقتی گوش نمیدی ذهنت درگیر داستانه...
اگر دنبال رمان زیبا هستید این کتاب عالیه.
در حد غرور و تعصب جین آستین
Mary Ghasedak
۱۴۰۲/۱۱/۲۹
چه قدر عالی بود، متفاوت‌ ترین رمانی که خوندم یعنی همین و با صدای زیبای خانم پاک ذات که دیگه غوغا بود خانم پاک ذات عزیز حقیقتا در ابتدای رمان با صدای شما نتوانستم ارتباط برقرار کنم، و مدام در این فکر بودم که چرا باید ایشون راوی باشن بعد از کمی که رمان رو گوش دادم، مجذوب صدای شما شدم، من به جادو ولی اعتقادی ندارم زنگ صدای شما مرا مسحور کرده، ببین بانوی خوش صدا چه کردی که دو مرتبه از اول رمان رو گوش دادم.
Haleh Sadat Ketabchi
۱۴۰۰/۲/۳۰
عاشقِ بعضی از قسمت‌های کتاب بودم ولی به هر حال ماجراهای کمی غم انگیز هم در بعضی از بخش‌ها باید اتفاق بیفته تا داستان جذاب تر بشه. در کل بد نبود و دوست داشتم، همین که آخرش خوب تموم میشه، لذت بخشه. 😄 اصلا از رمان‌های پر از غم و اندوه و جدایی و شکست عشقی که آخرشم بد تموم بشه خوشم نمیاد. ولی این کتاب بیشترش عشق و امیده. از صدا و نحوه‌ی خواندن خانم پاک ذات هم بسیااااار راضی بودم. برای این کتاب، ایشان بهترینن ♥️
سهران امیرسالاری
۱۳۹۹/۷/۱۸
داستان‌ زیبا بود اما صدای خانم مریم پاک ذات چنان شنونده رو در عمق داستان میبره که تصویرسازی ذهنی میشه ولی یک موضوع مهم اینه که این داستانها معمولا شب هنگام برای استراحت و ریلکس شدن شنیده میشن و پایان هرفصل صدای خیلی بلند و موزیک بسیار خوفناکی اعلام پایان فصل میکنه که همه حس ارامش رو بهم میریزه. ایکاش با یک موزیک ملایم و صدای ملایم تر اصلاح بشه
Alik
۱۴۰۱/۵/۱
بیان خانم پاک‌زاد بسیار زیبا و دلنشین بود طوری که کاملا در داستان غرق میشوید و متوجه گذر زمان نخواهید شد. مفاهیم بزرگ در قالب یک داستان شیوا و شیرین در اختیارتان قرار می‌گیرد و شما را به دنیایی می‌برد که بی شک ارزش حداقل یکبار زندگی را دارد و باری دیگر مفاهیم بزرگی نظیر زندگی شرافتمندانه، عشق، عزت نفس،... را به نمایش می‌گذارد. در نهایت مگر زندگی چیزی جز این است؟ ❤️
Elham Ghavami
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
واقعا کتاب عالی ودوست داشتنی بود من چند بار این کتاب را گوش کردم صدای راوی عالی وگوشنواز پیشنهاد میکنم گوش کنید دختری که سختیهای زیادی راتحمل کرده ودر اخر به خوشبختی رسیده واقعا شخصت استواری داشته ممنون از کتابراه به خاطر زحمات زیادی که میکشد ونظر مخاطبان برایش مهم هست کتابراه دوست داریم گوش کنید ولذت ببرید از این کتاب وچیزهای اموزنده بیاموزید
علی رستمی ابیوردی
۱۴۰۰/۴/۲۴
خواهران بروننه با اینکه ناکام و زود هنگام از دنیا رفتند اما دو نفرشان شارلوت با جین ایر و امیلی با بلندی‌های بادگیر آثاری را آفریدند که تا دنیا باقیست اثر آن‌ها هم خوانده خواهد شد، خداوند روحشان را شاد کند و از خانم مریم پاکذات هم با آن لحن و گویش شیرینش سپاسگذارم. /دکتر علی رستمی متخصص تجارت و بازرگانی خارجی
فاطمه رحیمی
۱۴۰۲/۶/۵
بسیار لذت بردم و سرگرم شدم نکات قابل تامل زیادی داشت و توصیفات عالی بود وصف حالات و روحیات وصف مناظر و طبیعت همه عالی بود و ازنکات خوب موجود در این رمانها اشنیاق به مطالعه و ارزش کار و در آمد شخصی حرفه آموزی وهنر آموزی است که برایم جالب است گویندگی مثل همیشه گرم و پر احساس و پر کشش متشکرم
محبوبه زین الدین
۱۴۰۱/۲/۱
بسیار لذت بردم شخصیت خانم ایر برایم کمی عجیب بود نمی‌دانم واقعا این همه سرسختی در دنیای بیرونی هم ممکن است برای یک خانم جوان وجود داشته باشد یا خیر و همچنین نکته‌ای که برایم سوال شد این است که آیا در انگلستان دو همسری جرم بوده؟ خلاصه داستان زیبایی بود و صدای گوینده هم بسیار عالی بود 🌹
Hadise Mohamadi
۱۳۹۹/۶/۱۶
کتاب عالی بود.
فراز و فرودای داستان خیلی تند و مهیج نبود و روند داستان نسبتا اروم بود ولی این دلو نمیزد و ادمو خسته نمیکرد
در کل تو کتاب شخصیت‌های زیاد و متفاوتی بودن و این خودش یک نقطه‌ی قوت بود
از کتابراه و همه‌ی کسانی که براش زحمت کشیدن ممنونم
پیشنهادش میکنم👌🏼
مشاهده همه نظرات 154

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جین ایر

برای دریافت کتاب صوتی جین ایر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.