معرفی و دانلود کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال

عکس جلد کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال
قیمت:
۱۲۵۰۰ 6250 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال

کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال به قلم ویکتوریا اوستین، با مطرح کردن برخی حقایق بنیادین به شما نشان می‌دهد با دریافت اهمیت خود در زندگی و با ایجاد تغییر و رها کردن چیز‌های قدیمی و عادت‌های ناسالم می‌توانید به بهترین خویشتن خود تبدیل شوید.

ویکتوریا اوستین (Victoria Osteen) به شما می‌گوید که تنها توانایی‌تان نیست که مهم است؛ بلکه نگرش، ذهنیت و گفتگوی دورنی‌تان هم مهم است. چون داشتن تصویری سالم از خود یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌هایی است که در اختیار دارید. این حالت نه تنها باعث می‌شود شما بالاتر بروید، بلکه اطرافیان شما را هم سر ذوق می‌آورد که زندگی بهتری داشته باشند. فقط کافی است بهترین خود را به نمایش بگذارید تا در دیگران نیرو و قدرت به جا بگذارید و به آن‌ها این قدرت را دهید که به سطوح جدیدی ارتقا یابند. کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید (Love your life) به این امید نوشته شده است که به شما کمک کند در زندگی به سطوح جدیدی دست پیدا کنید و گنج‌ها، هدایا و توانایی‌هایی را که درون شما قرار داده شده و فقط باید آشکار شوند، کشف کنید.

اما معنای اینکه «زندگی‌تان را دوست داشته باشید» چیست؟ وقتی بیشتر افراد به گرگ و میش زندگی‌شان می‌رسند، می‌گویند که مسئله داشتن خانۀ بزرگ‌تر و کار بهتر نیست، مهم نیست چه ماشینی سوار می‌شوی یا چه لباسی می‌پوشی. بلکه می‌گویند مهم سرمایه‌گذاری در وجود خود و در روابط با دیگران است.

دوست داشتن زندگی یعنی دوست داشته باشید تغییر ایجاد کنید، تا بتوانید به چشم‌انداز و درک درستی از ارزش کسی که هستید و چیزی که دارید به دست آورید. یعنی یاد بگیرید دیگران را دوست داشته باشید و یاد بگیرید که خودتان را دوست داشته باشید تا بتوانید از روابط‌تان چیز بیشتری به دست بیاورید. هدایا‌یی که خداوند به شما داده است بشناسید و بهترین استفاده را از آن‌ها بکنید.

در نهایت، دوست داشتن زندگی یعنی کشف عظمت درونی‌تان و تاثیری که شما بر دنیای پیرامون خود دارید. وقتی به گنجینه‌های درونی‌تان دست پیدا کنید، خودتان از تاثیری که پیدا می‌کنید، متعجب و شگفت‌زده خواهید شد. 

بگذارید این کتاب به شما کمک کند زندگی‌تان را از چشم‌انداز تازه‌ای ببینید: فرای جایی که هم‌اکنون هستید را ببینید و از راه‌هایی که هیچ‌وقت امکان‌پذیر نمی‌دانستید، زندگی‌تان را دوست داشته باشید!

جملات برگزیده کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید:

- چیزی که بیش از همه اهمیت دارد، نظری است که شما دربارۀ ارزش و اهمیت خودتان دارید.
- مادامی‌که ارزش خود را از نظر دور ندارید، می‌توانید از پس نومیدی‌ها، کلمات منفی و موقعیت‌های نامساعد بر بیایید.
- شاید دستان شما بسته باشد اما دستان خدا هرگز بسته نیست.
- تجربیات گذشته‌تان شما را برای رسیدن به جایی که الان هستید آماده کرده‌اند و تجربۀ امروزتان شما را برای فردا آماده می‌کند.
- اگر به دنبال چیزی که خدا در وجودتان قرار داده است باشید، از آنچه پیدا می‌کنید شگفت‌زده خواهید شد.
- مهم نیست چند بار در گذشته از بازی بیرون کشیده شده باشید؛ گام بعد می‌تواند شما را به گل برساند.

در بخشی از متن کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید می‌خوانیم:

این کلمات را بگیرید و در جعبۀ یادگار‌هایتان بگذارید: شما فردی سرنوشت‌ساز هستید. تکلیفی دارید و مملو از موهبت، استعداد، دلگرمی و عشق هستید. در درون خود گنجینه‌های گران‌بهایی دارید که دیگران بدان‌ها نیاز دارند. بیش از آنچه بدانید دارید و می‌توانید به دستاوردهایی بیش از آنچه فکرش را بکنید دست یابید. هر اتفاقی که در زندگی برایتان افتاد، به این حقیقت بچسبید، حتی اگر همیشه احساس قدرتمند بودن نکنید. حتی در زمان‌هایی که زندگی سعی می‌کند شما را زمین بزند یا متقاعد کند که نمی‌توانید، نگذارید که گنجینه‌های درونی‌تان زیر بار شرایط مدفون شوند. شما می‌توانید از نومیدی، کلمات منفی و موقعیت‌های نامساعد بیرون بیایید فقط باید ارزش‌های خود را پیش چشم داشته باشید. به حس سرنوشت‌ساز بودن خود بچسبید.

حرفی که امروز دارم به شما یادآوری می‌کنم چیزی است که خودتان می‌دانید چون در اعماق روحتان می‌دانید که هر آنچه لازم است در اختیار دارید. شما در نقاشی خدا خلق شده‌اید. او شما را دقیقاً آنطور که می‌خواسته ساخته و به هرچه لازم داشته‌اید مجهز کرده است. قدرت آن را دارید که محکم در میان موقعیت‌های سخت بایستید و خِرَد آن را دارید که تصمیمات خوب بگیرید. جرئت داشته باشید و باور کنید که فردی سرنوشت‌ساز هستید چون می‌توانید در نسل خود اثری از خود به جا بگذارید. شاید امروز فکر کنید که زندگی‌تان عادی است، اما شما هم در نوشتن برگ‌های تاریخ نقش دارید! به این کلمات بچسبید و به آن‌ها اجازه دهید شما را به سوی سرنوشتتان هدایت کنند.

بسیاری چشم انداز سرنوشت خود را از دست می‌دهند چون حس می‌کنند گرفتار شرایط شده‌اند. اغلب فقط به این خاطر که نمی‌توانیم چیزی را درک کنیم یا نمی‌توانیم بفهمیم چطور به هدفمان برسیم و برای همین از نگرش «غیر ممکن است» استفاده می‌کنیم. اما، امروز می‌خواهم شما را به این چالش دعوت کنم که فرای محدودیت‌های خود را نگاه کنید و خدا را در نظر بگیرید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
1: تاثیر خود را درک کنید
2: با اعتماد به نفس زندگی کنید
3: استقبال از آنچه مهم است
4: حفظ چشم انداز درست
5: از آنچه دارید بیشترین استفاده را بکنید
6: بازیابی فرصت‌های از دست رفته
7: غلبه بر ناراحتی‌ها
8: بهره‌مند شدن از روابط غنی
9: نیاز‌های دیگران را بفهمیم
10: سازنده باشید
11: دریافت عشق

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال
نویسنده
مترجمفریبا سبز چمنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات162
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۲۵۰۰ 6250 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال

Fereshteh Sohrabi
۱۳۹۸/۲/۲۹
نوشته‌های ویکتوریا؛ باسبک نوشته‌های جول اوستین فرق میکنه؛ جول عامیانه تر و مقبولتر مینوسه.
فاطمه صفری
۱۳۹۹/۳/۱۹
خیلی عالی روان تاثیر گذار
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال

برای دریافت کتاب زندگی‌تان را دوست داشته باشید: زندگی شاد، تندرست و تمام و کمال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.