معرفی و دانلود کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر

عکس جلد کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر

کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر نوشته‌ی چارلز دیکنز، روایت‌گر داستانی شنیدنی‌ست که در دل دو شهر لندن و پاریس در سال‌های 1780 تا 1790 اتفاق می‌افتد و مملو از حادثه است، حادثه‌ای از جنگ، عشق و نابودی قهرمانان. از این اثر میلیون‌ها نسخه در جهان به فروش رفته و پرفروش‌ترین و درخشان‌ترین کتاب تک جلدی به زبان انگلیسی ‌در جهان است.

رمان داستان دو شهر (A Tale of Two Cities)، یکی از برجسته‌ترین رمان‌ها در ادبیات داستانی دنیا به شمار می‌آید که روایت‌گر زندگی چند شخصیت متفاوت است، دختری به نام لوسی که سال‌هاست پدر خود را ندیده و پدرش زندانی سیاسی است، لوسی در لندن زندگی می‌کند و گمان می‌کند که بخاطر ندیدن پدرش و ناامیدی در دیدار مجدد با پدرش، دختری یتیم به حساب می‌آید، پدر او در گذشته پزشکی ماهر بود و زندگی خوبی داشت.

از دیگر شخصیت‌های این اثر چارلز دارنه و سیدنی کارتن هستند، چارلز دارنه اشراف‌زاده‌ای ثروتمند است که در هنگام انقلاب فرانسه همه چیز خود را از دست داده و سیدنی کارتن، شخصیتی است که رنج‌های بسیاری را تحمل کرده و حالا قصد دارد تمام سختی‌های خود را با عشق به همسر دارنه، جبران کند.

پس از مدتی لوسی مطلع می‌شود که پدرش از زندان آزاد شده و به دنبال او می‌گردد، پس از یافتن و دیدار باشکوه‌شان تصمیم می‌گیرند که به انگلستان مهاجرت کنند. در آن‌جا با چارلز دارنه که او هم زندانی سیاسی بود، آشنا می‌شوند. این پدر و دختر همراه با یک وکیل ماهر به نام سیدنی کارتن، توانستند دارنی را از مرگ نجات بدهند و از زندان آزاد کنند. در پی این ماجراها سیدنی کارتن و چارلز دارنه هر دو شیفته‌ی لوسی که حالا به دختری زیبا تبدیل شده بود، می‌شوند. اما...

داستان دو شهر در سال 1859 منتشر شد و یکی از بهترین و برجسته‌ترین رمان‌­ها درباره‌ی انقلاب فرانسه است. محتوای این رمان از کتاب «انقلاب فرانسه» نوشته «توماس کارلایل» برگرفته شده و تصوری افسانه‌­ای و تخیلی از اوضاع آن دوره به شنونده می‌دهد. دیکنز همیشه در آثار خود با با افراد ضعیف و پایین جامعه­ همدردی کرده است، او انقلاب را پر از حق­‌خوری و ظلم بر مردم بی‌­گناه می‌بیند که با گرفتن انتقامی دشوار از اشراف­‌زاده­‌گان به پایان می‌رسد.

چارلز دیکنز (Charles Dickens)، یکی از درخشان‌ترین رمان‌نویسان انگلیسی در دوره‌ی ویکتوریا و یک فعال اجتماعی پرقدرت بود. مهارت او در نوشتن داستان و ایجاد کاراکترهای محتلف و ماندگار از ویژگی‌هایی است که او را از دیگر نویسندگان زمان خود، متمایز کرده است، او در طول زندگی‌اش توانست محبوبیتی جهانی کسب کند. دیگر آثار برجسته‌ی او عبارت‌انداز: آرزوهای بزرگ، الیور تویست، دیوید کاپرفیلد و...

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی داستان دو شهر می‌شنویم:

بهترین روزگار و بدترین ایام بود. دوران عقل و زمان جهل بود. روزگار اعتقاد و عصر بى‌باورى بود. موسم نور و ایام ظلمت بود. بهار امید بود و زمستان ناامیدى. همه‌چیز در پیش‌ روى گسترده بود و چیزى در پیش روى نبود، همه به سوى بهشت مى‌شتافتیم و همه در جهت عکس ره مى‌سپردیم. الغرض، آن دوره چنان به عصر حاضر شبیه بود که بعضى مقامات جنجالى آن، اصرار داشتند در اینکه مردم باید این وضع را، خوب یا بد، در سلسله مراتب قیاسات، فقط با درجه عالى بپذیرند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
مقدمه
5 دقیقه
فصل اول: دوره
6 دقیقه
فصل دوم: سایه‌های شب
11 دقیقه
فصل سوم: شراب فروشی
10 دقیقه
فصل چهارم: 5 سال بعد
5 دقیقه
فصل پنجم: شغال
9 دقیقه
فصل ششم: موسیو مارکیز
4 دقیقه
فصل هفتم: دو عهد
6 دقیقه
فصل هشتم: یک شب
7 دقیقه
فصل نهم: بافتنی
6 دقیقه
فصل دهم: بازتاب صدای پا
8 دقیقه
فصل یازدهم: انفرادی
6 دقیقه
فصل دوازدهم: آرامش در طوفان
6 دقیقه
فصل سیزدهم: پیروزی
9 دقیقه
فصل چهاردهم: ضربه‌ای به در
4 دقیقه
فصل پانزدهم: سپیده دم
6 دقیقه
فصل شانزدهم: تاریکی
9 دقیقه
فصل هفدهم: بافتنی تمام می‌شود

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر
نویسنده
مترجمبهارک قهرمان
راویالیاس گرجی
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۵۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر

سیده زهرا مطلوبی
۱۴۰۲/۶/۱۶
داستان احساسی و در عین حال غافلگیر کننده جالبی بود. همچنین انسان را تا حدودی با انقلاب فرانسه که به انقلاب سرهای پران هم مشهور بود آشنا می‌کرد و این مطلب که در این انقلاب هر فردی که فقط رابطه خویشاوندی هم با اشراف میداشت بدون در نظر گرفتن عقاید و شخصیت خود فرد به جرم اینکه اقوامش سلطنت طلب بودند به اعدام می‌شد. پایان داستان نظر شخصی من فوق العاده بود و یک عشق غیر شهوانی و بی نظیر را به تصویر کشیده بود.
Fatemeh Kheyrian
۱۳۹۹/۱/۱۵
شخصیت دکتر مانه و لوسی بسیار دوست داشتنی بود. کاری که اون مرد در آخر برای چارلز دارنی کرد، کاری که در اصل به خاطر لوسی بود، فوق العاده تاثیر گذار بود. لحظه‌ی اولین دیدار دکتر و لوسی هم بسیار زیبا به تصویر کشیده شده بود.
zara Rahnama
۱۴۰۱/۱/۵
اگر به رمان‌های عاشقانه تاریخی علاقه مند هستید، لذت خواهید برد
Meysam Salehvand
۱۴۰۰/۱/۱۷
کتاب خوبیست صدای روای هم خوب است تشکر از کتابراه
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر

برای دریافت کتاب صوتی خلاصه کتاب داستان دو شهر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.