معرفی و دانلود کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

عکس جلد کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت
قیمت:
۷۲۵۰۰ 50750 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت نوشته‌ی رابین شارما، روزنه‌ای از بعد برتر وجودتان را برای شما شرح می‌دهد، روزنه‌ای که هیچ‌گاه به آن توجهی نکرده‌اید، غافل از اینکه فقط اوست که برای شما باقی می‌ماند. این اثر یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی است و در حال حاضر به 70 زبان مختلف ترجمه شده است.

حدود 10 سال قبل، کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت (The Monk Who Sold His Ferrari)، منتشر شد و جنجالی بزرگ به پا کرد، به طوری که از آن زمان تاکنون زندگی میلیون‌ها انسان تغییر کرده است. این کتاب در مورد خشنودی و خوشبختی فردی در این دوران آشفته است.

داستان درباره‌ی وکیل برجسته و معروفی به نام جولیان منتل است که سال‌هاست موفقیت مادی و ثروت شگفت‌انگیزش نقابی بر خلا عمیق درونی‌اش است. این کتاب در آغاز به تعدادی کمی منتشر شد اما به سرعت، هیاهویی بر پا کرد و سپس طرفداران بسیاری پیدا کرد.

درون این کتاب پیام مهم و شگفت‌انگیزی وجود دارد که در سراسر جهان پخش شد، پیامی قدرتمند و در عین حال ساده که دربردارنده‌ی امید، الهام و موفقیتی شریف است و می‌تواند زندگی‌مان را تغییر دهد. این داستان الهام‌بخش کم‌کم جواب بزرگ‌ترین پرسش زندگی را در اختیارتان قرار می‌دهد. دقیقا مثل فرآیندی عملی که در ساختن خوشبختی، موفقیت، سرزندگی، شادی و آرامش درونی به شما یاری می‌رساند تا در پایان عمر، به زندگی‌تان افتخار کنید.

رابین شارما کیست؟

رابین شارما (Robin Sharma) در سال 1965 چشم به جهان گشود، او نویسنده، سخنران، نویسنده و مجری برجسته‌ی کانادایی در برنامه‌های تلویزیونی است و سال‌هاست در زمینه‌ی گسترش شخصی در حال نگارش و آموزش به افراد مختلف است. او ابتدا به حرفه وکالت مشغول شد اما در سن 25 سالگی تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی باشد، او از 1994 تا به حال 13 کتاب به انتشار درآورده است. کتاب‌های او در بیش از 60 کشور جهان و به 70 زبان مختلف به چاپ رسیده‌اند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت:

- داستانی جذاب که به زندگی شما برکت می‌دهد. (مارک ویکتور هانسن)
- داستانی جذاب که در عین یادگیری، از آن لذت خواهید برد. (پائولو کوئلیو)
- سفری ماجراجویانه، مفرح، جذاب و خیالی در قلمرو رشد و کارایی و شادی فردی است که در برگیرنده‌ی گنجینه‌ی دانشی است که به زندگی هر کسی ارزش می‌بخشد و باعث رشد آن می‌شود. (برایان تریسی)
- رابین اس شارما، پیامی مهم برای همه‌ی ما دارد، پیامی که می‌تواند زندگی مان را تغییر دهد. او نوعی کتاب راهنما درباره‌ی خشنودی فردی در این روزگار آشفته نوشته است. (اسکات دگارمو، ناشر قدیمی، مجله‌ی موفقیت)
- رابین شارما داستانی فریبنده خلق کرده است که ابزارهای کلاسیک تحول شخصیتی را با فلسفه‌ی ساده‌ی زندگی درهم می‌آمیزد، کتابی لذت بخش که زندگی‌تان را متحول خواهد کرد. (الین سنت جیمز)
- کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت منسجم و مفید است و قطعاً ارزش خواندن دارد... حقیقتاً به خواننده کمک می‌کند تا از پس روزمرگی‌ها بر بیاید. (روزنامه‌ی کینگستون ویگ استاندارد)

جملات برگزیده کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت:

- انسان‌های خوب دائم خود را قوی می‌کنند.
- در زندگی کردن هنرمندم، اثر هنری‌ام زندگی‌ام است.
- زمانی که به درستی سازمان می‌یابد، نشانه‌ی قطعی ذهنی سازمان یافته است.
- مبارزه‌ی خود را در برابر افکار ضعیفی آغاز کن که مخفیانه، وارد قصر ذهنت شده‌اند.
- همه‌ی ما به علت خاصی اینجا هستیم. زندانی گذشته‌ات نباش. معمار آینده‌ات باش.
- ناب‌ترین کاری که می‌توانی انجام دهی، بخشش به دیگران است. روی هدف برترت تمرکز کن.
- راز شادی ساده است: کاری را که عاشق انجام دادنش هستی، پیدا کن و سپس همه‌ی انرژی‌ات را صرف آن کن.
- زندگی برایم شمعی با عمری کوتاه نیست، مشعلی با شکوه است که برای آن لحظه‌ی بخصوص، باید نگهش دارم، و می‌خواهم قبل از اینکه آن را به دست آیندگان بسپارم، تا جایی که امکان دارد، به درخشندگی، روشن نگهش دارم.
- اکثر آدم‌ها از نظر جسمی، عقلی یا اخلاقی در دایره‌ای محدودتر و کوچک‌تر از آنچه می‌توانند باشند، زندگی می‌کنند. همه‌ی ما گنجینه‌ای از زندگی در دست داریم که می‌توانیم از آن برای چیزهایی استفاده کنیم که حتی خوابشان را هم نمی‌بینیم.

در بخشی از کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت می‌شنویم:

- به گونه‌ای عمل کن که انگار شکست خوردن غیرممکن و موفقیت حتمی است. هر فکری درباره‌ی نرسیدن به اهدافت را، چه مادی و چه معنوی، پس بزن. شجاع باش و برای کار روی تخیلاتت مرزی قائل نشو. هرگز اسیر گذشته نباش. آینده‌ات را معماری کن. هرگز یک جور نخواهی بود. همین طور که شهر بیدار و روز شکفته!

- جولیان گفت: روزی که یوگی رامان در بلندی‌های هیمالیا، داستان کوتاه و رمزآمیزش را برایم تعریف کرد، از خیلی جهات درست شبیه امروز بود.

- واقعا؟

- جلسه‌ی ما عصر شروع شد و تا شب طول کشید. حس تفاهمی که بین ما وجود داشت، فضا را سرشار از شوروحال می‌کرد. همان طور که قبلاً گفتم، به محض اینکه برای اولین بار رامان را دیدم، احساس کردم، برادری است که هرگز نداشته‌ام. امشب هم که کنار تو نشسته‌ام و از دیدن فریفتگی‌ات لذت می‌برم، همان انرژی و رابطه را حس می‌کنم. باید اعتراف کنم از وقتی دوست شدیم، همیشه احساس می‌کردم، برادر کوچکم هستی. حقیقت این است که خیلی از خصوصیاتم را در تو می‌بینم. جولیان تو وکیل مدافع بی‌نظیری بودی. هرگز قدرت تأثیرگذاری تو را فراموش نخواهم کرد.
- واضح بود که تمایلی ندارد هیچ گریزی به گذشته‌اش بزنیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
3 دقیقه
پیشگفتار مترجم
4 دقیقه
تحسین راهبی که فراری‌‌اش را فروخت
1 دقیقه
تقدیم
3 دقیقه
سپاس‌گزاری
19 دقیقه
فصل اول: زنگ بیداری
10 دقیقه
فصل دوم: مهمانی مرموز
16 دقیقه
فصل سوم: دگرگونی معجزه‌آسای جولیان منتل - بخش اول
14 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
8 دقیقه
فصل چهارم: ملاقاتی جادویی با خردمندان سیوانا
12 دقیقه
فصل پنجم: دانشجوی معنوی خردمندان
22 دقیقه
فصل ششم: دانش دگرگونی فردی
25 دقیقه
فصل هفتم: باغ خارق العاده - بخش اول
27 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل هفتم - بخش سوم
28 دقیقه
فصل هشتم: برافروختن آتش درون - بخش اول
19 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
16 دقیقه
فصل نهم: هنر کهن هدایت خود - بخش اول
18 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
16 دقیقه
فصل نهم - بخش سوم
21 دقیقه
فصل نهم - بخش چهارم
18 دقیقه
فصل نهم - بخش پنجم
22 دقیقه
فصل نهم - بخش ششم
21 دقیقه
فصل دهم: قدرت انضباط فردی - بخش اول
14 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
12 دقیقه
فصل یازدهم: با ارزش‌ترین دارایی - بخش اول
20 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دوم
16 دقیقه
فصل دوازدهم: هدف غایی زندگی
18 دقیقه
فصل سیزدهم: راز جاودان یک عمرشادی - بخش اول
20 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش دوم
1 دقیقه
هفت فضیلت جاودان برای آگاهانه زندگی کردن
3 دقیقه
درباره‌ی رابین شارما
2 دقیقه
منبعی برای مدیریت و تعالی فردی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت
نویسنده
مترجمفرنوش کرمی
راویهوتن شاطری پور، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات پندار تابان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۷ ساعت و ۵۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
۷۲۵۰۰ 50750 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

arad keshavarz
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
این کتاب به نظرمن بسیار کتاب تاثیرگذار وکاربردی هست من تقریبا بیشتر کتابهای انگیزشی ورموز موفقیت رو خوندم اما این کتاب وجه تمایزی باتمام آن کتابها داشت واون اینکه این کتاب راجع به فلسفه وحقیقت زندگی صحبت میکندچیزی که امثال مولانا وخیام راجع به اون دراشعاروکتبشون گفتن. اما شرح داستان گونه این کتاب آنقدر جذاب وگیرا هست که مخاطب روتا لحظه آخر به دنبال خود میکشه، به نظرم این کتاب رونه یک بار که صدهابار باید خوند ونکته برداری کردازش، درمورد خوانش کتاب هم بایدبگم اجرای هوتن شاطری پور بهترین خوانشی بود که میتونست ازین کتاب بشه صدای بم، بازنگی خاص ولحن آرام خوانگشرکاملا بافضای معنوی کتاب سازگارهست وبه همان اندازه که خوانش آرمان سلطان زاده در اثرمرکب تاثیر گذارهست، واقعا تبریک میگم به کتابره باانتخاب کتابهای اینچنین تاثیرگذار وهمچنین استفاده از خوانش گران حرفه‌ای برای خوانش این کتابها.
مریم السادات طباطبایی راد
۱۴۰۱/۶/۷
این کتاب را یکی از اساتید معنویم معرفی کرد وتاکید کرد که حتما بخونید
صدای گوینده عالی ودلنشین...
باخوندن این کتاب میتونیم به عالم‌معنابرسیم
باورهای غلطی که مثل سیمان به روح الهی مون چسبیده بتراشیم وبه معرفت سفر کنیم
بخواهیم حتما میشه فقط تکرار وتمرین وتوجه وتمرکز وتفکر به لحظه حال ودرون کتاب
خودمون
این واقعاعالیه
ممنون از کتابراه که صوتی این راهم گذاشته
انگار تمام مطالب ونکات خودشناسی وهمه‌ی حزییاتی که ازهمه اساتید واینور واونور شنیده بودم دراین کتاب نهفته ی
خیلی جالبه خیییلی
اگر به تمام تمارین وجزییاتی که میگه عمل کنیم به عالم درون ومعنا میرسیم به مرحله‌ی بیداری😍 من این کتاب را سه بار خوندم هر باری که خوندن چیزای جدیدی از کشف کردم آهنگ بین متن‌ها بسیار دلنشین و آرامبخش آدم حس میکنه تو این فضا قرار داره از بین کل همه اساتید که مطالعه کردم تمام نکات علمی کاربردی و آموزنده همه در این کتاب نهفته
رقیه غفوری
۱۴۰۱/۱/۳۰
در ابتدا باید از گوینده متن تشکر کنم. گوش دادن به کتاب با بیان شیوا و صدای دلنشین اقای هوتن شاطری بسیار لذت بخش بود. کتاب راهبی که فراریش را فروخت داستان ساده جولیان منتل وکیل مشهور و ثروتمندی است در جستجوی معنای زندگی به هندوستان سفر می‌کند و دگرگونی معجزه آسایی در زندگی‌اش ایجاد میشود و درسهای که در این سفر فرا می‌گیرد با بیانی ساده در اختیار خوانندگانش می‌گذارد. و به خوانندگان روش یک زندگی کامل تر با بهبود کیفیت زندگی جسمی و روحی آموزش می‌دهد.
با خواندن این کتاب یاد میگیریم چگونه روح زنگار گرفته خود را جلا دهیم و به زندگی یمان تعالی ببخشیم و اگاهی معنوی خود را بالا ببریم. چگونه ذهنمان را به خدمت بگیریم و مرزهای ذهنیمان را گسترش بدهیم و بر ذهنمان مسلط شویم و آتش درونمان را برافروزیم.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۱/۳
اینقدر دوستش دارم که اوایل فصل هشتم هست که خواستم نظرم را با عزیزان در میان بذارم. این کتاب فوق العاده ست. باور کنید. کتابی سرشار از نکات خارق العاده برای زندگی روزمره. برای رسیدن به یک رشد شخصی و رسیدن به آرامش عمیق درونی حتما توصیه می‌کنم این کتاب رو بخوانید. ورژن صوتی حرف نداره واقعا، موزیک پیش زمینه، و خوانش عالیه‌ اصلا انگار دارم فیلم می‌بینم اینقدر جذبم کرده! هم متن و هم ترجمه‌ی عالی وبیان دلنشین راوی که استادانه داستان رو پیش می‌بره. ممنونم از کتابراه و خسته نباشید به تهیه کنندگان عزیز این کتاب.
armin mir
۱۳۹۹/۹/۲۸
دوستان من تا الان سه بار شنیدم و با دقت سعی کردم مطالب رو درک کنم. و هرچی بیشتر و با دقت گوش میکنم انگار چیزهای جدیدی رو درک و احساس میکنم. نکته مثبت این کتاب خیلی زیاد هستش. امروز متوجه شدم تمام کلمات و مسیر داستان تماما با کلمات مثبت همراه هست. زمانیکه یه کتاب دیگه میخوندم که کلمات منفی و نا امید کننده داشت و احساس کردم چقدر کلمات می‌توانند بار سنگینی داشته باشند. به زور خودمو جمع و جور کردم.
لطفا حتما گوش کنید یا بخونید‌اش واقعا میگم بی نظیره.
حامد کارخانه
۱۴۰۱/۴/۲۸
اگر حداقل ۱۰ کتاب در مورد رشد شخصی مطالعه نکردید این کتاب رو پیشنهاد میکنم بخوانید. صدای گوینده عالی ست ترجمه روان و تدوین جذاب و مطالب کتاب ساده و کاربردی است و اگر نگاه تون به نویسنده نگاه داستان نویس یا رمان نویس نباشد راحتر میتوانید مغز کلام رو دریافت کنید در عین حال موضوعات در غالب یک داستان و کلی به روش شارما ساده ارائه شده هر چند به گویش‌های مختلفی در کتابهای موجود در جهان گفته شده این کتاب هم گویش خاص و جذاب خودش رو دارد. اما آنقدر‌ها هم میگویند اثری کم نظیر نیست بلکه نظیرش بسیار است ممنون از کتابراه
somayeh tohidlou
۱۴۰۲/۲/۲۸
رابین شارما یکی از مدیران مشاور و نویسندگان کتاب‌های پرفروش و پرخواننده در جهان است. خواننده این کتاب‌های موفقیت و روش‌های کانالیزه کردن زندگی در یک مسیر نبوده و نیستم. کتاب زیر را بخاطر فراگیری‌اش خواندم. البته کتاب بدی نبود.
بیشتر زیستن با آموزه‌های عرفان هندی برای رسیدن به نیروانا و جاودانگی و
بود. کتاب را بی‌وقفه شنیدم. تامل تفکر خوبی برمی‌انگیخت. تکرار برخی اموزه‌ها باعث تدبر بیشتر در برنامه‌های زندگی است و برای متوقف شدن در مسیربد نیست.
‌کیفیت کتاب صوتی‌اش هم خوب بود.
ملینا ن
۱۴۰۱/۱۱/۱۷
من حتما پیشنهاد میکنم پیام این کتاب که پیامی‌ست ساده و درعین‌حال قدرتمند و حاوی امید، در سراسر جهان خواننده‌های فراوان داشته و حاوی پیامی در پی موفقیتی اصیل است و می‌تواند زندگی هرکسی را تغییر دهد. این داستان الهام‌بخش آرام‌آرام پاسخ بزرگ‌ترین سؤالات زندگی را در اختیار شما قرار می‌دهد، درست مانند و فرآیندی عملی که در ایجاد خوشبختی، سرزندگی، شادی آرامش درونی به انسان کمک می‌کند تا پایان عمر، شجاعانه به زندگی خود افتخار کند.. این کتاب درباره‌ی خشنودی فردی در روزگار آشفته‌ی ما نوشته شده است🙏🏻
abas rahimi
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
من تمام این نکات را در کتابهای مختلف روانشناسی خوانده بودم، اما تاثیری که این کتاب روی روان من داشت،، هیچ کدام از کتابهای قبلی با اینکه دارای همین مضامین بودند،، نداشتند،، واقعا ممنون از کتابراه و نویسنده خوش ذوق این کتاب آقای رابین شارما
Mehrab Khadem
۱۴۰۱/۱/۲۵
کتاب جالبی بود اما اگر درمورد کتاب‌های معنوی تاحالا خوانده اید چیز جدیدی به شما اضافه نمیکند
در اصل دسته بندی شده کتاب‌هایی هست که در زمینه بهتر زندگی کردن از نظر معنوی هست اما به صورت سناریو و داستان گفته شده تا بهتر در ذهن مخاطب بشینه
کل مطلب در یک نشست دوستانه روایت میشه و انگار شما نفر سوم از
همین جمع هستید میتونید تجربیات استفاده کنید
از نظر صدا و گویندگی هیچ ایرادی نداره و عالی بود
خوندنش خالی از لطف نیست گاهی باید این کتابا خوند تا نکات تکرار بشه قطعا مفیده
zahra rezaeiyan
۱۳۹۹/۶/۲۵
من اصلا اهل کتاب خواندن یا شنیدن نبودم اما کتاب‌های این نویسنده اونقدر مفاهیم عمیقی رو در خودش داره که من رو وادار به تغییر کرد... نه تنها کتاب خوان شدم بلکه سبک زندگیم رو به کلی تغییر دادم... یادگرفتم چطور حقیقت وجودی خودم و زندگی رو جور دیگه‌ای ببینم و برای تعالی رشدم تلاش کنم... صدای گوینده این کتاب بسیار دلنشنین و متناسب با شخصیت‌های کتاب بود... خیلی ممنونم و به دیگر دوستان هم شنیدن این کتاب رو پیشنهاد میکنم ^^
ehsan safari
۱۳۹۹/۵/۹
کتاب واقعا کاربردی و سبک که تمام موارد مورد نیاز یک موفقیت رو با ذکر مثال و شبیه سازی برای شما قابل درک و مفهومی پیش میبره. امیدوارم تمام مردم دنیا به تمام مواردی که در این کتاب ذکر شده پایبند بشن تا انسانیت معنی و مفهوم واقعی و قلبیه خودش رو اشکار کنه. به شدت این کتاب رو پیشنهاد میکنم در طول روز و مرور کنید کنار زندگیتون نگه دارید تا بهتون انرژی کامل رو انتقال بده. ممنون از کتابراه و گوینده عزیز و خوش صدا
Pouria Farrokh
۱۴۰۱/۳/۲۶
زمانی کتابای روانشناسی زیادی میخوندم ولی به این نتیجه رسیدم باید زندگی رو مثل کتاب‌های روانشناسی خیالی و چگونه شخصی با تکنیک خاص پولدار شد نبینیم.
باید زندگی رو زندگی کرد لذت برد تجربه کرد و به هم نوع خود محبت کرد.
از دید من پند این کتاب ساده و بدون توهمات کتاب‌های انگیزشی بود و توصیه میکنم که
چندبار گوش بدینش. هممون باید مثل راهبه‌ها جور دیگه زندگی رو ببینیم بدونیم جز پول هم جنبه‌های دیگه‌ای وجود داره
atefeh habibi
۱۴۰۱/۱/۲۵
اون انتظاری که ازش داشتم رو برآورده نکرد.
من فکر میکنم هرکسی در هر نقطه‌ی زندگی که باشه، یه کتاب میتونه تاثیرات متفاوتی روش بذاره.
به نظرم کتاب خاطرات یک مغ از این بهتر بود (مشابه همین، یک فرد مسیحی پا به جاده مقدس سانتیاگو میذاره و یه راهنما داره که بهش زندگی حقیقی رو نشون میده. و به شدت پرباره) اون البته قدیمی تره و از پائولو کوئیلو. کتاب کیمیاگر هم روی من تاثیرش بیشتر بود.
علی سجادی
۱۴۰۰/۹/۱۴
🔴مزخرف به تمام معنا🔴
مطالبی تکراری و خرافی
آخه واقعا مغناطیس فکر؟؟
صد رحمت به کیمیاگر که حداقل داستان منسجم تر و جذاب تری داشت
کلا رابین شارما همینه تلفیق مطالب بدیهی و قدیمی (اکثر اوقات همون بودیسم) با داستان‌های نچسب مثل باشگاه پنج صبحی‌ها که هنوز از خوندنش پشیمونم آدم رو چهارصد صفحه مچل
خودش میکنه. و چون کتاب رو پر کرده از گزین‌گفته‌های جذاب فکر میکنه خواننده رو مدیون خودش کرده.
به جای این آشغال کتاب دیدن دگرآموز شنیدن دگرآموز از دکتر علی صاحبی یا کتاب نشخوار ذهنی رو بخونید.
مشاهده همه نظرات 425

راهنمای مطالعه کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت

برای دریافت کتاب صوتی راهبی که فراری‌اش را فروخت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.