معرفی و دانلود کتاب ذهن دیگران را بخوانید

عکس جلد کتاب ذهن دیگران را بخوانید
قیمت:
۳۴۰۰۰ 17000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ذهن دیگران را بخوانید

کتاب ذهن دیگران را بخوانید نوشته‌ی دیوید جی. لیبرمن، متشکل از تکنیک‌های روانشناسی ویژه و ثابت شده‌ای است که به وسیله‌ی آن‌ها می‌توانید به سرعت افکار و احساسات دیگران را ارزیابی کنید.

آیا تا به حال این آرزو را داشته‌اید که قادر به خواندن ذهن دیگران بودید و می‌دانستید که چه در سر دارند؟ هم اکنون با استفاده از سیستمی پیشرفته و طبق اصول روانشناسی به راحتی به آرزوی خود دست پیدا می‌کنید! دکتر دیوید جی. لیبرمن در کتاب ذهن دیگران را بخوانید (You Can Read Anyone) برنامه‌ای کامل به شما ارائه می‌دهد که می‌توانید به راحتی از آن استفاده و ذهن‌خوانی کنید.

لازم به ذکر است که کتاب ذهن دیگران را بخوانید اطلاعاتی درباره‌ی زبان بدن به شما نمی‌دهد. این کتاب به شما نخواهد گفت چگونه فردی را بر اساس این که به چه شکل دست‌هایش را جمع کرده یا بندکفش‌هایش را بسته است قضاوت کنید. بلکه این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه متوجه شوید که هر فردی در موقعیت‌های متفاوت زندگی چه فکرها و احساساتی در سر دارد. برای مثال، می‌توانید دقیقاً بفهمید که آیا یک فروشنده، آدم بی‌شیله‌ پیله‌ای است یا شخصی که می‌خواهید با او دوست یا وارد معامله شوید، آدم قابل اعتمادی است یا نه.

لطفاً توجه داشته باشید که این کتاب ربطی به «تله‌پاتی» ندارد که به وسیله‌ی آن بتوان فهمید طرف مقابل دقیقاً به چه عددی فکر می‌کند یا مثلاً بتوان حدس زد که آیا کسی برای ناهار خیال دارد ساندویچ تن ماهی بخورد!

بخش اول این کتاب به شما یاد می‌دهد که چگونه در یک نظر به افکار، عواطف و احساسات عمده‌ی افراد پی ببرید. این سیستم درباره‌ی هر فرد، مکان، ایده یا موقعیت مؤثر است. برای مثال، فقط در عرض چند ثانیه می‌توانید متوجه شوید که آیا فردی چیزی را دوست دارد یا نه، از اعتماد به‌ نفس برخوردار است یا خیر، صادق است یا نه!

بخش دوم در مواقعی استفاده می‌شود که می‌خواهید اطلاعات دقیق‌تری را کسب کنید. در این بخش، یاد می‌گیرید که چگونه شرح حال نسبتاً کاملی از هر کس به دست آورید، چگونه فکر یا احساس کسی را بخوانید و چگونه رفتار او را حدس بزنید.

دیوید جی. لیبرمن را بیشتر بشناسیم:

دکتر دیوید جی. لیبرمن (David J Lieberman)، فوق تخصص رشته‌ی روانشناسی و موسس تجزیه و تحلیل فعالانه اعصاب است. روش‌های شگفت‌انگیز منجر به پیشرفت در بخش‌های مختلف شده و از سوی دولت‌ها، سازمان‌های اداری و شرکت‌های تجاری معتبر در بیشتر از بیست و پنج کشور جهان، بهره‌گیری شده است.

جملات برگزیده‌ی کتاب ذهن دیگران را بخوانید:

- شاید صداقت بهترین تدبیر باشد، اما چون یافت نمی‌شود، عدم صداقت جای آن را گرفته است. (جورج کارلین)
- فقط یک چیز وحشتناک تر از فردی است که درست نمی‌داند نسبت به چیزی علاقه دارد یا انزجار، و آن فردی است که این را به روشنی می‌داند، اما شهامت ابرازش را ندارد. (تونی رندال)
- اعتماد به‌ نفس اولین ضرورت برای انجام کارهای بزرگ است. (ساموئل جانسون)
- تصور نکنید با پوشاندن شواهد می‌توانید مردم را فریب دهید. (دوایت دی. آیزنهاور)
- نیمی از اوقاتی که مردم فکر می‌کنند در حال مذاکره‌ی کاری هستند، فقط وقتشان را تلف می‌کنند. (ادگار واتسن هاو)

نکوداشت‌های کتاب ذهن دیگران را بخوانید:

- در مدت بیش از 20 سال فعالیتم در اجرای قانون هیچ تکنیک تشخیص دروغی ندیده‌ام که تا این حد دقیق و درست باشد.

- ذهن دیگران را بخوانید مجموعه‌ای از از نکات ناکارآمد نیست. لیبرمن تکنیک‌های روانشناختی اثبات شده‌ای را ارائه می‌دهد که وارد شدن درون ذهن دیگران است. از میان تمام کتاب‌های او ، آخرین کتابش "ذهن دیگران را بخوانید" از هر نظر برتر است. بینش دکتر لیبرمن در مورد طبیعت انسانی بسیار دقیق و کاربردی است.

در بخشی از کتاب ذهن دیگران را بخوانید می‌خوانیم:

اینک بیایید ببینیم آیا کسی که با او قرار گذاشته‌اید به شما علاقه‌مند است، آیا همکارتان واقعاً مایل است شما را در طرح‌تان یاری کند، یا آیا مشتری شما به محصول‌تان علاقه‌مند است؟

اگر دید شفافی داشته باشیم ارزیابی‌علاقه‌مندی فرد مورد نظرمان کار دشواری نیست. اشکال اینجاست که هر قدر تمایل ما برای صورت پذیرفتن چیزی بیشتر باشد - برای مثال، یک قرار ملاقات یا یک فروش - نگاه واقع بینانه‌ی ما نسبت به علاقه‌ی فرد مقابل کمتر می‌شود.

وقتی دید ما محدود شود بیشتر دچار وسواس می‌شویم. برای مثال، وقتی به دنبال چیزی باشیم که از نظرمان با اهمیت است، مثل یک طرح یا رابطه، ممکن است همه چیز را تحلیل و آن را بسیار بزرگ کنیم. وقتی به چیزی آن‌قدر علاقه‌مند شویم که به دنیای ما تبدیل شود می‌تواند ما را به نابودی بکشاند. بنابراین، بهترین کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که وضعیت را تا آنجا که ممکن است واقع بینانه ارزیابی کنیم و از خود بپرسیم، «اگر این اتفاق برای یکی از دوستانم رخ می‌داد من چه توصیه‌ای به او می‌کردم؟»

فردی که به کسی یا چیزی علاقه‌مند باشد آن را بروز می‌دهد، حتی اگر چیزی بگوید یا کاری کند که احساسات واقعی‌اش را پنهان کند. این فصل شامل دو تکنیک است، دو نشانه‌ی اساسی علاقه و یک روند پیشرفته و تقریباً بی‌خطا برای ارزیابی سریع میزان علاقه‌ی هر کس نسبت به هر چیز.

فهرست مطالب کتاب

درباره‌ی نویسنده
نحوه‌ی کاربرد کتاب
مقدمه
بخش 1: هفت پرسش اساسی
فصل اول: آیا این شخص چیزی را پنهان می‌کند؟
فصل دوم: آیا از آن خوشش می‌آید یا نه؟
فصل سوم: آیا او از خود خاطرجمع است یا فقط تظاهر به خونسردی می‌کند؟
فصل چهارم: اوضاع واقعاً از چه قرار است؟
فصل پنجم: ارزیابی میزان علاقه: آیا او علاقه‌مند است این که فقط دارید وقتتان را تلف می‌کنید؟
فصل ششم: دوست یا دشمن: او واقعاً طرف کیست؟
فصل هفتم: شرح حال عاطفی: چگونه تشخیص دهید فرد مورد نظر تا چه حد دارای ثبات شخصیت، سلامت روان و بی‌خطر است؟
بخش 2: با شناخت روند تصمیم‌گیری، از مقاصد و نیات درونی اشخاص آگاه شوید.
فصل هشتم: تحلیل و ارزیابی مدبرانه (اس. ان. اِی. پی) براساس تیپ‌های شخصیتی نیست
فصل نهم: رنگ‌های اولیه‌ی فکر
فصل دهم: چگونه و چرا رفتارمان گویای افکارمان است
فصل یازدهم: تأثیر عزت‌نفس: شش عامل مهم
فصل دوازدهم: آیا او عزت نفس دارد یا فقط تظاهر می‌کند؟ 5 تله
فصل سیزدهم: عامل آشکارکننده‌ی عزت‌نفس: تعیین سطح عزت‌نفس افراد
فصل چهاردهم: سه نمایه‌ی اصلی
فصل پانزدهم: هنر و علم ذهن‌خوانی: مثال‌های واقعی
سخن آخر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ذهن دیگران را بخوانید
نویسنده
مترجمامیرحسن مکی، آزاده مبشر
ناشر چاپیانتشارات آریا گهر
سال انتشار۱۳۹۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات192
زبانفارسی
شابک978-600-92810-6-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۳۴۰۰۰ 17000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهن دیگران را بخوانید

حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۵
این کتاب از اولین کتابهایی بود که من از کتابراه تهیه کردم، این کتاب واقعا نکات جالب و تعجب آوری داره، از همه مهمتر سواد اجتماعی شمارو واقعا بالا میبره، نکات و درک و رفتار خیلی از افراد تقریبا میتونید شناسایی کنید و با یادگیری تکنیک و توضیحات این کتاب، رفتارهای ناشیانه یا اشتباه گذشته میشه کنار یا و گذاشت، همچنین موارد پرخاشگری جملات عواملی که قبلا باعث ناراحتی یا ایجاد حاشیه مضرر که قبلا در محیط اطراف ما بی دلیل و خسته کننده ایجاد میشد کنار میره و با درک از محیط میتونیم به دیگران انرژی و زندگی جالبی ادامه بدیم، این کتاب مکمل خوبی برای سواد رابطه و اجتماعی و همچنین کمک به مدیریت فردی میتونه باشه، با سپاس فراوان از کتابره🌷👏🙏😘❤👑😍
مهدی صالحی
۱۴۰۱/۵/۲۰
لیبرمن از اونجایی که کتابهاش رو برای عموم مردم می‌نویسه، ادبیات هیجان‌انگیزی داره و سعی داره احساسات مخاطبانش رو درگیر خودش کنه.
این باعث می‌شه در اولین برخورد احساس کنیم آدم علمی‌ای نیست و مطالب زردی رو نوشته اما دقیقا برعکس، سعی کرده به زبان ساده و هیجان‌انگیزی همون مطالب سخت علمی رو بنویسه.
علی ن
۱۳۹۹/۱/۱۱
بدک نیست راهکارای جالبی هست البته تو ناخوداگاهمون بعضی از این چیزارو شاید شنیده باشیم ولی ایده‌ای واسه پیاده کردنش نداشتیم این میتونه بهمون ایده بده. من که بعد از خوندن نسخه نمونه تصمیم گرفتم بخرمش😊
محمدرضا فهیمی
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
سلام کتاب خوبی هست که می‌توان در ان توسط نشانه‌هایی فکر دیگران را حدس بزنی در اوایل کمی ازروش‌های کاراگاه ها و پلیس‌ها و ماموران استخدام اورده شده کهکتاب را جذاب کرده اما متاسفانه در اواخر کتاب یکم فنی و دشوار میشه و وارد مباحث روانشناسی میشه.
نیلوفر راد
۱۳۹۹/۴/۱۳
کتاب خوبی بود. ساده و روان توضیحاتی روانشناسانه در راستای شناخت بهتر خود و دیگران میداد. من لذت بردم. بماند که کتاب‌های بهتری در این زمینه خواندم ولی خواندنش خالی از لطف نیست. 🙏
ن ا
۱۳۹۹/۲/۵
شاید با این کتاب نتوان در زمینه عنوان کتاب موفق شد ولی حاوی مطالب بسیار مفیدی در راستای رشد شخصیت است.
Behzad booker
۱۳۹۹/۱/۲۱
بی نظیره مثالهاش خیلی ملموس و واقعین پیشنهاد میکنم بخونین لیبرمن از اون دسته روانشناسهاست که نظریه هاش بیشتر جنبه کاربردی داره تا تئوری از خوندن آثارش حتما لذت میبرین.
hamed omidi
۱۴۰۱/۸/۷
به نظرم باید چند مرتبه این کتاب رو بخونیم تا با تسلط بیشتر بتونیم اون رو در ارتباطات خودمون به کار بگیریم.
مجموعا این کتاب حرفی برای گفتن دارد، و یک احساس راحتیه خاص با متن ان احساس مسشود
che z
۱۳۹۹/۲/۲۵
اینا که تو این کتابه برای رو کردن دست بچه هاس میخواید فریب نخوردید پیشنهاد میکنم کتاب بازیچه دست دیگران نشوید اثر ژاک ریگارد رو بخونید واقعا کاربرد داره
gavad sadegh
۱۳۹۹/۲/۵
کناب خوبی است در چهل سالکی خوندم کاش توی سن ۲۰ سالگی همچنین کتابی رو مطالعه می‌کردم قطعا با دانشی که به من می‌داد تجربیات موفق بیشتر کسب می‌کردم
ساناز نیکخو
۱۴۰۲/۱/۲۰
کتاب خوبی بود و توضیحاتی که راجع به شخصیت افراد داده در واقعیت هم به همین صورت هست، با مطالعه این کتاب به راحتی تا ۷۰ درصد میشه ذهن افراد خوند ۳۰ درصد مابقی هم استثناعات هستند
Maryam Azadi
۱۴۰۰/۲/۱۶
کتاب خوبی است من دوست داشتم.. خیلی واضح و ساده همراه با مثال توضیح داده شده. درکش خیلی راحته ولی به نظرم هر چند وقت یکبار باید دوباره خوانده شود.
الک الکی
۱۳۹۹/۹/۱۴
بنظرم کتاب رو باید چندین بار مطالعه کرد شاید بار اول بنظر فوق العاده نباشد ولی هربار مطلب جدیدی دریافت می‌کنید
رضا کلانتریان
۱۳۹۹/۳/۱۶
کتاب جالبه ولی یه مقداری فصل‌های اخریش نا مفهومه. البته با مثال‌ها و سناریو‌هایی که مطرح کرده، کمی موضوع واضح تر میشه.
Ailar Ranjbar
۱۳۹۹/۱/۲۵
بخش‌های مربوط به عزت نفس و منیت دانشگاه روانشناسی است.
مشاهده همه نظرات 60

راهنمای مطالعه کتاب ذهن دیگران را بخوانید

برای دریافت کتاب ذهن دیگران را بخوانید و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.